Citat:
Ursprungligen postat av
WitchcultToday
Tänkte så med. Var inte helt övertygad när hon svarade på den frågan, hon såg ut att dra en vals.
Att pengar bränts oansvarigt misstror jag dock inte.
Någon som vet vad för diagnoser den långhårige karln har som enligt honom fått honom att slippa undan? Såg en användare här skriva schizofreni i sin rant men ja.. Någon som har koll?
Schizofreni, Borderline, ADHD, Antisocial personlighetsstörning, förståndshandikappad, är nog danska vårdens bedömning. Eftersom alla har en ursäktande diagnos idag för sitt beteende så krävs det säkerligen en hel radda för att uppnå "den här kan vi inte straffa"-status numera. I Pakistan klassad som en helt vanlig familjefar som busar lite med IS på fritiden.
Alla de här pojkarna i mopedgängen har hotat eller betalt någon läkare för att bli sjukpensionärer antingen för ryggen eller psyket, men man kunde väl anta att det inte kunde hålla när rätten gör sina egna sinnesundersökningar och bör vara experter på att ta fast myglare. Utöver några tjackpsykoser när han torterat ihjäl folk är det nog inget fel på den där jäveln mer än att han är muslim.
Sen hör man storyn han drar om den kvinnliga blödiga domaren som släppte han lös medan de fick hålla sig för skratt så tappar man hoppet fullständigt, tvivlar inte en sekund på att det var precis så det gick till. Ser ni inte att den här personen är utsatt!!!! Är väl så det låter på varenda socialkontor i Sverige också när det gullas med de här svinen för de blir blöta i muttish av psykopater som de ska hjäääälpa med resurser, information och helst även sädestömning. Den blonda advokaten som fick sig en avhyvling om respekt lämnade nog snigelspår hela vägen hem till Helsingör, det är precis sådär jag tänker mig att de ser ut. Blond, blek naiv jävla "Stina" utan smink och en XXL-starbucks i näven. Att hon flytt till Sverige och inte har några problem att lalla vidare här säger väl sig självt. Skulle advokatsamfundet neka henne så är det väl bara att bli chef på någon jävla socialbyrå någonstans och sitta och fika med en massa socionomer som ser ut som henne och så får hon träffa så många muslimer hon vill.