2024-06-19, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crystalicee
Blir fan mardrömmar inatt! 🤣
Nej inte på internet nej, men i verkligheten kan hon inte ha filter. Däremot försöker hon sminka sig, något som ser förjävligt ut det med, det får till och med henne att se ännu äldre ut, för hon har ingen kunskap om hur man ska sminka sig. 🤣
Kräks i min mun varje gång jag ser skabbet

🤣🤣🤣🤣🤣när hon sminkade tuttarna oh my Lord
2024-06-19, 10:51
Medlem
Knulldockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djtswe1
Av alla låtar och sno så snor hen en av de mest ikoniska låtarna som finns..

https://youtu.be/cNOP2t9FObw?si=qByOB2pa2Ebmdwj7

Jo jag vet att RUN är influerad av den.

Samtidigt har jag alltid känt att originalet saknat något så för mig blir det extra kul när Emelie fixar till det genom att addera det där lilla extra.

Tyvärr verkar det som att jag misstog mig. Jag får upp RUN men den går inte att klicka på så originalet får duga idag.
2024-06-19, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Försök att ta lite paparazzibilder nästa gång, alldeles för lite smygbilder på donnan tycker jag!

Jag håller med! Uppenbarligen finns det folk här inne som bor i Ängelholm. Kom igen nu! Jag har alltid velat ta del av bild och film på Bumbi i sitt habitat

Jag efterlyser också fler vittnesmål. Typ ni som står bakom henne i kön på pizzerian och överför samtalen etc etc.
2024-06-19, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knulldockan
Jo jag vet att RUN är influerad av den.

Samtidigt har jag alltid känt att originalet saknat något så för mig blir det extra kul när Emelie fixar till det genom att addera det där lilla extra.

Tyvärr verkar det som att jag misstog mig. Jag får upp RUN men den går inte att klicka på så originalet får duga idag.

Du förstår väl själv att bumbi har inte iq att skapa en låt och speciellt inte remix.. Hon vet fan inte ens vad bpm är för något hahaha..

OM du så suktar efter låten så länkar jag låten hon snott,
Spola fram 1:20 och där har du låten.

https://youtu.be/Hkm6yrMv7PI?si=3vtH3k5TZHdipoG6
2024-06-19, 15:06
Medlem
Knulldockans avatar
Citat:
Du förstår väl själv att bumbi har inte iq att skapa en låt och speciellt inte remix.. Hon vet fan inte ens vad bpm är för något hahaha..

Det spelar väl ingen roll när Jonas vet typ allt som går att veta om bpm och sånt.

Plus klart hon vet vad bpm är för något. Detta är inte hennes första rodeo i musikbranschen.
2024-06-19, 15:10
Medlem
Citat:

Kan man bara sno låtar kors o tvärs o remastra den för att sedan lägga upp på spotify. Tänker på copyrights och så
2024-06-19, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Kan man bara sno låtar kors o tvärs o remastra den för att sedan lägga upp på spotify. Tänker på copyrights och så

De var därför hon blev bortplockad därifrån Spotify
2024-06-19, 17:27
Medlem
Citat:
De var därför hon blev bortplockad därifrån Spotify
Misstänkte så
2024-06-19, 19:06
Medlem
Citat:

Vad är det med detta att börja ’göra’ musik lyxfällan-Julia har tydligen också börjat.. en ny trend? Men inte Gräddrumpan
2024-06-19, 20:42
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Vad ska man säga.. Tänk att denna människan innan hon lämnande sitt råttbo stod framför spegeln och tänkte ”Fan vad snygg jag är! ”Klädstilen” & horsminkning blev så jäkla snyggt!”

https://ibb.co/c61QG34

Tror hon på fullaste allvar att byta kön kommer locka fler partners??

Kommer ta ett tag innan min kuk vågar titta fram igen..
trodde seriöst det var Gunilla Persson när jag kollade länken
2024-06-20, 01:54
Medlem
Hahaha nu håller hon föreläsning om "AL" dvs Ai, men det fattar inte skabbet. Utan hon tror det heter AL. Och sitter och babblar om The Matrix 😂

Herregud, hon behöver verkligen akutvård.
2024-06-20, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3000
Vad är det med detta att börja ’göra’ musik lyxfällan-Julia har tydligen också börjat.. en ny trend? Men inte Gräddrumpan

Inget är stulet i den låten. Person använder Xfer Serum och dessa ljud ingår i den synthen, Man kan liksom inte ta patent på ljud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in