Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Jag tycker att han utseendemässigt påminner lite om en slitnare Stordalen. Samma självgoda flin och otäcka blick. #428
Jag får exakt samma stordalen känsla av 428. Intressant att fler än jag tycker att stordalen verkar vara obehaglig som fan. Aldrig fatta hur han gått hem i tv-soffan (om han nu gjort det). Jag får creep känslor så fort jag ser honom.
Jag tycker att 428 även passar in lite på Ulf Kristersson, vet inte varför, men alltid ett extremt stort leende/asgarv, psykotisk blick och ett träningsfreak.
**
428 kan dock vara en person som är helt skamlös, alltså totalt obrydd, psykopat, och att han bara kör på, går till roddklubben som om inget hade hänt. Jag tror att han kommer hantera frun rätt kort, kan säkert bli riktigt obehaglig/våldsam när han känner sig trängd eller möter friktion i livet.
Jag såg också att 428 har en dotter som även bor nära hans roddklubb. Finns namn/bild kopplat till henne. Måste vara ett rent helvete för henne, vad säger man ens i ett sånt läge? Typ när hon ska till jobbet idag..