2024-06-18, 20:32
Medlem
#430 påstår att på KiK finns det skumma grupper, bland annat fanns en grupp där föräldrar lånade ut sina barn till peddos. Detta kan ju förklara gäddornas märkliga kvarhållande vid en app som gemene man övergett för länge sedan.
Senast redigerad av Florman 2024-06-18 kl. 20:34.
Citera
2024-06-18, 20:57
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Finns även en klassisk gäddflykt att beskåda på Rumble: https://rumble.com/v52bdmf-june-18-2024.html

De glömde förmodligen att ta med den i artikeln.. Eller så nöjde de sig med den milslånga loggen..

Kan man inte crowdfunda ihop ett par elsparkcyklar till Patrik och Sara så dom hänger med lite bättre i flyktförsöken?

Jag har tröttnat på tjatiga chattloggarna och slutat titta i dom.
Men hur mycket tid har egentligen #430 lagt ner på det här?
Någon sorts sammanfattning skulle vara bra, om det går.
Citera
2024-06-18, 21:13
Medlem
Uh, 430 va för sjuk för min smak. Bra att fastna på kroken till slut iaf. Är ju beskrivningar hur man får tag i filmer i chatten och även en länk som dumpen kanske borde plocka bort.

Nä, denna va äcklig.
Citera
2024-06-18, 21:14
Medlem
Inget alls på #429?
Citera
2024-06-18, 22:06
Medlem
Hur många gäddor är oidentifierade? Är det bara 429?
Citera
2024-06-18, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkPlaces
Uh, 430 va för sjuk för min smak. Bra att fastna på kroken till slut iaf. Är ju beskrivningar hur man får tag i filmer i chatten och även en länk som dumpen kanske borde plocka bort.

Nä, denna va äcklig.

Ja, det blev lite väl mycket manual över hur man får tag i barnporr i chatloggen. Borde maskas.
Citera
2024-06-18, 22:15
Medlem
#430 Är dålig på norska, men tycker Helge skriver att han själv har barn, någon som har kläm på om det stämmer? Han är ju runt 40, så ingen omöjlighet att han en gång haft familj.
Citera
2024-06-18, 22:22
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backvudejaflash
Hur många gäddor är oidentifierade? Är det bara 429?
Nej, vi har just nu 29 oidentifierade gäddor. Listan här:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2024-06-18, 22:24
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Men de fungerar ju också som bödel, enligt ditt önskemål.

EDIT;
Din människosyn representerar samhällets absoluta bottenskrap.

Nej, uslingarna väljer själva om de vill ta sig av daga. En handfull av över 400 stycken, dvs en spillra ingen saknar. Däremot dagens gädda, norrmannen som vill våldta ett litet spädbarn, där skulle väl vilken normal människa som helst vilja vara bödel handgripligen? Han ska inte ens få valet att ta sitt eget liv, han ska stängas in i en källare med en arg person med en hammare (mig eller vem som helst) och få blöda och skrika de sista fem minuterna av sitt liv.
Citera
2024-06-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nej, vi har just nu 29 oidentifierade gäddor. Listan här:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Men dumpen har koll och kontaktat jobb/familj på alla?
Citera
2024-06-18, 22:35
Medlem
Sara trodde hon kunde springa ikapp en hurtig lusekoftsgädda
Citera
2024-06-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Nej, uslingarna väljer själva om de vill ta sig av daga. En handfull av över 400 stycken, dvs en spillra ingen saknar. Däremot dagens gädda, norrmannen som vill våldta ett litet spädbarn, där skulle väl vilken normal människa som helst vilja vara bödel handgripligen? Han ska inte ens få valet att ta sitt eget liv, han ska stängas in i en källare med en arg person med en hammare (mig eller vem som helst) och få blöda och skrika de sista fem minuterna av sitt liv.

Bara 5 minuter?
Blir du trött kan vi bytas av med 5 minuters mellanrum...
Jag är normalt inte för att mörda någon men en del kan få mig att se fördelen av en mindre på jorden.
Den här sista har jag inte klarat av att läsa allt om/med än då jag blev riktigt illa berörd.
Cred till fiskaren som klarade av att dra den fan till ytan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in