Citat:
Ursprungligen postat av
Tobbex73
Dave McKeegan från vanliga människor är bokad och Jeran och Witsit velar om de ska med. Ska bli spännande att följa, eller "interesting" för att citera Jeran.
Citat:
Ursprungligen postat av
Västkustskt
Kolla här. En expedition ska åka till sydpolen i December för att en gång för alla avgöra om jorden är platt eller rund.
Allting betalt.
En rundjordare och plattjordare får åka med, rundjordaren har tackat ja men de har inte fått nån plattjordare att signa up.
Det är ju perfekt för dig, en betald resa till sydpolen.
Fy fan vilket äventyr. Jag skulle tackat ja på direkten om jag var plattjordare.
https://youtu.be/xAyZrCBt8tg?si=tJBd0FWNWI6KaNDS
Intressant? Det finns inga FE som är intresserade av sanningen. Det ser vi i diskussionen med våra lokala "sanningssökare". De är inte intresserade av att diskutera sanningen. Istället gömmer de sig bakom "vi vet inte vad solen är" och "vi kan inte titta upp mot himlen för att bestämma jordens form". De kommer att föra de argumenten även om de själva ser midnattssolen i Antarktis.
Jeran och Witsit har angett att de skulle vilja vara med. Jag har ingen tro på det. Båda vet mycket väl att det är midnattssol på Antarktis. Då är nästan superskurken David Weiss ärligare och säger att han inte är intresserad, för då kan han sitta hemma och skrika fejk.
Dessutom är Dave McKeegan inte från vanliga människor. Han är en högprofilerad flatearthkiller, och man kan bara föreställa sig reaktionen i FE-gemenskapen om han kommer med tillförlitliga bevis för att midnattssolen existerar. FEIK!!