2024-06-16, 11:56
Medlem
OdCaBos avatar
Vilken besvikelse LD:s frnyelse var. Har Sumpans/Vapea kpt upp dom eller? Mer eller mindre exakt samma hemsida och kategorier, samma produkter. Lustgas igen som dom sa att dom aldrig mer skulle slja. Etc. Trist.
Citera
2024-06-16, 12:15
Medlem
Koettbullens avatar
Pineapple Express frn LD helt verkningsls. Blossade nog sammanlagt tjugo bloss under en kvll utan ngon som helst effekt. Besvikelse.
Citera
2024-06-16, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Vilken besvikelse LD:s frnyelse var. Har Sumpans/Vapea kpt upp dom eller? Mer eller mindre exakt samma hemsida och kategorier, samma produkter. Lustgas igen som dom sa att dom aldrig mer skulle slja. Etc. Trist.

Jag har inte sett ngon frnyelse? Kanske missfrstr bara. Det enda som finns r en massa produkter som r tillflligt slut i lager. Och ett ftal vapes som fortfarande finns kvar vntar som sagt p min Watermelon Kush som inte kom fram som utlovat.

Undrar vad det r som hnder egentligen p LD
Citera
2024-06-16, 19:12
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Pineapple Express frn LD helt verkningsls. Blossade nog sammanlagt tjugo bloss under en kvll utan ngon som helst effekt. Besvikelse.
Batteriet tog slut efter en dags anvndning (tnk 50 bloss). Helt vrdels produkt.

Ngon som har tips p en thch-produkt som faktiskt fungerar?
Citera
2024-06-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Batteriet tog slut efter en dags anvndning (tnk 50 bloss). Helt vrdels produkt.

Ngon som har tips p en thch-produkt som faktiskt fungerar?
El Gringos, Hero
Citera
2024-06-16, 20:56
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Jag har inte sett ngon frnyelse? Kanske missfrstr bara. Det enda som finns r en massa produkter som r tillflligt slut i lager. Och ett ftal vapes som fortfarande finns kvar vntar som sagt p min Watermelon Kush som inte kom fram som utlovat.

Undrar vad det r som hnder egentligen p LD

Nu r gamla hemsidan tillbaks igen...

Den var utbytt mot en ny dr de hade samma kategorier som sumpansgodis.se och vapea.se och slde samma prylar mer eller mindre.
Citera
2024-06-16, 21:43
Medlem
Sensiseedss avatar
Fr en daglig thc rkare hur knns det att rka Thch? Vilken r starkast och var bestller man?
Jag kanske har rkt det har funnits mycket konstig cannabis de senaste som smakat dligt och luktat dligt och ven gett ett snurrigare rus och inte lika sknt rus som thc.
Citera
2024-06-16, 23:14
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
LGD suger verkligen.
Riktigt dliga produkter, kommer aldrig kpa igen.
Citera
2024-06-16, 23:41
Medlem
Citat:
Nu r gamla hemsidan tillbaks igen...

Den var utbytt mot en ny dr de hade samma kategorier som sumpansgodis.se och vapea.se och slde samma prylar mer eller mindre.

h fan. Mrkligt. Tycker att produkterna jag kpt drifrn (gsc 0.5 ml och gsc 2 ml) har funkat bra fr mig. Men nu tycker ju folk att deras produkter r dliga och s hller hemsidan p konstigt nu ocks tydligen? Skumt. Random p en Sndag ocks.
Citera
2024-06-16, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
LGD suger verkligen.
Riktigt dliga produkter, kommer aldrig kpa igen.

Fr man frga av ren nyfikenhet vilka produkter du kpte?
Citera
2024-06-17, 00:07
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
h fan. Mrkligt. Tycker att produkterna jag kpt drifrn (gsc 0.5 ml och gsc 2 ml) har funkat bra fr mig. Men nu tycker ju folk att deras produkter r dliga och s hller hemsidan p konstigt nu ocks tydligen? Skumt. Random p en Sndag ocks.

Hela tiden har ju folk haft rtt olika upplevelser baserat p vilken smak s jag tror inte det ndrats. LD och Terpenetemple r ju bst. Kr ocks p deras GSC med thc b, min absoluta favorit sen alla de hr alternativa cannabinoiderna kom. Kanske att Puffy hade lite bttre effekt men den hr smakar mer cannabisolja och det gillar jag.

Jag skulle inte lgga pengar p nt annat n ld:s egna vapes, tt:s produkter eller Euphoria (om man vill ha hhcpo). Allt annat tycker jag r skrp.
Citera
2024-06-17, 00:20
Medlem
Citat:
Hela tiden har ju folk haft rtt olika upplevelser baserat p vilken smak s jag tror inte det ndrats. LD och Terpenetemple r ju bst. Kr ocks p deras GSC med thc b, min absoluta favorit sen alla de hr alternativa cannabinoiderna kom. Kanske att Puffy hade lite bttre effekt men den hr smakar mer cannabisolja och det gillar jag.

Jag skulle inte lgga pengar p nt annat n ld:s egna vapes, tt:s produkter eller Euphoria (om man vill ha hhcpo). Allt annat tycker jag r skrp.

Kollade in Terpenetemple du nmnde allts jag hittar inga vapes alls? Bara THCA och THCV produkter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in