2024-06-24, 23:21
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newsmilf
Den bilden är nog det värsta jag har sett och trots att det är många år sedan så går den inte bort. Det var satan själv som gjorde det.
Hur det är möjligt att inte ha dödsstraff för sådana brott är obegripligt.

Annars tycker jag mordet på Malin i Kramfors, Engla och Caroline Stenvall och förstås mordet på Helen i Höör. Sexmorden sticker ut för de provocerar mest. Det behövs bättre lagstiftning för dessa brott.
Han fick inte ens livstid för det där, kan det bli mera livstid än sådär? Jag såg med bilderna och jag har sett mycket, men det där var bland det grövsta jag sett. Han fick ju utvisning, är det någon om vet om den ens fullbordades? Eller är han kvar i Göteborg?
Citera
2024-06-24, 23:28
Medlem
Slampsmurfens avatar
Engla, cyklade själv till träningen för första gången…..fan va vidrig Anders Eklund är, att hans föräldrar inte tog livet av honom som liten är en gåta. Förmodligen varit totalt efterbliven hela livet.
Citera
2024-06-25, 20:55
Medlem
Inspirit81s avatar
Jag har två mord jag tycker är intressanta och lätt hade kunnat gå göra längre filmer dokumentärer om. Det första är satanistmordet i keilerspark , där två väldigt udda satanister offrar en homosexuell man, ritar in ett pentagram på honom bla. Det är fler grejer som är intressanta med om händer före mordet. Polisen hade fö inga spår alls att gå på, men den ena killen erkänner allt för sin tjej, och blir senare även våldsam emot henne. Så hon går till polisen och berättar allt och de griper de två satanisterna och de döms för mord. Efter avtjänat straff händer följande bla, killen vars tjej som satte dit honom är ihop än idag och har barn ihop nu. Den andre mannen fortsätter med satanist musik och har en grupp, med sloganen sångaren är dömd för mord, och han åker senare på självmordsresa till transylvanien och hänger sig. Mycket intressanta omständigheter till det här mordet och jag rekomenderar gws mord på tv4 som bla gör en bra dokumentär om detta.

Det andra mordet är han bögmördaren Kittelä eller hur det stavas, som raggade upp homosexuella män på nätet förnedrade och rånade och mördade dem. Det här tror jag lätt man hade kunnat göra något intressant med. Han fick ju livsstid efter detta, men före han blev fälld hade han varit på många platser där folk dött oförklarligt tidigare, troligen utförde han även de morden, och gw har ju sagt denna personen kan vara sveriges enda seriemördare igenom tiderna då han tror att han kan ha dödat en hel del personer igenom åren. Kul info är även han har namnet smeden tatuerat på brösstet vilket var hans nickname på bögsidorna han raggade offer på. Det finns mycket här som är oklart och intressant med denna gärningsman helt klart vartfall.

I övrigt vill jag säga att inget mord med invandrad gärningman kommer någonin göras en svensk film om pgr av saker som tagits upp tidigare i tråden. Det är isf om någon utländsk producent väljer göra det, men det är inte troligt alls.
Citera
2024-06-25, 23:03
Jag håller med om allt alla mord är sjuka och fel!

Men låt mig nämna ett självmord som hände när jag hade varit medlem här i 3 år under ett annat "nick"

2010 sände en kille sin egen hängning, det var jobbigt, jag såg bara delar av det men det var så sjukt.

Marcus hade mått dåligt länge när han 2010 bestämde sig.

Klockan 11.51 startade Marcus en tråd på nätforumet Flashback. "Har bestämt mig nu för att ta livet av mig", skrev han. Marcus hade också riggat en webbkamera och via länken från Flashback följde hundratals hans självmord i realtid. Han tog tabletter så han blev avtrubbad och sedan hängde han sig i dörren. Man såg när polisen till sist kom han hade redan pissat på sig och var stendöd.
Allt sändes live 😗
Citera
2024-07-09, 18:47
Det fanns en sida som Hette NYC Gore fram tills för några år sedan den hade detta självmord som ett av det värsta Mord/ självmord som begåtts under "internet tiden" Punkt!

Jag vill ändå på påstå att Moskéattacken i Christchurch i Nya Zeeland 2019 är det sjukaste jag någonsin sett.

Killen Brenton Harrison Tarrant, mördade 51 personer och skadade 50 och allt streamades med en helmetcam LIVE på You Tube. I moskén klättrade folk på varandra mot en vägg för att komma undan när han sköt ner alla.

https://apnews.com/article/religion-...cb8bef9f85d0dd
Senast redigerad av llars67 2024-07-09 kl. 18:49.
Citera
2024-07-09, 19:07
Det äckligaste jag har sett är när två knarkkillar i México blir sågade av en motorsåg .

Dom var bundna i händer och fötter stående upp mot en vägg utomhus intill varandra. Dom började såga i en kille och hans kompis stod intill och såg när vännens kropp föll till marken.
Han som väntade på sin tur var kritvit i ansiktet och ärligt han måste varit påtänd för han skrek inte ens när det blev hans tid att bli styckad. Faan så GORE .
Senast redigerad av llars67 2024-07-09 kl. 19:24.
Citera
2024-07-28, 03:40
Medlem
Waldorfnisses avatar
Mordet på Mikael i Karlskrona tycker jag kvalar in som bland det mest sjuka jag läst om. Hans son och transsexuella pojkvän (??) slår ihjäl honom med en skiftnyckel, styckar kroppen och gräver ned liket ute skärgården. Något solklart motiv har vad jag förstått det aldrig kunna etableras. Rättegången är minst sagt bisarr, att lyssna på hur de babblar på om mystiska kriminella organisationer och konspirationer som skulle göra de mest förhärdade flashbacknissarna stolta får en att utbrista "vad i helvete är det här".
Båda GM balanserar på en tunn linje mellan tillräkneliga och komplett galna helt enkelt.
Citera
2024-11-02, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Det äckligaste jag har sett är när två knarkkillar i México blir sågade av en motorsåg .

Dom var bundna i händer och fötter stående upp mot en vägg utomhus intill varandra. Dom började såga i en kille och hans kompis stod intill och såg när vännens kropp föll till marken.
Han som väntade på sin tur var kritvit i ansiktet och ärligt han måste varit påtänd för han skrek inte ens när det blev hans tid att bli styckad. Faan så GORE .

Ja, Mexikanarna vet hur man genomför råa mord. "Funky town" är nog den sjukast kartell gore videon jag sett.
Citera
2024-11-02, 01:20
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Kanske inte mordet i sig. Men killen som mördade tre pers. Pluggade till typ jurist i fängelse blev fri och började väll jobba för Tino som typ chefsredaktör eller juridiskt ombud på tidningen Bulletin. När bråken började kände flera ett visst obehag när han skulle agera tidningens part i konflikten

Samt inte glömma Borderline-killen på Dalarö som eldade upp sina egna barn pga svartsjuka
Senast redigerad av Trevligt.konto 2024-11-02 kl. 01:33.
Citera
2024-11-02, 03:34
Medlem
Lesslers avatar
Polismordet i Högdalen 1992. Leif Widengren offer. Inte det mest spektakulära, men intressant att det inte är uppklarat. På så sätt ett unikt polismord i Sverige.

Annars sticker brevbombsmordet i Västerås 1990 ut som spektakulärt, också ouppklarat. Måste vara unikt i Sverige sett till modus operandi.

(FB) Efat Ghazi sprängdes till döds med en brevbomb i Västerås (1990)
Citera
2024-11-02, 07:53
Medlem
pantywankers avatar
Nu pratar jag enbart om Sverige.
Mordet på Engla.
Dåren våldtar och mördar henne och åker och käkar pizza med liket liggande i bagaget.
Kan det bli sjukare?
Även mordet på Wilma i Uddevalla ligger bra till.
Idioten mördar och styckar sin flickvän och behåller huvudet i en jävla bag.
WTF!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in