2024-06-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Jag undrar vad det beror på att L endast visas med bilder och urtråkiga bomerang. Hela tiden och det blir sååå tjatigt.

Filma när L leker och äter så blir det så mycket trevligare att se på.
Eller är det så att L skriker så ofta att det blir problem att filma
Som jag har fattat det så är L väldigt lugn bebis
Antingen är H för lat eller så är inte L så lugn som det framställs

Vi fick i alla fall en video på när hon kröp häromdagen, men det hade ju varit lite svårt att visa med en Bomerangbild! 😝
Citera
2024-06-22, 16:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Vi fick i alla fall en video på när hon kröp häromdagen, men det hade ju varit lite svårt att visa med en Bomerangbild! 😝
Ja just det. Det hade blivit väldigt tokigt med bomerangbild 😅😅
Citera
2024-06-22, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Jag tror helt ärligt att aggro-troll här inne på FB har förstört mycket utav hennes vilja att lägga upp content, jag hade absolut inte haft lust att göra något när allt man gör, vad eller hur man än gör det, blir fel i andras ögon.
Bara en tanke från någon som inte lever på att sprida hat och avsky

Jag tror Hanna får sin beskärda del av ifrågasättande kommentarer på sina storys (av hennes riktiga följare - jag kommenterar tex aldrig) utan att hon behöver läsa här.
Citera
2024-06-22, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Jag tror Hanna får sin beskärda del av ifrågasättande kommentarer på sina storys (av hennes riktiga följare - jag kommenterar tex aldrig) utan att hon behöver läsa här.
Exakt vad jag tror också. Har trott det länge att många ifrågasätter på hennes storys och skriver direkt till henne. Då trampar hon på blockknappen.
Något kommer kanske härifrån Men det mesta kommer från följarna direkt till henne tror jag.
Citera
2024-06-22, 16:55
Medlem
68,3 k tappat idag med 😃
Citera
2024-06-22, 17:14
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Serverar hon verkligen kall burkmat till L i bilen? Såna färdiga burkar ska man väl värma? Då hade en klämmis varit bättre.

Kall är den nog inte då den var nyköpt och de förvaras i rumstemperatur i butik. Det är endast öppnade burkar som behöver förvaras i kylskåp. Sedan behöver man inte värma den innan förtäring men är till fördel då konsistensen oftast blir bättre vid uppvärmning. Men är barnet okej med att äta den rumsvarm så är det inget fel med det.
Citera
2024-06-22, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Exakt vad jag tror också. Har trott det länge att många ifrågasätter på hennes storys och skriver direkt till henne. Då trampar hon på blockknappen.
Något kommer kanske härifrån Men det mesta kommer från följarna direkt till henne tror jag.

Där har vi det! Hon fixar inte minsta kritik eller ens en vanlig fråga för den delen, så blockar sig blå och därav följartappet 😅
Citera
2024-06-22, 17:52
Medlem
Larsis-loppis får träffa ett annat livs levande barn, blir sjuk och Hanna kan inte uppdatera om 3 2 1…
Citera
2024-06-22, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Där har vi det! Hon fixar inte minsta kritik eller ens en vanlig fråga för den delen, så blockar sig blå och därav följartappet 😅
Japp 😅😅
Citera
2024-06-22, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish

Ändå så verkar hon ju både blocka OCH ta bort storys konstant. Hade ju räckt att blocka om hon nu själv var nöjd med sitt innehåll. Hanna måste ha många ömma tår 😅
Citera
2024-06-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief

Så det gottgör att det är okej att slänga elaka saker här inne? För att hon ändå får det på instagram?
Tragisk syn.
Citera
2024-06-22, 19:31
Medlem
Klabbig..någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in