2024-06-19, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Hon har förmodligen betalt för "massage", 70 gånger, av en nu dömd våldtäktsman.

Har du lust och hjälpa till och luska fram vilken rektor det handlar om?

Malmö kan väl inte ha sådär värst många elitskolor??
Citera
2024-06-19, 00:41
Medlem
Varför i helvetet åker hon inte dit på sexköp?? Hade det varit en man så hade det varit ett jävla ståhej om det här!!

/ kvinna. Inte kränkt man
Citera
2024-06-19, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Varför i helvetet åker hon inte dit på sexköp?? Hade det varit en man så hade det varit ett jävla ståhej om det här!!

Vilken skånsk prestigeskola gäller detta? Någon Malmöbo här inne?

Från Expressenlänken som länkats i den första posten;

Rektorn, som är rutinerad chef på en skånsk prestigeskola, började gå till massören under 2022. Hon behövde hjälp med spänningar och värk.

De första tio gångerna handlade det om vanlig massage. Massören är känd för hårdhänt sådan. En del kunder har reagerat på att han tar i så hårt att man får skador, andra uppskattar hans teknik.

När rektorn fyllde år uppmärksammades hon av massören som gav henne blommor. Efter det ändrades inriktningen på mötena, enligt den kvinnliga rektorn.

Hon är ett av vittnena i polisutredningen av mannen och har inte varit misstänkt för brott. I stället är det relationen hon berättar om i förhören.

– Jag stannade och fikade och pratade, det var mer hans sätt att uppskatta mig som person, säger hon bland annat.

Kvinnan har enligt massagesalongens uppgifter betalat för 70 massagebehandlingar.
Citera
2024-06-19, 00:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn

För att hon är så jävla ful säkert att alla tycker synd om henne.
Citera
2024-06-19, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
För att hon är så jävla ful säkert att alla tycker synd om henne.

Oavsett så är det ju inte jättevanligt att en Malmörektor (elitskola) vi pratar om en topptjänst likt en direktör. Tillägg; Ingen man utan det handlar om en kvinna. Som åker dit för något sådant här. Någon som säkert sitter på en ultrahög lön. Något som gör fallet än mer intressant. Hur fick hon tag på honom osv.
Citera
2024-06-19, 00:50
Moderator
Chantres avatar
Bladins har en kvinnlig rektor. Om det är en prestigeskola, kan ju diskuteras.
Citera
2024-06-19, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erichsen

ProCivitas och Bladins skulle man kunna tänka sig...gissar hej vilt på S*lv*a Batt*sta som är rektor på Bladins. Hon ser ut att vara en flitig besökare för skönhetsingrepp.
Citera
2024-06-19, 00:52
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:

Det står skånsk prestigeskola, inte Malmö. Ridgymnasiet? Grennaskolan finns i te längre annars hade jag tippat den.

Ridgymnasiet i Svedala. Kvinnlig rektor född 1969, bor i Malmö.
Senast redigerad av Lagopussy 2024-06-19 kl. 00:56.
Citera
2024-06-19, 00:52
Avstängd
Citat:
Oavsett så är det ju inte jättevanligt att en Malmörektor (elitskola) vi pratar om en topptjänst likt en direktör. Tillägg; Ingen man utan det handlar om en kvinna. Som åker dit för något sådant här. Någon som säkert sitter på en ultrahög lön. Något som gör fallet än mer intressant. Hur fick hon tag på honom osv.

Det är faktiskt rätt vanligt. Folk med pengar har tillgång till och kommer undan med väldigt mycket mer.
Citera
2024-06-19, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-serendipity
ProCivitas och Bladins skulle man kunna tänka sig...gissar hej vilt på S*lv*a Batt*sta som är rektor på Bladins. Hon ser ut att vara en flitig besökare för skönhetsingrepp.

Min magkänsla säger faktiskt det. Att det inte är en "svenska" utan en latinska skulle absolut kunna vara fallet. Någon som verkligen fallit för hans lismande och smicker, den här massören.

Jag ska gå in på deras hemsida och kika lite.

Vi kan väl utgå från att hon fortfarande sitter kvar som rektor iallafall?
Citera
2024-06-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-serendipity
Får rätta mig själv, jag var för snabb där och trodde att det rörde sig om en klinik för skönhetsingrepp, men det var tydligen en massagesalong....hur som helst Bladins rektor är ju fortfarande kvinnlig. Så även ProCivitas...
Citera
2024-06-19, 01:15
Medlem
WetCigarettes avatar
Konstig artikel. Hon har inte gjort mer än att knulla med en massör alltså? Och Expressen offentliggör vad som verkar vara ett vittnesförhör endast för att hon har ”ett fint yrke”? De förstår ju att hennes namn kommer att läcka på två röda. Journalistisk etik, hallå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in