2024-06-21, 14:21
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadwellarmy
Det er bare Amira som får betalt af TV2 og

30k om måneden er ikke en god lön i DK.
Ja, jag blandade generellt och just denna serie slarvigt. Sorry.
Citera
2024-06-21, 15:15
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Ja, jag blandade generellt och just denna serie slarvigt. Sorry.
har hon fått 30k dkr per månad?
mindre än 1000 kr per dygn, för att blåsa varenda en som var involverad.
allt under 5 miljoner är en skymf.
30k haha ja jävlar.
Citera
2024-06-21, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wes420
har hon fått 30k dkr per månad?
mindre än 1000 kr per dygn, för att blåsa varenda en som var involverad.
allt under 5 miljoner är en skymf.
30k haha ja jävlar.

Vart skall hon fly?
Citera
2024-06-21, 18:30
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Vart skall hon fly?
ingenstans med de få 30k utbetalningar jag antar att hon har fått.
att hon fått 30k dkr per månad hon var med tv2 är trådsanning.

har hon inte många miljoner kronor undanstoppat så lär det bli jobbigt.
kanske kan hon få ny identitet, men fly måste hon om hon har livet kärt.
blir dyrt om hon ska lyckas köpa sig ur detta. för dyrt.

Citat:
Ursprungligen postat av Weakest-soul
Tror svtplay har någon vpn-igenkännande funktion. Trots användande utav svenskt ip via vpn så spelas den fortfarande inte upp och errorn kvarstår.

Om någon har tips om hur man kan kringgå det trots användande utav vpn uppskattas det
rensa kakor.
testa nån gratis proxy.
testa nån app eller hemsida där du skriver in sidan du vill titta på.
finns även olika vpn-tjänster som tillhandahåller speciella servrar för just detta ändamål.
finns ett par alternativ jag tror är olovligt att skriva om så jag stannar där.
Senast redigerad av wes420 2024-06-21 kl. 18:45.
Citera
2024-06-21, 19:10
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Jag tror kärringen ljuger här - hon har pengar kvar som hon gömt undan.

Tänkte så med. Var inte helt övertygad när hon svarade på den frågan, hon såg ut att dra en vals.
Att pengar bränts oansvarigt misstror jag dock inte.

Någon som vet vad för diagnoser den långhårige karln har som enligt honom fått honom att slippa undan? Såg en användare här skriva schizofreni i sin rant men ja.. Någon som har koll?
Citera
2024-06-21, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Tänkte så med. Var inte helt övertygad när hon svarade på den frågan, hon såg ut att dra en vals.
Att pengar bränts oansvarigt misstror jag dock inte.

Någon som vet vad för diagnoser den långhårige karln har som enligt honom fått honom att slippa undan? Såg en användare här skriva schizofreni i sin rant men ja.. Någon som har koll?

Schizofreni, Borderline, ADHD, Antisocial personlighetsstörning, förståndshandikappad, är nog danska vårdens bedömning. Eftersom alla har en ursäktande diagnos idag för sitt beteende så krävs det säkerligen en hel radda för att uppnå "den här kan vi inte straffa"-status numera. I Pakistan klassad som en helt vanlig familjefar som busar lite med IS på fritiden.

Alla de här pojkarna i mopedgängen har hotat eller betalt någon läkare för att bli sjukpensionärer antingen för ryggen eller psyket, men man kunde väl anta att det inte kunde hålla när rätten gör sina egna sinnesundersökningar och bör vara experter på att ta fast myglare. Utöver några tjackpsykoser när han torterat ihjäl folk är det nog inget fel på den där jäveln mer än att han är muslim.

Sen hör man storyn han drar om den kvinnliga blödiga domaren som släppte han lös medan de fick hålla sig för skratt så tappar man hoppet fullständigt, tvivlar inte en sekund på att det var precis så det gick till. Ser ni inte att den här personen är utsatt!!!! Är väl så det låter på varenda socialkontor i Sverige också när det gullas med de här svinen för de blir blöta i muttish av psykopater som de ska hjäääälpa med resurser, information och helst även sädestömning. Den blonda advokaten som fick sig en avhyvling om respekt lämnade nog snigelspår hela vägen hem till Helsingör, det är precis sådär jag tänker mig att de ser ut. Blond, blek naiv jävla "Stina" utan smink och en XXL-starbucks i näven. Att hon flytt till Sverige och inte har några problem att lalla vidare här säger väl sig självt. Skulle advokatsamfundet neka henne så är det väl bara att bli chef på någon jävla socialbyrå någonstans och sitta och fika med en massa socionomer som ser ut som henne och så får hon träffa så många muslimer hon vill.
Senast redigerad av Kayana 2024-06-21 kl. 19:31.
Citera
2024-06-21, 20:06
Medlem
Månsans avatar
Ganska påfrestande dokumentärserie att se. I synnerhet med misstanken att läget i Sverige ser ungefär 150 gånger värre ut. Dessutom med det trista handikappet att ha handlingsförlamade politiker, impotent rättsväsende och en apatisk/stendum befolkning.
Citera
2024-06-21, 20:14
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neix
Typisk psykopat som klarar gråta på eget kommando med inövade eller planerade historier. Och alltid en egen agenda.

Säkert opiatmissbrukare också.
Javisst är det så. Hon och TK har ju blåst TV2 och de andra är ju med på köret. Vilka de blåste förutom TV2 är ju de korkade danskarna med cash...undrar hur mycket...den ende som kom undan var väl han i Aalborg. Man såg det på gänget hur de flinade gott. Även Lisa och den danske MC-snubben med mössan var med på blåsningen av TV2. Undra hur mycket som hon fick för mullvadsjobbet förutom en enorm kick och många skratt i stora gäng.
Citera
2024-06-21, 22:20
Avstängd
flugornass avatar
Jag har tittat på avsnitt ett och två igen, och blir mer och mer övertygad om att Fasar är fullt medveten om att han spelas in.

Återigen dom är där i flera timmar per dag utan att göra en paus med häng i en soffhörna som rimligen borde finnas i det officiella kontoret.

Inte fan sitter dom i möte i flera timmar utan att ta en avslappningsstund?

Scenen i början med Wassem / Tamer Kibar är scriptad för att få en bra inledning för att få det som att framställas att hon medverkar under hot.

Hur kunde dom missa att han var skriven hos henne, och varför hittade dom inte hennes andra kontor?

Sedan det här med att den långhårige byter gäng utan bad standing är skumt, hur många aktörer visste om att det pågår en inspelning till en dokumentär och medverkade för egna syften i långa loppet?
Citera
2024-06-22, 00:37
Medlem
Alla vet att halva jävla statskassan går till kriminella, det är mycket värre i Sverige än i Danmark.

Ingen gör något åt det, politiker och deras byråkrater bryr sig bara om att sitta i riksdagen och låtsasbråka med varandra. Alla vaktar sina positioner, inga av de åtgärder som skulle behövas vidtas görs, experternas analyser när det kommer till kriminalitet är lagda på hyllan sedan 30 år tillbaka .
Citera
2024-06-22, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartGulFantast
Hon försöker lura dom allesammans. Det fattar man tämligen snabbt.

Det hon säger och påstår vara till motiv går inte jämnt ut riktigt.

Hennes motiv är ju helt stört att dom tror på, om jag inte outar mig kan jag inte sluta. Fast outar du dig så här lär du sluta i en träkostym.

Psykopat, den enda jag tycker synd om är hennes barn.
Citera
2024-06-22, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaess
Alla vet att halva jävla statskassan går till kriminella, det är mycket värre i Sverige än i Danmark.

Ingen gör något åt det, politiker och deras byråkrater bryr sig bara om att sitta i riksdagen och låtsasbråka med varandra. Alla vaktar sina positioner, inga av de åtgärder som skulle behövas vidtas görs, experternas analyser när det kommer till kriminalitet är lagda på hyllan sedan 30 år tillbaka .

Lösningen är att alla som får pengar från staten måste plocka löv. Det måste hitta och lämna in, X antal varje dag. Ingen nytta nej. Men nyttan i det är att dom inte vill göra det. Kanske, bara kanske så gör dom annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in