2024-06-18, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Driter vel hva som står i bibelen din jeg, bruk søkefunksjonen ditt nek.
Det står ikke i bibelen. Det står i boken "Lørenskog Mysteriet". Har du ikke lest boken?
Citera
2024-06-18, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hvordan forklarer du at politiet fant en Nokia i S4 om kvelden 31.10.2018? Kan en god forklaring til misforståelsen fra medias side, være fordi nokiaen ble funnet på kontoret hjemme i S4, mens journalistene antok at nokiaen lå på kontoret på Futurum?

Er det noen som har løyet i et slik scenario eller beror uenigheten på en misforståelse?

Vet vi helt sikkert hva som er fakta?
Når sa TH at han hadde glemt mobilen i forfjamselsen? Var det under nødsamtalen?
Hvis det var slik og hvis politiet fant den mobilen i Sv4, så kanskje TH bare trodde at han hadde glemt den på Futurum?
Citera
2024-06-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvis det var slik og hvis politiet fant den mobilen i Sv4, så kanskje TH bare trodde at han hadde glemt den på Futurum?

Kanskje mobilen hans ble plantet i S4 midt under nødsamtalen TH hadde med politiet.
Citera
2024-06-18, 23:55
Medlem
Citat:
Har du en link til artikkelen angående THs uttalelse om mobilen? Har du en link til påstanden om at han hadde glemt den på jobb?
Fant ditt innlegg fra 2022 her, og jeg husket feil:
Citat:
Leste forresten litt i den berømte boken nettopp. Når TH sa at han hadde "lagt ifra seg mobilen i forbauselsen", da han møtte politiet på bensinstasjonen, så betydde det at "den gamle Nokiaen" lå igjen i S4. TH og AEHs mobiler, samt AEHs ipad var blant de første gjenstandene politiet tok med seg, etter at de hadde vært i S4 samme dag hun forsvant.
Angående at jeg tenkte at han hadde glemt den på jobb, må være fordi flere har skrevet det i tråden slik at det har blitt en trådsannhet.

En av bidragsyterne til den trådsannheten?
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Han var kanskje i sjokk allerede før han forlot Futurum da han "reiste fra mobiltelefonen i forbauselsen".
Senast redigerad av z-z-z 2024-06-19 kl. 00:00.
Citera
2024-06-18, 23:58
Avslutad
Citat:
Når sa TH at han hadde glemt mobilen i forfjamselsen? Var det under nødsamtalen?
Hvis du finner en link, så står det kanskje der?

Foreløpig så har vi bare en kilde som forteller at politiet fant en Nokia i S4 om kvelden den 31.10 2018.
Citera
2024-06-18, 23:59
Medlem
Citat:

Foreløpig så har vi bare en kilde som forteller at politiet fant en Nokia i S4 om kvelden den 31.10 2018.
Se forrige innlegg med sitat av noe du skrev i 2022.
Citera
2024-06-19, 00:05
Medlem
Citat:
Angående at jeg tenkte at han hadde glemt den på jobb, må være fordi flere har skrevet det i tråden slik at det har blitt en trådsannhet.

Det holder vel med løgner i kveld? Men du må visst sette i gang med nye løgner du også. Ikke uventet.

Sannheten er at TH glemte mobilen på jobb "i forbauselsen". Det har han også selv bekreftet til politiet.
Noe som fremkom under nødsamtalen rundt kl 14:15 og i tillegg kan dokumenteres fra politets logg.

Mobiltelefonen til TH lå på Futurum og det var fra den alle anropene til AEs mobiltelefon ble foretatt.
Citera
2024-06-19, 00:09
Medlem
Citat:
Det kan hende at TH hadde flere telefoner.

Jeg leste at en venn av TH fortalte at TH brukte å legge igjen telefonen på jobb. (Dette var kanskje en telefon som ble brukt kun på jobb?)

Av det som står her, forstår jeg som at TH brukte en telefon som han brukte å legge på et bord hjemme når han kom hjem.

Hagen har også forklart at han fant telefonen til Anne-Elisabeth Hagen midt på et halvmåneformet bord i kjøkkenstuen, et bord som ekteparet brukte til å legge fra seg telefoner bankkort og nøkler når de kom hjem.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/na8lXm/nye-detaljer-anne-elisabeths-mobil-viser-bevegelse-paa-aastedet

Videre forklarte Tom Hagen etterforskeren at han og Anne-Elisabeth hadde en deling av bordet. Han brukte høyresiden hvor han pleide å legge penger, telefonen og nøkler. Anne-Elisabeth pleide å legge telefonen sin på venstre side av bordet.
https://www.nettavisen.no/nyheter/tom-hagen-reagerte-da-han-sa-anne-elisabeths-mobiltelefon-i-huset/3423980107.html

I samtalen påpekte Hagen blant annet at han bruker en eldre Nokia, fordi han ikke likte smarttelefonen han tidligere hadde hatt.
https://www.tv2.no/a/11471039/

Citat:
Man kan ikke stole blindt på søkemotorer, de gir ikke 100% treff på alle ord.

Jeg har boken "Lørenskog Mysteriet" i papirform, og det blir altfor mye arbeid for meg å lese hele boken, bare for å gi et sidetall. Opplysningen ang antidepressiva var kun et lite avsnitt.

Siden jeg har planer om å lese boken på nytt, kan jeg gi sidetall når jeg finner avsnittet, foreløpig kan jeg bare kildehenvise til boken.

Men siden dere har E-bok-utgaven av "Lørenskog Mysteriet", så kan dere kanskje hjelpe meg å finne sidetall hvor det står, at politiet også beslagla en nøkkel de fant i S4, som var merket "hjemme"?

Edit: Jeg fant sidetallet selv! Det står på s. 76 i Lørenskog Mysteriet.

Politiet var inni boligen S4 om kvelden den 31.10. 18, samme dag AEH forsvant. I boligen S4 finner politiet en IPad, en hvit konvolutt, en IPhone, en nøkkel med påskriften "hjemme", en almanakk og en Nokia, politiet beslaglegger gjenstandene.

Åpenbart stemmer ikke opplysningen at GM hadde tatt husnøkkelen med seg.

Citat:

Se fetad over. Jeg har ikke funnet mer ennå.
Citera
2024-06-19, 00:11
Medlem
Citat:
Det holder vel med løgner i kveld? Men du må visst sette i gang med nye løgner du også. Ikke uventet.

Sannheten er at TH glemte mobilen på jobb "i forbauselsen". Det har han også selv bekreftet til politiet.
Noe som fremkom under nødsamtalen rundt kl 14:15 og i tillegg kan dokumenteres fra politets logg.

Mobiltelefonen til TH lå på Futurum og det var fra den alle anropene til AEs mobiltelefon ble foretatt.
Fetad: Link til artikkel som bekrefter at mobilen lå på Futurum og at dette fremkom under nødsamtalen, takk.
Hvordan forklarer du dette da?" Når TH sa at han hadde "lagt ifra seg mobilen i forbauselsen", da han møtte politiet på bensinstasjonen, så betydde det at "den gamle Nokiaen" lå igjen i S4."

" Ursprungligen postat av Havhest
Leste forresten litt i den berømte boken nettopp. Når TH sa at han hadde "lagt ifra seg mobilen i forbauselsen", da han møtte politiet på bensinstasjonen, så betydde det at "den gamle Nokiaen" lå igjen i S4. TH og AEHs mobiler, samt AEHs ipad var blant de første gjenstandene politiet tok med seg, etter at de hadde vært i S4 samme dag hun forsvant."
Citera
2024-06-19, 00:12
Medlem
Citat:
Fetad: Hvordan forklarer du dette da?" Når TH sa at han hadde "lagt ifra seg mobilen i forbauselsen", da han møtte politiet på bensinstasjonen, så betydde det at "den gamle Nokiaen" lå igjen i S4."

TH har aldri uttalt dette på bensinstasjonen da han møtte politiet. Kan du snart slutte å spamme tråden med villedninger?
Citera
2024-06-19, 00:14
Medlem
Citat:
TH har aldri uttalt dette på bensinstasjonen da han møtte politiet. Kan du snart slutte å spamme tråden med villedninger?
Mener du at dette ikke er korrekt informasjon? "Leste forresten litt i den berømte boken nettopp. Når TH sa at han hadde "lagt ifra seg mobilen i forbauselsen", da han møtte politiet på bensinstasjonen, så betydde det at "den gamle Nokiaen" lå igjen i S4."
Citera
2024-06-19, 00:17
Medlem
Citat:
Mener du at dette ikke er korrekt informasjon? "Leste forresten litt i den berømte boken nettopp. Når TH sa at han hadde "lagt ifra seg mobilen i forbauselsen", da han møtte politiet på bensinstasjonen, så betydde det at "den gamle Nokiaen" lå igjen i S4."

Hva skrev jeg nettopp? Dette er usant. Det er villedninger fra Havhest som du spinner og spammer videre på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in