2024-06-19, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erichsen
Någon med namn på denna rektor i Malmö? Som haft sex med den nu utvisade massören som anklagats för flera våldtäkter?

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kvinnlig-rektor-hade-sex-med-valdtaktsmannen/

[I"]Kvinnan är rektor för en skånsk prestigeskola.

Hon har gått på massage hos den dömde våldtäktsmannen minst 70 gånger.

Vid några av tillfällena hade hon sex med mannen inne på salongen.

”I love it when you bend over to kiss me”, skriver rektorn i sms till mannen."[/i]

Hon är inte skyldig till någonting. Inte hennes fel att massören begår övergrepp mot andra. Inte heller är hon skyldig till sexköp som en del i tråden antyder.

Det här är bara ett exempel på hur skvallermedia nosar upp hennes sms i en förundersökning, som handlar om något hon inte har med att göra, och sedan skapar klickartiklar med ordet "rektor' i rubriken.

Hon verkar ha haft otur med en flirt och nu hängs hon ut i media och flashbacktråd när folk gillar att skvallra.

Lägg ner.
Citera
2024-06-19, 09:21
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det står skånsk prestigeskola, inte Malmö. Ridgymnasiet? Grennaskolan finns i te längre annars hade jag tippat den.

Ridgymnasiet i Svedala. Kvinnlig rektor född 1969, bor i Malmö.

Du har missat att Gränna ligger i absolut mest nordliga delen av Småland, på gränsen till Östergötland. Lååångt från Skåne.

Så Grennaskolan är irrelevant oaktat att den inte finns kvar längre.
Citera
2024-06-19, 09:23
Medlem
Konstigt, han var ju ihop med en Victoria. Nu är han skriven hos en av sina kvinnotorskar (dock c/o).

Hon kanske inte ens vet om att han är skriven med sitt bolag där. Eller så vill han väl se till att han hans älskarinna hjälper till att smussla ut de sista pengarna från firmans konto skulle jag tänka mig.

Nu kan hon nog gå på gratis besök på på fängelset i 3 år tills han utvisas. Hoppas han placeras i Norrland.
Citera
2024-06-19, 09:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Det är J*enny Z**der

Tyvärr otroligt att så fort kvinnor får ett makt yrke så kan dom inte ha styr på sig

Helt omöjligt att läsa dina stjärnor.
Citera
2024-06-19, 09:34
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Jag tror skillnaden mellan män och kvinnor på den här typen av massagesalong är att thaimassörer får en slant extra för happy ending, mannen är inte intresserad av mer, inte kvinnan heller, så ren transaktion, medan såna som kamelen som tycks tänka med kuken får sina pengar OCH en happy ending för SITT jobb, medan kvinnorna är förälskade. För dem är transaktionen massagen, men de är så förälskade att de inte ser den sexuella avslutningen som dricks eller belöning utan ett bevis på att han känner samma sak. De lurar sig själva helt enkelt.

Det är trots allt inte förbjudet att ha ett "förhållande" med någon som betalar en för en tjänst. Om en kvinna får förgasaren utbytt, betalar för det och sen låter mekanikern knulla henne för att hon är kär i honom och tror att han är kär i henne är ju inte prostitution.

Jag tror det är därför han nekar till de sexuella event som hänt med flera som faktiskt velat haft sex med honom, för han tror de ska gå på hans dunster igen och igen.

Ja, du har en poäng i detta. Förmodligen är det så att de kvinnorna som gillade hans fingrar och annan kroppsdel, de har haft nöjet att få sina behov tillfredsställda. Han är en player och har väl försökt lägga in en stöt där han trott att det det skulle ge resultat (pengar och tillfredställelse för hans egen del) men där det gick så fel att hans bedömning inte var inte noggrann, där blev det anmälan istället 🤥
Citera
2024-06-19, 09:35
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shunruy
Hon är inte skyldig till någonting. Inte hennes fel att massören begår övergrepp mot andra. Inte heller är hon skyldig till sexköp som en del i tråden antyder.

Det här är bara ett exempel på hur skvallermedia nosar upp hennes sms i en förundersökning, som handlar om något hon inte har med att göra, och sedan skapar klickartiklar med ordet "rektor' i rubriken.

Hon verkar ha haft otur med en flirt och nu hängs hon ut i media och flashbacktråd när folk gillar att skvallra.

Lägg ner.

Precis vad jag tänker, när jag läser henxnes sms i Expressen, och hennes hjärtan på facebook.
Hon är väl helt enkelt kär? Och så är massören en god förförare?
Härligt med sex.

Det finns värre tunnor Tinder-flirtar råkat ut för att trilla i, vad det gäller bedragare.
Smutsigt av Expressen att lämna ut henne.
Citera
2024-06-19, 09:49
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandern
Konstigt, han var ju ihop med en Victoria. Nu är han skriven hos en av sina kvinnotorskar (dock c/o).

Hon kanske inte ens vet om att han är skriven med sitt bolag där. Eller så vill han väl se till att han hans älskarinna hjälper till att smussla ut de sista pengarna från firmans konto skulle jag tänka mig.

Nu kan hon nog gå på gratis besök på på fängelset i 3 år tills han utvisas. Hoppas han placeras i Norrland.

Det kan inte vara så att man inte vet om vem som är skriven på ens egen adress.
Citera
2024-06-19, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Precis vad jag tänker, när jag läser henxnes sms i Expressen, och hennes hjärtan på facebook.
Hon är väl helt enkelt kär? Och så är massören en god förförare?
Härligt med sex.

Det finns värre tunnor Tinder-flirtar råkat ut för att trilla i, vad det gäller bedragare.
Smutsigt av Expressen att lämna ut henne.
Jag reagerade också på att Expressen publicerade hennes sms. Jäkligt onödigt och nu är hennes tillvero och yrkesliv förstört.
Citera
2024-06-19, 09:50
Medlem
Alsenos avatar
Enligt ratsit.se så bor det än 54årig man med samma efternamn på hennes adress. Inte nog med att hon är ful, hon är också otrogen.
Citera
2024-06-19, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shunruy

Lägg ner.

Journalisten Marias barn blev förmodligen inte antagna till "prestigeskolan", sen framstår rektorn som en person som flytt från ett mentalsjukhus och fått för sig att hon haft umgänge med en massör då denne nekar till att de överhuvudtaget haft en annan än professionell relation. Något uppsåt till sexköp lär inte kunna täckas därför skriver de att hon inte är misstänk för något brott men det spelar ju ingen roll journalisten Maria måste få sin hämnd och karaktärsmörda "rektorn".

Otur och otur? Lär av kvinnans misstag istället, gå aldrig med på frivilliga förhör utan att rådfråga ombud.
Senast redigerad av sweetcrypto 2024-06-19 kl. 09:56.
Citera
2024-06-19, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Varför i helvetet åker hon inte dit på sexköp?? Hade det varit en man så hade det varit ett jävla ståhej om det här!!

/ kvinna. Inte kränkt man

Det blir ju inte automatiskt sexköp. Bara om det betalas "extra" för själva sexet.

Om en kvinna anlitar en hantverkare som kommer hem till henne och fixar något och de samtidigt har sex så är det ju inte automatiskt sexköp.

Eller om jag ligger med min kvinnliga redovisningskonsult som jag anlitar för att sköta bokföringen.
Citera
2024-06-19, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Det blir ju inte automatiskt sexköp. Bara om det betalas "extra" för själva sexet.

Om en kvinna anlitar en hantverkare som kommer hem till henne och fixar något och de samtidigt har sex så är det ju inte automatiskt sexköp.

Eller om jag ligger med min kvinnliga redovisningskonsult som jag anlitar för att sköta bokföringen.
Är det inte lite så det funkar med mäklare i vissa länder? Att det har sex med klienter men får betalt för deras tjänster som mäklare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in