Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-03, 21:07
Medlem
Frågan var mest om det ens existerar vettiga snygga 20 åringar på annat i tinder? Har aldrig hört om någon annan app som används i min omkrets irl iaf..? Vore skönt att slippa regga upp sig för att ta reda på det liksom.
Citera
2024-06-04, 09:38
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.poplitea
Om konversationerna oftast dör ut innan de leder någonstans har du väl inte ett framgångsrikt Tinderkonto? Det är sannolikt heller inte appen eller tjejerna det är fel på utan ditt sätt att kommunicera. Jag hade börjat i den änden om jag var du, be vänner om hjälp att analysera var det gick fel och bli bättre på att kommunicera.

Jag har skrivit med många kvinnor där jag skriver ett par meningar och där de svarar med "Okej". Jag ställer frågor och de svarar oftast bara kort tillbaka.

Då slutar jag skriva då de uppenbarligen icke är intresserad längre.

Senaste irl träffen så började kvinnan prata om feminism och patriarkatet. Då sa jag tack och hej.
Citera
2024-06-05, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven1337
Legat med många från tinder + två flickvänner. Men tinder är ju inte så seriöst, i perioder svarar jag inte heller på matchningar. Vill inte behöva chatta med 15 st samtidigt..

Vad har du för body count på Tinder? Är det uppgjorda knullträffar eller spelar du seriös och får dem i säng i tron att ni är på gång mot en riktig relation?
Citera
2024-06-08, 20:40
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Någon som vet en bra lista över dagens dejting-sidor/appar som fortfarande är relevanta?

Antar dessa fortfarande är "aktuella"

Tinder
Badoo
Happypancake
darkside?

Men vad finns det för fler, vart är de flesta 18-25 åringar nuförtiden...
Citera
2024-06-09, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
App app app! Det är ALLTID tjejerna det är fel på, det vet alla

Ja, eftersom det finns ett överflöd av killar så kan man som tjej välja och vraka och bete sig som ett drägg
Citera
2024-06-11, 15:40
Medlem
bokkans avatar
Jag hittade en dejtingsida och som redan nämnts här i tråden, men det är några år sedan så mycket kan ju ha hänt.
Sidan heter InternationalCupid och jag tycker den verkar bra och seriös?
Jag kollade på några singlar och sedan kollade jag på recensioner över sidan och jag läste även om den på Trustpilot.
Nu kommer jag inte att söka en singel i utlandet utan bara i Sverige.
Har någon något att säga om denna dejtingsidan InternationalCupid?
Citera
2024-06-15, 21:55
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
Någon som vet en bra lista över dagens dejting-sidor/appar som fortfarande är relevanta?

Antar dessa fortfarande är "aktuella"

Tinder
Badoo
Happypancake
darkside?

Men vad finns det för fler, vart är de flesta 18-25 åringar nuförtiden...

Beror på vad du söker. Oavsett vad så skulle jag ranka dejtingsidorna i Sverige enligt nedan.

Match.com
Mötesplatsen
Hinge
FB-dejting
Tinder
Happypancake
Badoo
Citera
2024-06-19, 18:10
Medlem
2n00b4Us avatar
Vilken dejting-app är populär bland 20-24 åringar?
Citera
2024-06-20, 08:56
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Vilken dejting-app är populär bland 20-24 åringar?

Tinder.
Citera
2024-06-20, 21:44
Medlem
Rozenkvartss avatar
Verkar som att många lämnat Tinder, alternativt ingått relationer för utbudet är betydligt sämre nu än för nått år sen bara.
Citera
2024-06-20, 23:02
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Verkar som att många lämnat Tinder, alternativt ingått relationer för utbudet är betydligt sämre nu än för nått år sen bara.
Ja de flesta har gett upp Tinder som inte redan träffat något. Framför allt för killar är det totalt meningslöst.
Citera
2024-06-21, 08:41
Medlem
Jag tycker hinge ger bra utdelning. Får typ en till två match om dagen med snygga tjejer där

Tinder är helt död. Kanske en match i veckan om man har tur och tjejena där känns trötta.

Badoo använder inte längre. Massa fula äckliga tjejer.

Facebook dejting, mycke fula tjejer och tjejer som inte engagerar sig.

Finns någon annan bra app likt hinge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in