2024-06-14, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielKarlsson
Jag vill ta reda på lite mer om AnalysHasse och publicera resultatet kring det. Om ni har info får ni gärna maila mig på magi@danielkarlsson.com
Både positivt och negativ är välkommet. Jag är väldigt intresserad av sanningen bakom den mannen.

Vå väl! 🙏
(FB) Någon som testat Analyshasses utbildning el signaler ?
Citera
2024-06-15, 01:52
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldpalace
Äntligen en vettig som svarar mig. Att det varit bullmarket vet jag inte riktigt om jag håller med om. Sedan så kan han med hjälp av TA leverera högre än index så är han intressant.
Nej, OMSX30 har ju bara ökat nästan 9% på 6 månader. Jävla tönt.
Citera
2024-06-15, 18:06
Medlem
goldpalaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Nej, OMSX30 har ju bara ökat nästan 9% på 6 månader. Jävla tönt.

Har du sett hans gratis TA på insta? Han träffar rätt ganska ofta. Man kan ha sina besparingar i fonder och 15% av sina besparingar lägger du på hans TA analyser, då får du lite extra hävstång .. det är så jag tänker
Citera
2024-06-15, 18:42
Medlem
Jag prenumererade på hans tjänst i två månader och skulle egentligen säga upp min prenumeration efter första månaden pga materialet var dåligt, oproffsigt, och dålig nivå, men Hasse började tjata om att man ska köpa fler kurser och att det kommer hjälpa, så jag stanna en extra månad och insåg att det är en BLUFF rakt igenom, en äcklig bedragare är han rakt igenom... Han försöker tjäna pengar på prenumerationer och tjänar inte pengar på trading, om han skulle tjäna pengar på trading, skulle han visa siffror hos sin nätmäklare, men det gör han inte.
Och om hans "target går i mål" visar han inte hur långt åt motsatta hållet den gick först.. Ofta när den gått i mål så har den gått åt det motsatta hållet väldigt mycket, det är inte en vinst i mina ögon, han är en ÄCKLIG BEDRAGARE!!!
Hatar honom, hoppas han blir anmäld
Citera
2024-06-16, 17:20
Medlem
goldpalaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexBonfari
Jag prenumererade på hans tjänst i två månader och skulle egentligen säga upp min prenumeration efter första månaden pga materialet var dåligt, oproffsigt, och dålig nivå, men Hasse började tjata om att man ska köpa fler kurser och att det kommer hjälpa, så jag stanna en extra månad och insåg att det är en BLUFF rakt igenom, en äcklig bedragare är han rakt igenom... Han försöker tjäna pengar på prenumerationer och tjänar inte pengar på trading, om han skulle tjäna pengar på trading, skulle han visa siffror hos sin nätmäklare, men det gör han inte.
Och om hans "target går i mål" visar han inte hur långt åt motsatta hållet den gick först.. Ofta när den gått i mål så har den gått åt det motsatta hållet väldigt mycket, det är inte en vinst i mina ögon, han är en ÄCKLIG BEDRAGARE!!!

tack, då glömmer jag hans tjänst.
Citera
2024-06-19, 18:42
Medlem
ingetbranicks avatar
Det är väl en gammal sanning att vill man bli rik på aktier skriver man en bok om det, inte genom att handla med aktier.
Citera
2024-06-19, 21:18
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Han blockerar direkt användare på sociala medier som kritiserar honom.

Hoppas FIPO utreder hans scam.
Citera
2024-06-19, 22:00
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Notera också att Danjal. Joakim Lundells vapendragare har en stor andel i analyshasses affärer
Citera
2024-06-21, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexBonfari
Vad hade du förväntat dig av trading? Att gå med vinst, direkt, eller?
Det finns ingen som kan förespå hur marknaden kommer att bli. Ska du syssla med trading ligger det primära ansvaret på dig själv, och inte hos någon "mentor" som hasse försöker bli. Du ska vara aktiv och påläst. Klarar du inte det, är trading inget för dig.

Har du något konkret att visa som intygar att du faktiskt köpte hasses kurs? T.ex print på kontotransaktion?
Citera
2024-06-24, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Notera också att Danjal. Joakim Lundells vapendragare har en stor andel i analyshasses affärer

Yes de är ju Lundells gamla aktiebolag som numera är analyshasse. Tillfällighet, ja kanske.

Sen är ju Danjal en rätt stor luffare med. Se bara på Youtube kriget han hade med Cluee när Cluee stälde han mot väggen.

Självklart är Analyshasse en scam.
Citera
2024-06-26, 08:46
Medlem
Ny granskning av AH+. Den som frågat om investeringsmöjligheterna som redogörs för i videon slog nog in sista spiken i kistan

https://youtu.be/S3rg19IL1Io?si=XY0Css0venbSKcIB
Citera
2024-06-27, 07:53
Medlem
Han blockerar folk som ställer kritiska frågor på hans Instagram och TikTok, så ja han är scam som inte vågar stå upp för sig själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in