Igår, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
När ska han fatta att ingen vill se Anjo & dagdrivarlisen släpa runt sina överskottshudar framför kameran?

Påminner mig om när Bajsbaronen skulle göra en rebranding, lycka till, ingen vill se ett rövhål som låtsas vara god.
förmodligen aldrig. Anjo är inte direkt känd för att kunna tänka.
Citera
Igår, 12:06
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danshaku-no-Akumu
förmodligen aldrig. Anjo är inte direkt känd för att kunna tänka.

Jag tror tvärtom, att han är fullt medveten om att ingen följer Anjo och Lisen för deras liv. Anjos enda videos som får någorlunda bra visningar är när han clickbaitar någonting som har med Chrippa-dramat att göra. Det här måste ju Anjo också se, så vi kan nog räkna med att det kommer fler videos om Chrippa-dramat. Men det måste vara tydligt även för Anjos mest hängivna fans vem som är drivande i Chrippa-dramat, det är knappast Chrippa som sitter i fängelse iaf.
Citera
Igår, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Jag tror tvärtom, att han är fullt medveten om att ingen följer Anjo och Lisen för deras liv. Anjos enda videos som får någorlunda bra visningar är när han clickbaitar någonting som har med Chrippa-dramat att göra. Det här måste ju Anjo också se, så vi kan nog räkna med att det kommer fler videos om Chrippa-dramat. Men det måste vara tydligt även för Anjos mest hängivna fans vem som är drivande i Chrippa-dramat, det är knappast Chrippa som sitter i fängelse iaf.
jo men att han gör den kopplingen tror jag är att hysa alltför stor tilltro till hans intelligens.
Fast du kanske har rätt, det kanske är bättre för det gör nog mer skada på hudhertigens psykiska mående
Citera
Igår, 15:15
Medlem
Undra hur många tusen han har bannade på sin yt kanal. Minsta lilla man kommenterar eller frågar något som inte passar så blir man permanent blockad. Samma med baronen. Tycker det är så löjligt att visa ett kommentarsfält med bara positiva kommentarer, när man vet att det finns mer än det dubbla som skulle vara kritiska. Jag har inte ens skrivit något hatisk eller så, utan bara påpekat små saker eller ställt en fråga. Men är bannad överallt, både hos baronen och anjo. Både på instagram och yt. Sjukt patetiska människor. När ska han fatta att ingen vill att du ska ha med lisen. Hon är sjukt dryg och hennes röst skär i öronen. Förstår inte hur någon kan orka leva med henne.
Senast redigerad av jolltzer Igår kl. 15:17.
Citera
Igår, 16:17
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jolltzer
Undra hur många tusen han har bannade på sin yt kanal. Minsta lilla man kommenterar eller frågar något som inte passar så blir man permanent blockad. Samma med baronen. Tycker det är så löjligt att visa ett kommentarsfält med bara positiva kommentarer, när man vet att det finns mer än det dubbla som skulle vara kritiska. Jag har inte ens skrivit något hatisk eller så, utan bara påpekat små saker eller ställt en fråga. Men är bannad överallt, både hos baronen och anjo. Både på instagram och yt. Sjukt patetiska människor. När ska han fatta att ingen vill att du ska ha med lisen. Hon är sjukt dryg och hennes röst skär i öronen. Förstår inte hur någon kan orka leva med henne.
HudHertigen har väl själv i en video sagt att han bannat över tusen så det lär väl vara x antal tusen.
Citera
Igår, 20:46
Medlem
vichy6s avatar
Anjo och han tråkiga tjej får inga visningar… oj!

Kan det bero på att deras samspel är off?

De verkar inte trivas ihop.
Citera
Igår, 21:01
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Flera timmar om dagen sitter ni RIKTIGA lowlifers och hånar andra människor! Hur mår NI egentlligen?

Säger personen som själv har gjort det till sin heltidssysselsättning att sprida hat och lögner om Chrippa, Linda Rosing och Bianca Ingrosso t.ex? Du kanske borde rikta den där frågan till spegeln, för din egen historik osar inte direkt av topphälsa.
Citera
Idag, 00:40
Medlem
Har jag drömt att Lisen sagt att hon ska fixa tänderna? Det är väl inget fel på hennes tänder?

Spikraka, knallvita sockerbitar och det där karaktäristiska hästleendet nästan alla kosmetiska tandfasader ger passar inte alla ansikten.

Stora leenden passar personer med kraftfulla drag, naturligt stor mun eller stora läppar och fler iögonfallande drag: Lady Gaga med stor näsa och stora ögon kan bära upp stora tänder, Bianca Ingrosso med stora vackra ögon balanserar upp ett brett leende.

Det här skriver jag för Lisens skull: Det är redan omodernt och anses vara trash bland ”dom som hänger med”, något Lisen förmodligen vill göra och om några år kommer alla tycka att tandfasader är lika white trash som enorma klotrunda sillisar och BBL anses vara idag. Tandfadader som dom görs idag av dåliga utförare ger ett likadant läspande alla tandlösa eller bärare av löständer har och ingreppet är irreversibelt. Tandfasader i en frisk mun är trash och det sista ekonomin behöver efter Anjos dåliga visningar är ett dyrt, omodernt och permanent förstört leende.

Med det sagt finns det bra kliniker att gå till för att fixa tänderna med ett smakfullt och naturligt resultat, men varför skulle hon behöva det?
Senast redigerad av Pallal Idag kl. 00:48.
Citera
Idag, 01:10
Medlem
TrinityMatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Anjo och han tråkiga tjej får inga visningar… oj!

Kan det bero på att deras samspel är off?

De verkar inte trivas ihop.

De ansökte om skilsmässa i början av förra året (eller var det förrförra?). Har det väl börjat knaka och en skilsmässa redan varit på gång, så kan jag tänka mig att det inte är en dans på rosor i det Björlundska hemmet. Tror det kan vara svårt att ”hitta lyckan” igen efter alla turer på Youtube och Anjos psykiska mående.

Så nej, de trivs nog inte ihop.
Citera
Idag, 01:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Har jag drömt att Lisen sagt att hon ska fixa tänderna? Det är väl inget fel på hennes tänder?

Spikraka, knallvita sockerbitar och det där karaktäristiska hästleendet nästan alla kosmetiska tandfasader ger passar inte alla ansikten.

Stora leenden passar personer med kraftfulla drag, naturligt stor mun eller stora läppar och fler iögonfallande drag: Lady Gaga med stor näsa och stora ögon kan bära upp stora tänder, Bianca Ingrosso med stora vackra ögon balanserar upp ett brett leende.

Det här skriver jag för Lisens skull: Det är redan omodernt och anses vara trash bland ”dom som hänger med”, något Lisen förmodligen vill göra och om några år kommer alla tycka att tandfasader är lika white trash som enorma klotrunda sillisar och BBL anses vara idag. Tandfadader som dom görs idag av dåliga utförare ger ett likadant läspande alla tandlösa eller bärare av löständer har och ingreppet är irreversibelt. Tandfasader i en frisk mun är trash och det sista ekonomin behöver efter Anjos dåliga visningar är ett dyrt, omodernt och permanent förstört leende.

Med det sagt finns det bra kliniker att gå till för att fixa tänderna med ett smakfullt och naturligt resultat, men varför skulle hon behöva det?
Det är ingen fel på hennes tänder men hon lider av tandköttsförstoring, förmodligen det hon vill fixa.

https://ibb.co/SwT3dP5L

Kan bero på inflammation eller ohälsosam livsstil.

Om hon vill investera i sin framtid så rekommenderar jag en utbildning. Men för henne så verkar ju fasaden vara viktigare.
Citera
Idag, 01:41
Medlem
vichy6s avatar
Varför kan ingen i hans kommentarsfält stava?
Citera
Idag, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Varför kan ingen i hans kommentarsfält stava?

Därför att Anjos följare är en gudsförgäten samling av följande tragiska individer:

- Människor som som har ett dokumenterat utvecklingshandikapp. De har ofta en god man och ofta även boendestöd från kommunen. De var placerade i "specialklass" under skoltiden. I deras värld är Anjo "den smartigaste" människan i världen.

- Människor som följer också Rask eller Motvikt= de har, efter att lyckats misslyckats med precis ALLT i livet (skolgång, socialt liv och arbetsliv), fastnat i någon slags psykos där de, efter sin förtidspensionering- diggar svunna tiders hårdrocks/punk band och anser att, näst efter Rask, Anjo är det bästa som hänt sen skivat bröd.

- Mammisar från jockiboiiis kanal: som tvingades avsluta sin skolgång på grund av att de lyckades, trots den svenska sexualkunskapens vida spridda information om preventivmedel, bli gravida vid 15-18 år ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in