Citat:
Ursprungligen postat av
Hackie
Hahah ja. Alla som kommer i kontakt med Bumbi tar ju avstånd från henne. Och hon är definitivt så pass störd att hon skulle kunna begå övergrepp på sina föräldrar
Blir så när man har en grandios självbild och tänk alla igenom åren som försökt hjälpa henne på riktigt och fått den riktiga sidan av psykosludret , och hennes beteende slängt i ansiktet som tack.
Är helt seriös nu, vet inte om det ens hade fungerat att få henne till något positivare med vård eller ej.
Det är för långt gånget, dock så hindrar ju inte det ifrån psyket att spärra in fanskapet ifrån oss övriga.
Har snackat med dom på graffiti i dagarna och dom är glada ju längre uppehållen är emellan hennes besök. Bara en sån sak.
Ett fik med väldigt många i omlopp dagligen pustar ut för hon inte är där så ofta längre.
Då har det banne mig passerat en gräns som för mig är obegriplig att ens snudda vid.
Emelie jag tror det är dags för att se vilket vrak du faktiskt är och be om hjälp.
Ge det en chans för fan.
Du verkar ju älska dig själv så jävla mycket och höja dig till skyarna annars, hur kan du inte se ditt eget bästa i den vardagliga situationen ? Är du helt enkelt så dum i huvudet?
Nåja jag är den du kommer höra garva ”haha” högst likt den feta elaka ungen i Simpson när dom stämplar LPT i pannan på dig med ett glödgat järnmärke.