2024-06-22, 12:35
Medlem
Jag är fan äcklad. Totalt äcklad av dessa människor.

Jord som är förorenad körs runt och sedan fifflas ren och vi och våra barn äter sedan grönsakerna odlade i denna asbestjorden och folk får cancer och dör.

Jag är äcklad. Tvi för dessa människor. De finns mer av här i Sverige och så får vi hederliga arbetare och knegare cancer och får knappt sedan ut någon sjukpenning eller sjukersättning innan man dör.

Äckliga svin.

Var är samhällspolisen och Försäkringskassan nu?
Citera
2024-06-22, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Det är nog bara psykopater som tar sådana risker och är så empatistörda.

Beror på ..
Empatistörd Är rätt men hon berättade om sin bakgrund .Från Bosnien .Krigsskadad fattig med drag av revanschism
Vad säger att hon inte har fler filmer på Killar i Köge Kalles Kaliber
Wassem kanske klarar skydda henne
Övriga knuttar mm mm har kanske inte mycket att vinna på att knäppa henne nu .Det är risk för att man åker in eller Wassem kommer efter en .Snuten har bollen där..

Men kan hon hänga ut killar av Köge Kalles Kaliber och funderar på att finta HA medlemmar
Är det stora summor att hämta hos Köge Kalles Kollegor .Värden Som kan finnas på små öar i Karibien med Mycket Palmer.
Lite fiffig har hon haft en KAMERA även på det andra Kontoret med " Jätte Kul " filmer ännu ingen sett
Bortsett från Wassem ..Fler Dumstrutar att dela Ut. med Clownnäsor

Kan Logga Ut från det kriminella livet om det lyckas ..Men då snackar vi risker .Hon kan försöka utpressa en ännu värre Top Dog utan att veta om det . Det brukar inte lyckas ...

Slår på värmen på Wassem .Låser in honom eller driver ur landet sedan är hon inte skyddad längre ett möjlig Scenario
Citera
2024-06-22, 12:39
Medlem
Jag undrar vad polisen och alla de laglydiga gör i Danmark nu?

Vad gör Sverige, detta sker även här och i större omfattning eftersom våra araber inte enbart befinner sig längst ner i skalorna utan våra har avancerad upp till den övre världen, i "finrummen"!?
Citera
2024-06-22, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Schizofreni, Borderline, ADHD, Antisocial personlighetsstörning, förståndshandikappad, är nog danska vårdens bedömning. Eftersom alla har en ursäktande diagnos idag för sitt beteende så krävs det säkerligen en hel radda för att uppnå "den här kan vi inte straffa"-status numera. I Pakistan klassad som en helt vanlig familjefar som busar lite med IS på fritiden.

Alla de här pojkarna i mopedgängen har hotat eller betalt någon läkare för att bli sjukpensionärer antingen för ryggen eller psyket, men man kunde väl anta att det inte kunde hålla när rätten gör sina egna sinnesundersökningar och bör vara experter på att ta fast myglare. Utöver några tjackpsykoser när han torterat ihjäl folk är det nog inget fel på den där jäveln mer än att han är muslim.

Sen hör man storyn han drar om den kvinnliga blödiga domaren som släppte han lös medan de fick hålla sig för skratt så tappar man hoppet fullständigt, tvivlar inte en sekund på att det var precis så det gick till. Ser ni inte att den här personen är utsatt!!!! Är väl så det låter på varenda socialkontor i Sverige också när det gullas med de här svinen för de blir blöta i muttish av psykopater som de ska hjäääälpa med resurser, information och helst även sädestömning. Den blonda advokaten som fick sig en avhyvling om respekt lämnade nog snigelspår hela vägen hem till Helsingör, det är precis sådär jag tänker mig att de ser ut. Blond, blek naiv jävla "Stina" utan smink och en XXL-starbucks i näven. Att hon flytt till Sverige och inte har några problem att lalla vidare här säger väl sig självt. Skulle advokatsamfundet neka henne så är det väl bara att bli chef på någon jävla socialbyrå någonstans och sitta och fika med en massa socionomer som ser ut som henne och så får hon träffa så många muslimer hon vill.

“Ser ni inte att den här personen är utsatt” Ja så uttrycker sig våra herrar.
Men när frågade de sig: “ Ser ni inte att dessa pensionärer varit utsatta för ett livslångt svindleri? Och nu svindlas de på det mest basala på sina äldreboenden, på människovärdig föda. De svindlas till förmån för förbrytarna som på fängelserna får delikata måltider serverade”
Senast redigerad av 42-43-44 2024-06-22 kl. 13:30.
Citera
2024-06-22, 13:24
Medlem
Hur många "Think Pink" härvor klarar vi av? Sverige har en lång bit kvar till botten av vår/Myndigheter och aktivism-botten.
Citera
2024-06-22, 14:54
Medlem
Ledarens avatar
Min teori är att Amira använde TV2 som ett vapen för att få ner "spelare" i den kriminella världen. Hon har ett förhållande med Wassem, eller TK då och detta är deras plan. I deras första möte så framgår det att hon har en måltavla på sig och att Wassem skyddar henne då egentligen, han är inget hot för henne. När de ska skiljas åt så är det inte att han agerar märkligt och suspekt, utan han vill inte lämna henne ensam men Amira vet att TV2 filmar henne så det ser konstigt ut. När hon gråter i bilen, gråter hon inte för att Wassem var obehaglig, det är att hon fått reda på att hon har en måltavla på sig. Programmet var nog tänkt att aldrig sändas enligt Amira, då hon antagligen hade tagit det till rätten vilket som. Nu när de TV2 lyckades på ren tur spela in samtalet så har hennes plan förstörts.
Citera
2024-06-22, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Min teori är att Amira använde TV2 som ett vapen för att få ner "spelare" i den kriminella världen. Hon har ett förhållande med Wassem, eller TK då och detta är deras plan. I deras första möte så framgår det att hon har en måltavla på sig och att Wassem skyddar henne då egentligen, han är inget hot för henne. När de ska skiljas åt så är det inte att han agerar märkligt och suspekt, utan han vill inte lämna henne ensam men Amira vet att TV2 filmar henne så det ser konstigt ut. När hon gråter i bilen, gråter hon inte för att Wassem var obehaglig, det är att hon fått reda på att hon har en måltavla på sig. Programmet var nog tänkt att aldrig sändas enligt Amira, då hon antagligen hade tagit det till rätten vilket som. Nu när de TV2 lyckades på ren tur spela in samtalet så har hennes plan förstörts.

Detta scenariot är förmodligen det mest rimliga. Många har redan framfört den teorin i Danmark inom såväl media som på olika forum.
Citera
2024-06-22, 16:59
Medlem
Vet man varför hon juristen ställde upp på det här?
Citera
2024-06-22, 17:24
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Vet man varför hon juristen ställde upp på det här?
hon ger sin förklaring i serien, mer än så vet vi inte än.
en uppföljning kommer om det här, det är jag tämligen säker på, så som detta blossat upp.
Citera
2024-06-22, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wes420
hon ger sin förklaring i serien, mer än så vet vi inte än.
en uppföljning kommer om det här, det är jag tämligen säker på, så som detta blossat upp.

Okej ja hon verkar vara lite lömsk den här damen.
Citera
2024-06-22, 19:10
Medlem
-GGs avatar
Att släppa in blattar och negrer i välfärdsländer med naiva system och naiva straff - ja, då blir man minst sagt rånad och precis allting dras ner i deras snusk och det sunkiga.

Grupper och kulturer som enbart bryr sig om sig själva.

Sverige är ännu värre ute.
Senast redigerad av -GG 2024-06-22 kl. 19:39.
Citera
2024-06-22, 19:44
Medlem
greta75s avatar
Jag kan förstå Amiras motivation. Hon blir mer och mer insyltad i kriminalitet och polisen har järnkoll på henne. Hon vill ut vilket är omöjligt. Men genom att berätta "allt" om alla så bränns alla broar per automatik och så tänker hon att hon löser problemen med det senare. Och på slutet ångrar hon sig, speciellt när hon förstår att produktionen även kommit på henne med hennes sidospår.

Kanske hade hon tidigare valt att bli informatör till polisen och fått smak på dubbelspelet.

Gissar också som någon skrev att hon eller produktionen tipsade banken om luftfakturorna vilket gjorde att bankkontona spärrades.

Jag gissar också att hon har mycket pengar undanstoppade.

Hon är smart, säker socialt och iskall. Vill också sätta diagnosen narcissist på henne.
Senast redigerad av greta75 2024-06-22 kl. 19:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in