Citat:
Ursprungligen postat av
HandgnuggarOligark
Nu vet vi varför kvinnor går till massörer som är manliga. Jag har hela tiden misstänkt detta också. Har haft några stycken bekanta kvinnor som medvetet väljer manliga massörer.
Jag tror skillnaden mellan män och kvinnor på den här typen av massagesalong är att thaimassörer får en slant extra för happy ending, mannen är inte intresserad av mer, inte kvinnan heller, så ren transaktion, medan såna som kamelen som tycks tänka med kuken får sina pengar OCH en happy ending för SITT jobb, medan kvinnorna är förälskade. För dem är transaktionen massagen, men de är så förälskade att de inte ser den sexuella avslutningen som dricks eller belöning utan ett bevis på att han känner samma sak. De lurar sig själva helt enkelt.
Det är trots allt inte förbjudet att ha ett "förhållande" med någon som betalar en för en tjänst. Om en kvinna får förgasaren utbytt, betalar för det och sen låter mekanikern knulla henne för att hon är kär i honom och tror att han är kär i henne är ju inte prostitution.
Jag tror det är därför han nekar till de sexuella event som hänt med flera som faktiskt velat haft sex med honom, för han tror de ska gå på hans dunster igen och igen.