2024-06-18, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backvudejaflash
Men dumpen har koll och kontaktat jobb/familj på alla?

Dumpen publicerar inte utan bekräftad identitet.
Däremot har dom i något fall bett om hjälp att få någon identifierad INNAN dom publicerat chatt loggar osv
Citera
2024-06-18, 22:51
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#430 Är dålig på norska, men tycker Helge skriver att han själv har barn, någon som har kläm på om det stämmer? Han är ju runt 40, så ingen omöjlighet att han en gång haft familj.

Nej men han är/var inneboende hos några som har en nio månaders baby. Som han ska/skulle försöka få sitta barnvakt åt. Riktigt psyk. Skrev dessutom upprepade gånger att han ville göra barnet han chattade med, med barn så att han således skulle få tillgång till en alldeles egen bebis
Senast redigerad av MinKilleHarTjej 2024-06-18 kl. 22:53.
Citera
2024-06-18, 23:12
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Bara 5 minuter?
Blir du trött kan vi bytas av med 5 minuters mellanrum...
Jag är normalt inte för att mörda någon men en del kan få mig att se fördelen av en mindre på jorden.
Den här sista har jag inte klarat av att läsa allt om/med än då jag blev riktigt illa berörd.
Cred till fiskaren som klarade av att dra den fan till ytan.

Ja, där har vi en riktig djävul. Vill knappt tänka på att det finns...
Citera
2024-06-19, 00:50
Medlem
Blackdollkillers avatar
Inte någon som lyckas vaska fram ID för #429 än? Kollade upp det där Center syd han blev frontad på, det är en ”kuststad”, Barsebäck ligger ett stenkast därifrån och nära Lund.
Om någon sitter vem det är så tar jag tacksamt emot PM.
Citera
2024-06-19, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nej, vi har just nu 29 oidentifierade gäddor. Listan här:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
224 är identifierad men inte med på listan... tyvärr en person jag kände
Citera
2024-06-19, 06:31
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Rebus Malmoman #429

Förnamn: Samma som tidigare sångaren Petrov i death metal-bandet Entombed.
Efternamn: Son till Bengt

Födelseår: Året då "Vi på Saltkråkan" hade premiär
Citera
2024-06-19, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Eller så kanske Sara lämnat in kuvert med pengar till Polisen, och har ingen gjort anspråk på de upphittade pengarna efter en tid, så tillfaller de Sara och kan skänkas in i Dumpen.

#429 Lund
Absolut en möjlighet.
Citera
2024-06-19, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
224 är identifierad men inte med på listan... tyvärr en person jag kände

Sitter du inne på något skvaller kring hur det gått för Skalle-Per i livet efter uthängningen?

@Hassan: Det var väl någon i tråden som publicerade rebus på AnotherDimension för inte så länge sedan, dock kan jag inte verifiera dess äkthet.
Citera
2024-06-19, 06:54
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Sitter du inne på något skvaller kring hur det gått för Skalle-Per i livet efter uthängningen?

@Hassan: Det var väl någon i tråden som publicerade rebus på AnotherDimension för inte så länge sedan, dock kan jag inte verifiera dess äkthet.

#393 identifierades i grävgruppen på telegram för en vecka sedan. Han var tillbaka på badoo och en tjej fick han att säga sin adress. Finns en skärmdump på hans Instagramflöde också.
Citera
2024-06-19, 08:30
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Jag får exakt samma stordalen känsla av 428. Intressant att fler än jag tycker att stordalen verkar vara obehaglig som fan. Aldrig fatta hur han gått hem i tv-soffan (om han nu gjort det). Jag får creep känslor så fort jag ser honom.

Jag tycker att 428 även passar in lite på Ulf Kristersson, vet inte varför, men alltid ett extremt stort leende/asgarv, psykotisk blick och ett träningsfreak.

**

428 kan dock vara en person som är helt skamlös, alltså totalt obrydd, psykopat, och att han bara kör på, går till roddklubben som om inget hade hänt. Jag tror att han kommer hantera frun rätt kort, kan säkert bli riktigt obehaglig/våldsam när han känner sig trängd eller möter friktion i livet.

Jag såg också att 428 har en dotter som även bor nära hans roddklubb. Finns namn/bild kopplat till henne. Måste vara ett rent helvete för henne, vad säger man ens i ett sånt läge? Typ när hon ska till jobbet idag..

Jag tycker hela hans aura är obehaglig. Verkligen Stordalen-vibbar. Som jag skrev tidigare så är det många hurtbullegubbar som är så där i sociala medier. Visst, det är bra att folk har intressen och rör på sig. Men alla dessa bilder med tighta träningskläder, nummerlappar, medaljer och psykoblick. Usch!

Sättet på med vilket han drämde igen dörren alldeles för hårt och det där nästan svarta i blicken var verkligen otäckt. #428

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Och han ska slicka en naken liten tjej i arslet medan han själv är fullt påklädd i full snickar- samt varselmundering. Känns som att han tänkt slicka lite i all hast för att sen rusa iväg och slå i några spikar, onödigt att ödsla tid på att ta av sig svettiga arbetskläder strösslade med sågspån, eller vadå? Märkligt människa

Han är också mycket noga med att stjärtslickandet i vilorummet ska ske innan kl 16. Då är arbetsdagen slut! Viktigt att begå övergrepp på barn under arbetstid. På arbetsplatsen. I arbetskläder. Vilken vandrande jävla skada till människa. #428
Citera
2024-06-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nej, vi har just nu 29 oidentifierade gäddor. Listan här:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Vad tror ni, bara oidentifierade på flashback? Sånt här sprids väl snabbt bland grannar.
Citera
2024-06-19, 08:48
Medlem
PROLIFICs avatar
Och så #430 då... Finns inte så mycket att säga mer än att det är en totalt fuckad individ. Borde hållas inspärrad på livstid. Av nån anledning så intresserar jag mig inte lika mycket för de "riktiga" peddosarna som vill knulla småbarn. Givetvis ska dessa BP-äckel lagföras och det är fantastiskt att fiskarna orkar sitta och upprätthålla kontakt med de som vill knulla bebisar.

Många och långa loggar och det är svårt att hänga med i svängarna. Jag antar att det är samma fiskare/barn han har pratat med i flera omgångar. Vissa loggar publiceras flera ggr. Totalt världsfrånvänd individ som på fullaste allvar tror att ett en 14-åring kan åka till Oslo lite hursomhelst och ta med en treårig kusin för att hälsa på en moster där. Wtf? Även om man själv inte har barn så fattar man ju att det scenariot inte är sannolikt. Det förstår till och med 14-åring. Men är man en sönderrunkad rejvare som vill köpa "briller med lasere" och bor i en källare så fattar man kanske inte sånt?

Och stackars jävla familj som hyr ut källaren. Han fantiserar om att våldta deras bebis. Vidrigt att läsa alla dessa diskussioner om huruvida bebisar och treåringar tar skada av att bli penetrerade av vuxenpenis och om föräldrarna i efterhand kommer att märka nåt. Treåringen kunde man dock supa ner så att hon ska inte ska vara medveten om det som sker och inte kan berätta för sin mamma.

"Voldtekt av barn er veldig dyre"

Det är det enda han skriver som är vettigt. Barn som blir våldtagna för betala ett jävligt högst pris. Även om han i sammanhanget menar att de kan tjäna pengar på att spela in filmer tillsammans. Hoppas att det här fanskapet åker dit så det stänker om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in