2024-06-19, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Bladins har en kvinnlig rektor. Om det är en prestigeskola, kan ju diskuteras.

Blandins är det mest prestigefyllda. Men det kan vara andra skolor också, fr.a. gymnasieskolor som Procivitas.
Citera
2024-06-19, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Det är J*enny Z**der

Tyvärr otroligt att så fort kvinnor får ett makt yrke så kan dom inte ha styr på sig

Vilken skola? Hittar ingen med detta namn. Du menar J*nny Z*nder? För då finns en rektor, men det är knappast någon prestigeskola då det rör sig om.

Om det är denna som jag tänker på, så verkar hon ha en man redan.
Senast redigerad av HandgnuggarOligark 2024-06-19 kl. 08:32.
Citera
2024-06-19, 08:37
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erichsen
Någon med namn på denna rektor i Malmö? Som haft sex med den nu utvisade massören som anklagats för flera våldtäkter?

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kvinnlig-rektor-hade-sex-med-valdtaktsmannen/

[I"]Kvinnan är rektor för en skånsk prestigeskola.

Hon har gått på massage hos den dömde våldtäktsmannen minst 70 gånger.

Vid några av tillfällena hade hon sex med mannen inne på salongen.

”I love it when you bend over to kiss me”, skriver rektorn i sms till mannen."[/i]
Gammal tråd finns redan: (FB) Massör i Malmö åtalas!
Citera
2024-06-19, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purple.unicorn
Håller med dig. Hon skulle åtalas för sexköp. Hon hade sagt i förundersökningen bla att de hade fullbordat sex.

Det är bara att polisanmäla. För den kriminella svenska staten gör inget sånt på eget bevåg när det gäller kvinnor som köper sex.
Citera
2024-06-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Knappast. Ghetton båda två.

Precis, två ökända ghettoskolor. Men enligt media så är kanske detta "status".
Senast redigerad av HandgnuggarOligark 2024-06-19 kl. 08:43.
Citera
2024-06-19, 08:46
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumse
Konstig address att ha massagesalongen skriven på....
https://www.ratsit.se/5594077488-Massage_by_Dani_AB

Men en person med samma namn har gillat en del av hans inlägg på Facebook så de kanske är bekanta.
Kamelen är en riktig player enligt Facebook. Han har också flera gånger uppmärksammat en mycket känd IT-profil i sitt flöde av samma generation som de andra hoppfulla tanterna... är det nån som läst FUP vilka som anmält? Är det månne svartsjukedrama 😅
Citera
2024-06-19, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Kamelen är en riktig player enligt Facebook. Han har också flera gånger uppmärksammat en mycket känd IT-profil i sitt flöde av samma generation som de andra hoppfulla tanterna... är det nån som läst FUP vilka som anmält? Är det månne svartsjukedrama 😅

Nu vet vi varför kvinnor går till massörer som är manliga. Jag har hela tiden misstänkt detta också. Har haft några stycken bekanta kvinnor som medvetet väljer manliga massörer.
Citera
2024-06-19, 08:59
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Nu vet vi varför kvinnor går till massörer som är manliga. Jag har hela tiden misstänkt detta också. Har haft några stycken bekanta kvinnor som medvetet väljer manliga massörer.
Jag tror skillnaden mellan män och kvinnor på den här typen av massagesalong är att thaimassörer får en slant extra för happy ending, mannen är inte intresserad av mer, inte kvinnan heller, så ren transaktion, medan såna som kamelen som tycks tänka med kuken får sina pengar OCH en happy ending för SITT jobb, medan kvinnorna är förälskade. För dem är transaktionen massagen, men de är så förälskade att de inte ser den sexuella avslutningen som dricks eller belöning utan ett bevis på att han känner samma sak. De lurar sig själva helt enkelt.

Det är trots allt inte förbjudet att ha ett "förhållande" med någon som betalar en för en tjänst. Om en kvinna får förgasaren utbytt, betalar för det och sen låter mekanikern knulla henne för att hon är kär i honom och tror att han är kär i henne är ju inte prostitution.

Jag tror det är därför han nekar till de sexuella event som hänt med flera som faktiskt velat haft sex med honom, för han tror de ska gå på hans dunster igen och igen.
Senast redigerad av grungewhore 2024-06-19 kl. 09:03.
Citera
2024-06-19, 09:03
Moderator
Chantres avatar
JZ är rektor på Lorensborgsskolan. Låter inte som en prestigeskola.
Citera
2024-06-19, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
I sådana fall skulle det kunna vara Lorensborgsskolan. Om det betecknas som en prestigeskola vet jag dock ej.

Det är absolut ingen prestigeskola!
Citera
2024-06-19, 09:11
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumse
Konstig address att ha massagesalongen skriven på....
https://www.ratsit.se/5594077488-Massage_by_Dani_AB

Men en person med samma namn har gillat en del av hans inlägg på Facebook så de kanske är bekanta.

Ja, verkligen! Samma namn som rektorn som folk skriver om.
Citera
2024-06-19, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Det är absolut ingen prestigeskola!

Går nyadeln där förstår jag att massmedia kallar de prestigeskola
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto