2024-06-21, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
En p tusen lyckas att fixa sig snygga tatueringar. Dom flesta r fula som stryk.

Hller med Tatuerade mig sjlv nr jag var 18 r hos en nybrjare. Haha tatueringen ser ut som skit
Citera
2024-06-21, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Folk tatuerar sig fr att de r idioter. Tnk tatuerad tjej som ska g p kadettbal p Karlberg i aftonklnning och dansa polons. Tatuerad verallt. Det gr ju bara inte. Ser inte klokt ut. S vulgrt. Som en hottentott.

Tror inte den tjejen vill impa p konservativa 85-ringar nd
Citera
2024-06-21, 12:53
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berranisse
Det hr inlgget skrev jag 2005:
Jag fattar inte varfr man piercar eller tatuerar man sig.
Man ser en snygg ung, sexig tjej och s upptcker man att hon r tatuerad eller piercad. Snacka om att bli avtnd!

Varfr r det s hftigt att frstra sin kropp?

Jag fattar fortfarande inte varfr man frstr sin kropp med s mycket skit!

40-60 riga kvinnor med tatueringar ser ju bara patetiska och ljliga ut. Att det i dag finns vetenskapliga bevis p att tatuering innebr en kad cancerrisk, gr ju inte saken bttre.

Tyvrr blir cancerisken strre om man tar bort tatueringar, vilket gr att vi fr st ut med skrynkliga tatuerade gamla krringar.
Mode.
Apa se, apa gra.
Citera
2024-06-21, 12:56
Medlem
Dligt sjlvknsla beror det ofta p.
Citera
2024-06-21, 12:57
Medlem
bomhulls avatar
Det r vl nu p sommaren man ser hur illa det r.. hemskt mnga med tatueringar.
Finare med ren hud
Citera
2024-06-21, 12:58
Bannlyst
Skulle aldrig kunna ligga med en tjej som har stora lr mnga sm tatueringar.
Citera
2024-06-21, 13:06
Medlem
Folketstempels avatar
Hoppas ni kan se lnken d jag har plustjnt sjlv p Expressen. Den "tatuerade influencern" r en typ som inspirerar mnga unga tjejer att se ut som dem.

Men jag antar att de flesta mn tycker de ser ut som smutsiga pundarluder och fredrar tjejer helt utan. Vad tror ni?

Bild
https://static.bonniernews.se/images...6x9/838@40.jpg

Citat:
Gigi Abeleira skulle g in i katedralen i Sevilla med sin pappa.

Men d blev det tvrstopp fr den tatuerade influencern som bar en bikinitopp.

De lt mig inte komma in i katedralen, sger Gigi Abeleira till El Pespunte.
https://www.expressen.se/nyheter/var...-av-utseendet/
Citera
2024-06-21, 13:08
Medlem
outback4s avatar
Tatueringar r fr kkfarare, lgbegvade, wt och annat lst folk med obefintlig impulskontroll. Allts inga nobelpristagare direkt...
Inom fotbollen ser jag mnga med tatueringar, basket likas, dremot inte lika frekvent inslag i handboll och volleyboll, mest inom kampsporter dock. Oftast syns knappt otatuerad hud p dem s nerlusade av tatueringar r dom.
Tatueringar r dremot obetydligt inslag inom lngdskidor, alpint, skidskytte, golf, orientering, schack, segling, bordtennis, tennis. Helkroppstatueringar existerar inte dr ht.
Sger det ngot?..
Citera
2024-06-21, 13:15
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Dligt sjlvknsla beror det ofta p.
Det tror jag ocks men mitt intryck r att de unga i tjugorsldern inte tatuerar sig i lika stor utstrckning.

Det r ju frsteligt att kidsen inte vill ta efter sina frldrars och mormdrars stil.

Edit aprop sjlvknsla:

Mick Jones sa fr lnge sedan om Joe Strummer vid tidpunkten fr splittringen att Strummer inte mdde psykiskt bra och att det syntes p hret, en mohikanfrisyr.

D tyckte jag att det lt knppt men numera nr jag haft unga flickor i bekantskapskretsen har jag sett med egna gon att mrkliga hrfrger sammanfaller med perioder av psykiska problem.
Senast redigerad av orrtupp 2024-06-21 kl. 13:22.
Citera
2024-06-21, 13:34
Medlem
Jag hade grna haft en eller flera tatueringar om jag bara kunde kommit p ngt oddligt jag kan vara njd med resten av livet. Min hud frblir en vit kanvas tyvrr.
Citera
2024-06-21, 14:03
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Folk tatuerar sig fr att de r idioter. Tnk tatuerad tjej som ska g p kadettbal p Karlberg i aftonklnning och dansa polons. Tatuerad verallt. Det gr ju bara inte. Ser inte klokt ut. S vulgrt. Som en hottentott.

Citat:
Ursprungligen postat av Skattmasen08
Knner liknande nr man ser brllopsfoton. Dr str hon i en dyr, vacker och elegant klnning...och hela armarna tckt med tatueringar. Groteskt!

Ja, det r viktigt att se tidsenlig och elegant ut fr dessa en gng i livet-hndelser, s det fr man faktiskt komma ihg om man vervger att smycka huden med ngot man tydligen vill se varje dag, det kommer inte se bra ut p kadettbalen och brllopet, speciellt kadettbalen!!
Senast redigerad av Dishy 2024-06-21 kl. 14:06.
Citera
2024-06-21, 14:14
Medlem
IceEyess avatar
Precis som med det mesta andra s handlar det naturligtvis om individuellt tycke och smak.

Kan personligen tycka att fr mnga tatueringar inte srskilt vackert, men anser ven att ett par kan vara betydligt snyggare n de som saknar tatueringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in