2024-06-22, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Måste man fira med pompa och stå för att det är midsommar?
Känns mer äkta att bara vara med familjen än att som andra influencer enbart umgås med folk, fixa snygga bilder för content.
Nej man måste inte fira med pompa och ståt men om man lever på sitt influencerskap kanske man kan lägga upp några fler bilder: vad man åt, när Lars åt
provade jordgubbar, en video på när Lars gungar..
Citera
2024-06-22, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Nej man måste inte fira med pompa och ståt men om man lever på sitt influencerskap kanske man kan lägga upp några fler bilder: vad man åt, när Lars åt

Håller verkligen med, det är otroligt snålt med rörligt material numera, känns som att det bara är samarbeten som har rörliga bilder. Allt annat hon påstår sig ha filmat blir ju misslyckat eller kommer aldrig ut. Vad har hänt med haulen från Gekås?? Blev den också svart? De enda bilder som rör sig är alla trista Bomerangbilder.
Nej lär dig mer av dina vänner SL och Carmaliv som har fattat hur man delar med sig av sin vardag på ett enkelt och avslappnat sätt.
Citera
2024-06-22, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.

Kan kan man ju absolut, men nu verkar hon inte ha velat det och det är inget konstigt med det enligt mig. Dom ville ha tiden med Lara helt enkelt.
Citera
2024-06-22, 10:28
Medlem
Citat:
Kan kan man ju absolut, men nu verkar hon inte ha velat det och det är inget konstigt med det enligt mig. Dom ville ha tiden med Lara helt enkelt.
Då kanske Hanna borde söka sig ett annat jobb om hon inte vill dela med sig av sin vardag...
Citera
2024-06-22, 11:08
Medlem
Tant lila ska iväg och leka med hennes kusin barn. Men först city gross besök. Undra vilka fynd som hittas idag ?! 😃

-Hoppas Lars får de trevligt
Citera
2024-06-22, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2late4you
Tant lila ska iväg och leka med hennes kusin barn. Men först city gross besök. Undra vilka fynd som hittas idag ?! 😃

-Hoppas Lars får de trevligt
Och även Dollastååår
Citera
2024-06-22, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Då kanske Hanna borde söka sig ett annat jobb om hon inte vill dela med sig av sin vardag...

Så för att man arbetar som influencer så måste varje dag visas upp?
Jag vet många influencers som inte visar upp varje dag och varje vaken sekund och det anser jag vara rätt sunt faktiskt
Citera
2024-06-22, 11:51
Medlem
Hon kan ju välja att göra det för nöjes skull, små samarbeten bara om hon vill och ta ett vanligt jobb. Jag tror inte att hon riktigt gillar detta och har prestationsångest. Det började säkert som en kul grej, få dela med sig av "ivf-resan" sen växte följarskaran vilket hon inte räknat med.

Därefter håller hon en fortsatt låg nivå, blir sur över tips så att folk inte ska förvänta sig något, då behöver hon ju prestera och anstränga sig, bli seriös.

Hon var ju mer aktiv förr tycker jag så det går ju inte åt rätt håll.
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-06-22 kl. 12:32.
Citera
2024-06-22, 11:53
Medlem
Citat:
Jag vet många influencers som inte visar upp varje dag och varje vaken sekund och det anser jag vara rätt sunt faktiskt

Nej det behöver man inte men Hanna visar knappt upp något - ovidkommande bilder på sina fötter mestadels. Hennes sjuknande följarantal talar för att folk tröttnat på att hon aldrig levererar. Följare vill se hennes vardag - stort som smått, speciellt hennes vardag med Lars som var så efterlängtad. Istället för att visa en bild på något Lars gillar - visa en videosnutt när hon äter detta osv
Citera
2024-06-22, 11:55
Medlem
Citat:
Vad är annars influensers syfte? Hanna ska väl dessutom va nån form av livstilsinfluenser, faller platt om man inte delar med sig av sitt liv.
Kolla sara lagom och Carmaliv som har mycket mindre konton men 100ggr bättre content än Hanna.

Det går att förinställa inlägg om man inte vill visa "live" varje minut av sitt liv. Kräver nog lite planering och engagemang men de flesta influensers jag följer lyckas med det? Men inte Hanna av nån konstig anledning...

Att Hanna inte vill jobba varje dag har vi redan förstått sen länge. Och snart är hon nog dessvärre arbetslös på riktigt, för någon stor influenser får hon aldrig chansen att bli igen.
Citera
2024-06-22, 12:38
Medlem
Serverar hon verkligen kall burkmat till L i bilen? Såna färdiga burkar ska man väl värma? Då hade en klämmis varit bättre.
Citera
2024-06-22, 12:40
Medlem
Undra hur många stories hon tar bort idag. Hittills har hon gjort 5 st idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in