2024-06-16, 19:28
Medlem
Fel
Senast redigerad av pressmedian 2024-06-16 kl. 20:19.
Citera
2024-06-17, 11:50
Medlem
Telepatisks avatar
Jag fattar verkligen inte varför alla ska slicka röv för Anjo hela tiden!?
Danjal
Liam M
MotVikt
Skuldrådgivaren
Vad Är Problemet? (Som förövrigt borde dela med sig av sitt testosteron till Danjal (och Anjo))

Hoppas att Cluee på något vis sänker allihopa! Sjukt också att dom ska gadda ihop sig mot Cluee men inte mot Bawan, Obi-Wan eller vad han heter. Jävla mobbare. Provocerande med feta mobbare dessutom.
Citat:
Ju större de är desto tyngre faller de.
Citera
2024-06-17, 12:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Danjal
Liam M
MotVikt
Skuldrådgivaren
Vad Är Problemet? (Som förövrigt borde dela med sig av sitt testosteron till Danjal (och Anjo))

Hoppas att Cluee på något vis sänker allihopa! Sjukt också att dom ska gadda ihop sig mot Cluee men inte mot Bawan, Obi-Wan eller vad han heter. Jävla mobbare. Provocerande med feta mobbare dessutom.

Jag förstår mycket väl varför dom slickar röv på Anjo. Det börjar med en oskyldig intervju i hans fantastiska (ironi) studio, en frågan om samarbete etc etc och mot slutet kommer hoten om vad dom kan bli utsatta för om dom inte gör som han vill. Han har varit en god discipel till sin läromästare
Citera
2024-06-17, 12:16
Medlem
Citat:
Danjal
Liam M
MotVikt
Skuldrådgivaren

https://youtu.be/kFZrq6cft_k?si=RQ2TWJLRQNvtZxDw
Rädda för bli nästa mobboffer likt Verz blev?

Tycker denna video är väldigt talande om hur Anjo trånar efter Joakim Lundell och viftar bort det faktum att Jocke tog över grannen Alex insta och skrev falska inlägg, för att smutskasta Alex och Crille...
https://youtu.be/pVoyUBIgeL4?si=uRVGRbvqkEqaN4S7
Typ 12 minuter in i klippet😱
Citera
2024-06-17, 17:23
Medlem
Han är en mat missbrukare och inte bättre än vilken narkoman/alkoholist som helst, tvärtom.

Hur fan kan man sitta o döma folk på internet och låta det gå så långt ? Är de så jävla farligt röra lite på sig?

Så jävla respektlöst mot sin partner med att bli så överviktig…
Citera
2024-06-18, 07:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lappenklister
Han är en mat missbrukare och inte bättre än vilken narkoman/alkoholist som helst, tvärtom.

Hur fan kan man sitta o döma folk på internet och låta det gå så långt ? Är de så jävla farligt röra lite på sig?

Så jävla respektlöst mot sin partner med att bli så överviktig…
Vadå är Anjo FoodoraTorsk eller
Citera
2024-06-18, 09:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Vadå är Anjo FoodoraTorsk eller
Anjo är McDonalds största kund i Norrköping
Citera
2024-06-18, 09:14
Medlem
2022-01-01s avatar
Citat:
Du tror att den killen har ett överskott av testosteron? Rask 2.0? Det är den största losern av dom alla.
Citera
2024-06-18, 09:17
Medlem
2022-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Precis! Märkligt att ingen av dom konfronterar honom? Nån frågade om han inte skulle exposa Jocke när han ändå är i farten? Jo, Jocke också svarade han.
Varför skulle svenska kändisar svara någon random utlänning?
Citera
2024-06-18, 12:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Frukosten är god dock..
Citera
2024-06-18, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vem fan bryr sig hur mycket snabbmat någon äter? Om Hitler äter nyttigt så var ju inte han en bra person för det.
Eller om Jesus åt mycket McDonalds så är han inte dålig person för det.

Fattar inte hur det är intressant hur mycket snabbmat man äter. Det rör ingen annan än dig själv.
Säger faktiskt mer om dig som person än om Anjo.

Eller så vill du komma fram till att han är lat. Men vem bryr sig. De flesta människorna är lata.

Ogillar Anjo starkt och det finns saker som han gör som är skadligt, elakt osv men så väljer man att prata om McDonalds.
Väldigt ointressant, men kanske bara min åsikt.

Förövrigt så är jag lite under normalvikt och försvarar inte detta för att jag är tjockis själv.
Citera
2024-06-18, 14:18
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vem fan bryr sig hur mycket snabbmat någon äter? Om Hitler äter nyttigt så var ju inte han en bra person för det.
Eller om Jesus åt mycket McDonalds så är han inte dålig person för det.

Fattar inte hur det är intressant hur mycket snabbmat man äter. Det rör ingen annan än dig själv.
Säger faktiskt mer om dig som person än om Anjo.

Eller så vill du komma fram till att han är lat. Men vem bryr sig. De flesta människorna är lata.

Ogillar Anjo starkt och det finns saker som han gör som är skadligt, elakt osv men så väljer man att prata om McDonalds.
Väldigt ointressant, men kanske bara min åsikt.

Förövrigt så är jag lite under normalvikt och försvarar inte detta för att jag är tjockis själv.
Tycker det är väldigt egoistiskt när man som Anjo redan har 3 barn och dålig ekonomi att då okynnesäta upp sig till 80kgs övervikt. Ser ingen skillnad alls på det och en farsa som lägger 10k i månaden på oxy.

Rätt uppenbart att han projicerar ut sitt självhat på andra svagare individer, han är inte bara värsta typens mobbare han är också en riktig fegis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in