2024-06-20, 04:20
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Lisa Holm och Elin Krantz dyker upp i huvudet spontant.
Han som mördade Lisa Holm var ju någon vitrysk (?) gästarbetare som hade rätt skeva böjelser.
Var sperma på väggar, lampor och fan och hans moster.
Hans fru tvättade hans kläder efter mordet (om jag minns rätt) och efter mordet gömde han kroppen i ett sådant där smalt klädskåp som finns i byggbaracker.

Elin Krantz var ju väldigt obehagligt när man kunde se på övervakningsfilmen från spårvagnen hur hennes mördare äcklade sej på henne och sedan följde efter henne av vagnen mitt i mörka natten.
Hon hade bara bott i Göteborg ca tre månader och gick av på fel hållplats.
Spårvagnschauffören lade märke till att något var skumt men gjorde ingenting för att hjälpa henne.
Mördaren avslutar sitt dåd med att välta en stor sten över henne så att endast hennes ben sticker fram i en onaturlig vinkel.
Minns bilderna som läckte (från förundersökningen?) var som en jävla snuff, hon var naken och ett ben var uppbrutet i huvudhöjd, tänk spagat. En stor jävla sten låg där hennes huvud skulle vara. Negern som gjorde det är väl fri i dag? Att brännas levande hade varit för lindrigt straff för den, att ätas levande av eldmyror hade varit för lindrigt straff för den!
Citera
2024-06-20, 04:33
Medlem
LemPicas avatar
Jag gjorde misstaget att titta på ett par av dom.
Ångrar mej djupt.
Beskrivningen av hur dom fann henne i FUP:en var vidrig även utan bilderna.

Ja, det aset är fri sedan ett tag.
Det enda passande jag kan komma på är att utsätta honom för exakt det han utsatte Elin för.
Usch !

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Minns bilderna som läckte (från förundersökningen?) var som en jävla snuff, hon var naken och ett ben var uppbrutet i huvudhöjd, tänk spagat. En stor jävla sten låg där hennes huvud skulle vara. Negern som gjorde det är väl fri i dag? Att brännas levande hade varit för lindrigt straff för den, att ätas levande av eldmyror hade varit för lindrigt straff för den!
Citera
2024-06-20, 04:55
Medlem
Mordet på Magnus Natschki och styckmordet på Christian Larssoni Bollnäs
Citera
2024-06-20, 04:57
Medlem
Citat:
Lisa Holm och Elin Krantz dyker upp i huvudet spontant.
Han som mördade Lisa Holm var ju någon vitrysk (?) gästarbetare som hade rätt skeva böjelser.
Var sperma på väggar, lampor och fan och hans moster.
Hans fru tvättade hans kläder efter mordet (om jag minns rätt) och efter mordet gömde han kroppen i ett sådant där smalt klädskåp som finns i byggbaracker.

Elin Krantz var ju väldigt obehagligt när man kunde se på övervakningsfilmen från spårvagnen hur hennes mördare äcklade sej på henne och sedan följde efter henne av vagnen mitt i mörka natten.
Hon hade bara bott i Göteborg ca tre månader och gick av på fel hållplats.
Spårvagnschauffören lade märke till att något var skumt men gjorde ingenting för att hjälpa henne.
Mördaren avslutar sitt dåd med att välta en stor sten över henne så att endast hennes ben sticker fram i en onaturlig vinkel.
Elin åkte med fel spårvagn i fel riktning mot invandrarghettot Länsmansgården som är nedlusat med negrer.

Negern krossade skallen på den unga svenska blondinen med en stor sten och våldtog henne, vet inte i vilken ordning.

Hon visste nog inte vad som hänt där tidigare eftersom massmedia ljög och förminskade tidigare negervåldtäktet av Linda och Jenny i samma stadsdel.

Specifikt det gör negervåldtäktsmordet på Elin ännu värre.

Det är nästan som att det var planerat och önskat av mainstream media, och av alla tysta kuvade politiker.

Efter mordet på Elin publicerades åter vilseledande vitpixlade bilder på negern i mainstrean media, vilket bidragit till att ännu fler drabbats.
Citera
2024-06-20, 05:12
Medlem
Mordet på Kevin Hjalmarsson.

Ett blont blåögt barn som sannolikt mördades av en illegal neger, och efter starka politiskt motiverade rasistiska påtryckningar från regeringen dömdes två svenska oskyldiga blonda blåögda barn och togs från sina föräldrar, som efter många år fick upprättelse.

Sedan händer nästan samma sak igen i Skellefteå, också strypning av ett barn av en illegal neger Abushi Shamse som skyddas av mainstream media, skyddas av myndigheter och skyddas av regeringen.
Citera
2024-06-20, 06:47
Medlem
Citat:
Jag gjorde misstaget att titta på ett par av dom.
Ångrar mej djupt.
Beskrivningen av hur dom fann henne i FUP:en var vidrig även utan bilderna.

Ja, det aset är fri sedan ett tag.
Det enda passande jag kan komma på är att utsätta honom för exakt det han utsatte Elin för.
Usch !

Den bilden är nog det värsta jag har sett och trots att det är många år sedan så går den inte bort. Det var satan själv som gjorde det.
Hur det är möjligt att inte ha dödsstraff för sådana brott är obegripligt.

Annars tycker jag mordet på Malin i Kramfors, Engla och Caroline Stenvall och förstås mordet på Helen i Höör. Sexmorden sticker ut för de provocerar mest. Det behövs bättre lagstiftning för dessa brott.
Citera
2024-06-20, 07:16
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseDanderyd
Hej,

Sverige är ett land som har haft en uppsjö mord senaste 30 åren. Jag tänker kanske ifrån 1990 och framåt. Vissa har ju stuckit ut mer än andra.

Vilka mord sedan 1990 skulle ni säga var mer intressanta? Pratar om mord som hade kunnat kvalificera sig för att hamna på bioduken i Hollywood. Mord som hade allt och lite till?

Jag skulle på topp 5 i allafall placera mordet utav Tove som var ganska nyligen. Definitivt Arbogakvinnan hade också alla ingredienser. En dotter som knullar en afghan och sedan får honom att mörda hennes föräldrar. Tycker nog att mordet på Linda Cheng (?) också hamnar väldigt högt upp. Kineser, kidnappning, en man som friades trots hela världen vet han är skyldig osv.

Däremot. Det som jag menar saknar motstycke är mordet i Långshyttan. 10 utvecklingsstörda personer som jobbar på Samhall och spenderar sin fritid på att ta tjack och dricka 7.2% cider väljer att mörda en transvestit (!) som dom var skyldiga ett par tusenlappar (!) till tonerna utav Hells Angelslåten forever angels (!). Den FUPen med trosor fulla med diverse bajs och annat var något utav det mest absurda man sett.

Vilket mord skulle ni säga är det som sticker ut mest i kategorin absurt/bisarrt/anmärkningsvärt/filmiskt/dramaturgiskt? Lite vag frågeställning men tror nog att ni förstår vart jag vill komma !

Det mord jag reagerat starkast på de senaste åren är utan tvekan u-båtsmordet då Kim Wall mördades av Peter Madsen. En anledning till att jag reagerade starkt på detta mord var att jag hängde i de krokarna när det hade hänt och såg båtarna som åkte runt och letade kroppsdelar.

Men jag kan inte sluta tänka på den ångest Kim Wall måste ha känt när hon förstod vad som höll på att hända där nere i djupet. Ensam med en galen mördare på en u-båt. Fy fan.
Citera
2024-06-20, 07:30
Medlem
Hyperkits avatar
Hela Peter Mangs fallet och allt som dykt upp efteråt att han eventuellt kan ha mördat folk i Florida.

Dokumentären var riktigt spännande och satt och tänkte "Detta hade funkat så bra som biofilm"

Antingen en film som är 2+ timmar lång och gjord av David Fincher eller som en serie i stuk med Dahmer serien som går på Netflix
Citera
2024-06-20, 08:22
Medlem
Tänkte direkt på Lisa Holm och John Hron.
Ser nu att John Hron filmatiserades 2015 men verkar inte fått särskilt bra betyg på imdb.

Ett vidrigt brutalt mord. Gärningsmännen lär vara ute nu.
Citera
2024-06-20, 08:43
Medlem
LemPicas avatar
"Ännu fler drabbats"?
Menar du att Yohannes Efraim någonting våldtog fler efter Elin men innan han åkte fast?
Dom släppte ju filmen från spårvagnen där det syns tydligt att det inte är en vit person.

Citat:
Ursprungligen postat av Fullhora
Elin åkte med fel spårvagn i fel riktning mot invandrarghettot Länsmansgården som är nedlusat med negrer.

Negern krossade skallen på den unga svenska blondinen med en stor sten och våldtog henne, vet inte i vilken ordning.

Hon visste nog inte vad som hänt där tidigare eftersom massmedia ljög och förminskade tidigare negervåldtäktet av Linda och Jenny i samma stadsdel.

Specifikt det gör negervåldtäktsmordet på Elin ännu värre.

Det är nästan som att det var planerat och önskat av mainstream media, och av alla tysta kuvade politiker.

Efter mordet på Elin publicerades åter vilseledande vitpixlade bilder på negern i mainstrean media, vilket bidragit till att ännu fler drabbats.
Citera
2024-06-20, 08:46
Medlem
LemPicas avatar
Innan dödsstraff borde det införas livstid.
Alltså riktig livstid.
Hur han kan vara ute är för mej helt obegripligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Newsmilf
Den bilden är nog det värsta jag har sett och trots att det är många år sedan så går den inte bort. Det var satan själv som gjorde det.
Hur det är möjligt att inte ha dödsstraff för sådana brott är obegripligt.

Annars tycker jag mordet på Malin i Kramfors, Engla och Caroline Stenvall och förstås mordet på Helen i Höör. Sexmorden sticker ut för de provocerar mest. Det behövs bättre lagstiftning för dessa brott.
Citera
2024-06-20, 08:58
Medlem
napsterspys avatar
Den kusken som blev lämnat av sin fru för yngre kille.
Han laddade sin hagelbössa och sköt deras gemensamma barn i sängen när de sov, sen streamade live på fb från jacuzzi och sköt sig själv.

Iskallt och man har barn i samma ålder och att jag separerat med min fru, gör att det mordet etsade fast i min hjärna.
Senast redigerad av napsterspy 2024-06-20 kl. 09:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in