2024-06-20, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Jag är live nu! Önskar er här inne en trevlig kväll.🌸
Ingen har lämnat mig allt är precis som vanligt.😊

Allt är som vanligt= Sara,Lina,Carola,Kjell-Åke vill inte veta av fröken Bumbi. 😁
2024-06-20, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hahah ja. Alla som kommer i kontakt med Bumbi tar ju avstånd från henne. Och hon är definitivt så pass störd att hon skulle kunna begå övergrepp på sina föräldrar

Ledsen att vara din glädjedödare men Min familj är bättre än din familj!😂❤️
2024-06-20, 23:36
Medlem
Citat:
Allt är som vanligt= Sara,Lina,Carola,Kjell-Åke vill inte veta av fröken Bumbi. 😁

Jag är ledsen om du blivit mobbad som barn man förstår de på det sättet du skriver. Kram kram till dig
2024-06-20, 23:37
Medlem
Citat:

Jag hoppas du vaknar snart och frisknar till. Du skall se att en dag mår du bättre Krya på dig.❤️❤️❤️
2024-06-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ledsen att vara din glädjedödare men Min familj är bättre än din familj!😂❤️

Du har ingen familj. Sara och Lina är inte din familj. Och de ser dig heller inte som sin syster.

Du har en mamma som bor på psyket och en pappa som dumpade dig. Det är din familj, en psykmamma och en fader som inte ens vill träffa dig 😂
2024-06-20, 23:39
Medlem
Citat:
Hahah ja. Alla som kommer i kontakt med Bumbi tar ju avstånd från henne. Och hon är definitivt så pass störd att hon skulle kunna begå övergrepp på sina föräldrar

Kan ju inte vara lätt att ha sånt mindervärdskomplex du råkat ut för. Blev du inte älskad som barn Hacki? Hoppas mina kramar värmer lite 🙏❤️
Medlem
Citat:

Blir så när man har en grandios självbild och tänk alla igenom åren som försökt hjälpa henne på riktigt och fått den riktiga sidan av psykosludret , och hennes beteende slängt i ansiktet som tack.

Är helt seriös nu, vet inte om det ens hade fungerat att få henne till något positivare med vård eller ej.
Det är för långt gånget, dock så hindrar ju inte det ifrån psyket att spärra in fanskapet ifrån oss övriga.

Har snackat med dom på graffiti i dagarna och dom är glada ju längre uppehållen är emellan hennes besök. Bara en sån sak.
Ett fik med väldigt många i omlopp dagligen pustar ut för hon inte är där så ofta längre.
Då har det banne mig passerat en gräns som för mig är obegriplig att ens snudda vid.

Emelie jag tror det är dags för att se vilket vrak du faktiskt är och be om hjälp.
Ge det en chans för fan.
Du verkar ju älska dig själv så jävla mycket och höja dig till skyarna annars, hur kan du inte se ditt eget bästa i den vardagliga situationen ? Är du helt enkelt så dum i huvudet?

Nåja jag är den du kommer höra garva ”haha” högst likt den feta elaka ungen i Simpson när dom stämplar LPT i pannan på dig med ett glödgat järnmärke.
Medlem
Citat:
Du har ingen familj. Sara och Lina är inte din familj. Och de ser dig heller inte som sin syster.

Du har en mamma som bor på psyket och en pappa som dumpade dig. Det är din familj, en psykmamma och en fader som inte ens vill träffa dig 😂

Jag hoppas du innerligt får frid i själe snart min vän ❤️❤️❤️
2024-06-20, 23:41
Medlem
Citat:
Kan ju inte vara lätt att ha sånt mindervärdskomplex du råkat ut för. Blev du inte älskad som barn Hacki? Hoppas mina kramar värmer lite 🙏❤️

Kärlek som barn är nog inget du ska gå in djupare på daddylover.
2024-06-20, 23:42
Medlem
Citat:
Jag hoppas du innerligt får frid i själe snart min vän ❤️❤️❤️

Se även du kör ju med ironi?
Är du faktiskt med i Mensa och vi alla är idioterna?
Wow.
2024-06-20, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Blir så när man har en grandios självbild och tänk alla igenom åren som försökt hjälpa henne på riktigt och fått den riktiga sidan av psykosludret , och hennes beteende slängt i ansiktet som tack.

Är helt seriös nu, vet inte om det ens hade fungerat att få henne till något positivare med vård eller ej.
Det är för långt gånget, dock så hindrar ju inte det ifrån psyket att spärra in fanskapet ifrån oss övriga.

Har snackat med dom på graffiti i dagarna och dom är glada ju längre uppehållen är emellan hennes besök. Bara en sån sak.
Ett fik med väldigt många i omlopp dagligen pustar ut för hon inte är där så ofta längre.
Då har det banne mig passerat en gräns som för mig är obegriplig att ens snudda vid.

Emelie jag tror det är dags för att se vilket vrak du faktiskt är och be om hjälp.
Ge det en chans för fan.
Du verkar ju älska dig själv så jävla mycket och höja dig till skyarna annars, hur kan du inte se ditt eget bästa i den vardagliga situationen ? Är du helt enkelt så dum i huvudet?

Nåja jag är den du kommer höra garva ”haha” högst likt den feta elaka ungen i Simpson när dom stämplar LPT i pannan på dig med ett glödgat järnmärke.

Ärligt pigpelt ❤️ Ta en liten stund själv och tänker över din situation. Har du provat heeling?❤️ Kan hjälpa eller en varm dusch? Sedan lägg dig soffan kolla HBO Netflix. Tror du behöver de nu ett tag..

Ta en paus från din mobil.. Ta en paus från mobilen varva ner...
2024-06-20, 23:43
Medlem
Citat:

Ha det så trevligt med din familj och dina vänner till midsommarhelgen!
Tänk att ha det som henne här vettu…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in