Citat:
Ursprungligen postat av
AlexBonfari
Jag prenumererade på hans tjänst i två månader och skulle egentligen säga upp min prenumeration efter första månaden pga materialet var dåligt, oproffsigt, och dålig nivå, men Hasse började tjata om att man ska köpa fler kurser och att det kommer hjälpa, så jag stanna en extra månad och insåg att det är en BLUFF rakt igenom, en äcklig bedragare är han rakt igenom... Han försöker tjäna pengar på prenumerationer och tjänar inte pengar på trading, om han skulle tjäna pengar på trading, skulle han visa siffror hos sin nätmäklare, men det gör han inte.
Och om hans "target går i mål" visar han inte hur långt åt motsatta hållet den gick först.. Ofta när den gått i mål så har den gått åt det motsatta hållet väldigt mycket, det är inte en vinst i mina ögon, han är en ÄCKLIG BEDRAGARE!!!
Hatar honom, hoppas han blir anmäld
Vad hade du förväntat dig av trading? Att gå med vinst, direkt, eller?
Det finns ingen som kan förespå hur marknaden kommer att bli. Ska du syssla med trading ligger det primära ansvaret på dig själv, och inte hos någon "mentor" som hasse försöker bli. Du ska vara aktiv och påläst. Klarar du inte det, är trading inget för dig.
Har du något konkret att visa som intygar att du faktiskt köpte hasses kurs? T.ex print på kontotransaktion?