Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Du vet alltså inte skillnaden på internet och WWW - och sen hävdar du att jag har fel när du är okunnig.
Misstaget du begår är att du tror att du vet bättre än vad jag själv gör. Jag behöver inte försvara det faktum att jag använder internet och world wide web synonymt.
https://www.thesaurus.com/browse/internet
Du missar skogen för alla träden. Poängen var att belysa att du ska vara tacksam för duktiga män.
Att tjafsa om semantik är löjligt. Det är ingen legitim kritik för kritiken bygger på ett missförstånd om vad den andra parten menar.
Att tro att du vet bättre vad jag menar än vad jag själv gör är patetiskt men det säger väl en del om hur orimlig du är som person och hur underlägsen du egentligen känner dig för hade du känt dig överlägsen så hade du golvat mig på ett schysst sätt. Men det kan du inte för du är ett enda stort fiasko. Att kalla mig för en massa saker har ingen betydelse för jag har redan bevisat i tråden att jag är duktig på att resonera medans du har bevisat att du inte förstår dig på grundläggande sannolikhetslära som man lär sig i mellanstadiet

. Du är åtlöjet i tråden.
Du är 57 år men beter dig som en kränkt tonåring tjej. Vad fan är det här?!
Du verkar inte förstå att de misstag som du har begått i tråden är så stora att de säger en hel del om din kapacitet på ett individuellt plan.
Du har ingen trovärdighet när du bara vräker ur dig en massa obefogade förolämpningar. Vi ser ju att du inte är särskilt intelligent. Vi ser det på dina enkla logiska tabbar. Det är dokumenterat.
Nu fortsätter du att tro att du har tolkningsföreträde till mina egna tankar. Är du helt bäng? Här är bevis för att du inte har citerat mina kommentarer i kronologisk ordning (titta på datumen på mina två kommentarer och när de skrevs):
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det enda du har lyckats med är att gör bort dig själv och visa vilken ohederlig lögnhals du är.
Du kommer aldrig tillhöra någon toppen - du är ett ohederligt bottenskrap som nu visat att du vare sig förstår dig på statistik, politik, hur samhället fungerar och historiken bakom de uppfinningar vi ser idag - samt att kvinnor står bakom viktiga uppfinningar som vi inte klarar oss utan idag.
Din mamma måste känna stor skam och ånger över att hon inte lät dig bli en abort - ditt kvinnohatande as.
Om du klickar på meddelandelänken ovanför så kommer du se att de två kommentarer som jag skrev som du citerade postade du inte i kronologisk ordning. Du postade dem inte i tidsmässig ordning där den äldsta kommentaren citerades först.
Du verkar inte vara så allmänbildad då du inte förstår vad ordet kronologisk betyder?
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det enda du har lyckats med är att gör bort dig själv och visa vilken ohederlig lögnhals du är.
Sök hjälp, du behöver det. Du ballar ur fullständigt.
Här är originalkommentaren:
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollkarlspelle
Haha, varför du ska vara tacksam för män för? Det är tack vare männen i den här tråden exempelvis som vi ser ett korrekt resonerande. Att du ens kan sitta här uppkopplad och dividera är tack vare män.
Det står ingenting i mitt meddelande om att kvinnor inte har bidragit något. Jag har läst igenom det flera gånger. Vad pratar du om? Har du tagit din medicin?
Att du hittar på saker såhär lätt säger en del om din karaktär. Jag förmodar att du är en sån där hysterisk ful jänta som när hon får nobben av en kille så anklagar hon dem för falsk våldtäkt... stackars män.
Är det roligt att hitta på saker? Du låter som en sån där person som skulle kunna anklaga en man för att ha blivit våldtagen även fast det är en falsk anklagelse.
Nu är du inkonsekvent med hur du använder och tolkar språket. Du har ju fört en stark talan om att allt skall tolkas ordagrant men nu vägrar du att göra det för om du hade gjort det så hade du insett att din slutsats är felaktig.
''I princip'' betyder inte att inga kvinnor har bidragit eller att män är de enda som har bidragit.
Try harder... mot mig är du ingen match. Om du tvingar dig att diskutera ärligt så kommer du förlora i 10/10 fall.
Alla som kan läsa kan se hur oärlig du är.
Det är så pinsamt hur du anklagar folk för att vara förlorare när precis alla bevis vi har tyder på motsatsen. Om jag är en förlorare, hur kommer det sig då att jag resonerar bättre än vad du gör? Att jag jämt äger dig i alla diskussioner och att jag tänker logiskt och drar rätt slutsatser och berättar hur man ska tänka? Allt detta ger indikationer på det motsatta.
Om vi utgår ifrån våra repliker här i tråden så har du blivit förnedrad.
Att slå en sjukpensionär när det kommer till att tjäna pengar är inga konstigheter. Jag kan även påtala att jag kan få barn... så sitt inte och förolämpa andra när det är du som är en avart.
Får se om jag orkar läsa ditt svar. Du förstår dig inte ens på logisk konsekvens. Din sugga.