2024-06-13, 07:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Stora frågan kvarstår. Har han svarat på hur mycket han själv tjänat på Analyshasse+? Han gör väl inte reklam för någonting som han inte använder? Hur ska han annars veta hur bra det är!?
EXAKT
Citera
2024-06-13, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Nej, han blev inte dömd. Förhandlingen finns på YT att lyssna, och Danjal själv sa i Anjos video att han blev friad i domstol.

Tack för klargörande. Fel antagande av mig då😀
Citera
2024-06-13, 10:46
Medlem
Kollade hela anjos intervju med danjal nu.
Danjal fick det att framstå som att han åkte ner från dubai för denna intervju men han och analyshasse är ju i Sverige tillsammans över sommaren. De kan man också se i analyshasses tiktok där man ser danjal i en reflektion när han ska in och kolla Porsche.
Citera
2024-06-13, 15:58
Medlem
Jag har ingen respekt för Anjo.. Men om han hade gått ut och exposat Jockiboi, Danjal osv för all skit de gjort genom åren så hade han verkligen växt i mina ögon.

Tror att det är det som är problemet jag har med honom. Han är så vinklad av Jockiboi
Citera
2024-06-13, 16:56
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Jag har ingen respekt för Anjo.. Men om han hade gått ut och exposat Jockiboi, Danjal osv för all skit de gjort genom åren så hade han verkligen växt i mina ögon.

Tror att det är det som är problemet jag har med honom. Han är så vinklad av Jockiboi
Plus att hans eget bolag förmodligen är ganska fulkört tack vare danjals fantastiska rådgivning. Jag tror att analysanjo är för korkad för att skattefuska på egen hand.
Citera
2024-06-13, 18:22
Medlem
kirugumis avatar
HabibiComeToDubai hade nyss en live där han sa att han ska hänga ut hela gänget inklusive Cluee. Den han verkar mest irriterad på är Anjo.
Han ska tydligen starta upp Youtube också. Eventuellt kommer han köra kl 22 ikväll på Tiktok om jag fattade rätt.
Citera
2024-06-13, 18:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
HabibiComeToDubai hade nyss en live där han sa att han ska hänga ut hela gänget inklusive Cluee. Den han verkar mest irriterad på är Anjo.
Han ska tydligen starta upp Youtube också. Eventuellt kommer han köra kl 22 ikväll på Tiktok om jag fattade rätt.
Är det araben som ingen av tjockisarna vågar svara?
Citera
2024-06-13, 18:35
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är det araben som ingen av tjockisarna vågar svara?
Precis! Märkligt att ingen av dom konfronterar honom? Nån frågade om han inte skulle exposa Jocke när han ändå är i farten? Jo, Jocke också svarade han.
Citera
2024-06-13, 18:37
Avslutad
Citat:
Precis! Märkligt att ingen av dom konfronterar honom? Nån frågade om han inte skulle exposa Jocke när han ändå är i farten? Jo, Jocke också svarade han.
Det där vill jag ju inte missa! Skulle han göra det ikväll på TikTok?
Citera
2024-06-13, 18:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Anjo, Danjal & Jockeboy är riktiga skolgårdsmobbare, fega som attan och vågar bara gå på svagare människor. Fullständiga ärketöntar

Den där araben verkar det vara lite go i, hoppas han knullar Anjo det vore roligt att se, är det någon som förtjänar det så är det fan han.
Citera
2024-06-13, 19:02
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det där vill jag ju inte missa! Skulle han göra det ikväll på TikTok?
Han sa eventuellt kl 22 ikväll.. men innan det så sa han att han ska skaffa Youtube och ta dom på deras egen plattform så jag vet inte säkert. Jag har satt på alla notiser som finns så jag inte missar nåt🤣
Citera
2024-06-13, 19:10
Avslutad
Citat:
Han sa eventuellt kl 22 ikväll.. men innan det så sa han att han ska skaffa Youtube och ta dom på deras egen plattform så jag vet inte säkert. Jag har satt på alla notiser som finns så jag inte missar nåt🤣

Så då måste man skaffa sig Tiktok också? Eller läggs det ut på YT sen?
Att araben exposar Danjal Analyshasse och Anjo kräver nästan att han tar Jocke med på köpet. Jocke har ju haft någon conection med Analyshasse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in