2024-06-15, 18:15
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
"Vi lever i förnekelse"
Gör vi väl ändå inte? Högst publiksnitt, finast arena, bäst akademi, flest titlar. Som sagt, att ni har mer pengar och ligger över oss i tabellen är högst temporärt.
Citera
2024-06-15, 18:17
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Gör vi väl ändå inte? Högst publiksnitt, finast arena, bäst akademi, flest titlar. Som sagt, att ni har mer pengar och ligger över oss i tabellen är högst temporärt.
Är du säker på det? Att vi har mer pengar och mycket bättre trupp tyder på annat.
Citera
2024-06-15, 18:35
Medlem
Teus avatar
Citat:
Är du säker på det? Att vi har mer pengar och mycket bättre trupp tyder på annat.
Som sagt, temporärt.
Citera
2024-06-15, 18:43
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Att vi har ... mycket bättre trupp tyder på annat.
Utan Piotr och Bergwall så är jag inte så säker på det. Kanske om ni får tillbaka Danielsson nu, men vet inte...
Ni lär ju förstärka, men Bosses facit på sistone är rätt dåligt om vi bortser från Bergvall.

8 spelare floppar & lämnat i förtid
6 sitter på bänken
5 är ordinarie
1 är såld med vinst (Bergvall)
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-06-15 kl. 18:46.
Citera
2024-06-15, 18:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Utan Piotr och Bergwall så är jag inte så säker på det. Kanske om ni får tillbaka Danielsson nu, men vet inte...
Ni lär ju förstärka, men Bosses facit på sistone är rätt dåligt om vi bortser från Bergwall.

8 spelare floppar & lämnat i förtid
6 sitter på bänken
5 är ordinarie
1 är såld med vinst (Bergvall)
Får tillbaka den viktigaste i Schuller också..
Säljs Piotr så lär det bli Witry in.

Tycker inte Bosses facit är dåligt alls.. Vissa blir floppar, vissa är till bänken, vissa är succé direkt,vissa blir långvariga i klubben, vissa säljs med rejäl vinst.
Citera
2024-06-15, 18:54
Medlem
Citat:

En dum fråga jag vet. Men har det någonsin varit aktuellt för Djurgården att också spela på Friends eller var det aldrig möjligt pga slitageskäl.

Har det ens diskuterats? I första hand då inför att de flyttade till Tele2.
Citera
2024-06-15, 18:58
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
En dum fråga jag vet. Men har det någonsin varit aktuellt för Djurgården att också spela på Friends eller var det aldrig möjligt pga slitageskäl.

Har det ens diskuterats? I första hand då inför att de flyttade till Tele2.

Råsunda var i sikte. Dom har ju spelat fler säsonger där än på stadion, så det hade varit mer naturligt att dela med Aik igen.

https://pbs.twimg.com/media/F4XiVrgX...png&name=small

https://ibb.co/61P3Gbt

https://ibb.co/MGYvPd3
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-06-15 kl. 19:05.
Citera
2024-06-15, 19:04
När huvudtränaren i IFK Göteborg lämnar MITT I SÄSONGEN för att bli ASSISTERANDE TRÄNARE i Sparta Prag så måste jag erkänna att Allsvenskan är ett ännu större skämt än jag trodde. Och då ska man veta att jag hade redan extremt låga tankar om Allsvenskan redan tidigare.
Sicket jävla skämt alltså...
Citera
2024-06-15, 19:34
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Som sagt, att ni har mer pengar och ligger över oss i tabellen är högst temporärt.
Det är lätt att säga, men hur går narrativet om hur detta skall ändras menar du? Eller var det bara ett tomt påstående alá "trazkei"?

Kom nu inte och säg att ni skall sälja Pittas, Modesto, Saletros och Ayari för 50 miljoner styck.
Citera
2024-06-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
När huvudtränaren i IFK Göteborg lämnar MITT I SÄSONGEN för att bli ASSISTERANDE TRÄNARE i Sparta Prag så måste jag erkänna att Allsvenskan är ett ännu större skämt än jag trodde. Och då ska man veta att jag hade redan extremt låga tankar om Allsvenskan redan tidigare.
Sicket jävla skämt alltså...

Assisterande i topplag i Tjeckien eller huvudtränare i bottenlag i allsvenskan.
Är väl snarare IFKG som är skämtet isf.
Tvivlar på att han lämnat ett topplag även om tjeckien är mkt högre rankad liga i nuläget.
Citera
2024-06-15, 19:49
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Assisterande i topplag i Tjeckien eller huvudtränare i bottenlag i allsvenskan.
Är väl snarare IFKG som är skämtet isf.
Tvivlar på att han lämnat ett topplag även om tjeckien är mkt högre rankad liga i nuläget.

Hela Allsvenskan är skämtet, och dess biljettpriser. Bästa sittplats borde kosta max en hundring sett till den genomusla kvalitén.
Alltså det är ju illa nog att sticka till Japan som Høgmo eller till San Jose som Stahre, men att lämna för Tjecken som ASSISTERANDE tränare när man är huvudtränare här måste ta mig fan vara det största hånet någonsin...
Citera
2024-06-15, 19:56
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Hela Allsvenskan är skämtet, och dess biljettpriser. Bästa sittplats borde kosta max en hundring sett till den genomusla kvalitén.
Alltså det är ju illa nog att sticka till Japan som Høgmo eller till San Jose som Stahre, men att lämna för Tjecken som ASSISTERANDE tränare när man är huvudtränare här måste ta mig fan vara det största hånet någonsin...

Glömde Jimmy Thelin som lämnar mitt i säsongen för STORLAGET Aberdeen.
Som sagt var, varför bryr ni er om Allsvenskan när varken tränare eller spelare i lagen bryr sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in