Citat:
Ursprungligen postat av
ardaguler
Han fick ju starta premiären i AS så då har han ju tagit enorma kliv sen dess.
Tur att Bajen skrattade bort 30 miljoner från Danmark

Tror dumpens fiskare sitter och läser här om pojkmuskler och Bosse Andersson som snackar facetime med barn och slår till snart.
Minnet är såväl dåligt som kort, men detta är efter premiären:
I Hammarbys premiärelva tog Kim Hellberg ett oväntat beslut. Fjolårets genombrottsman Jusef Erabi fick inleda på bänken samtidigt som nyligen uppflyttade Deniz Gül tog hans plats i anfallet.
– Det är alltid ett svårt beslut när man har bra fotbollsspelare. Jusef är en fantastisk spelare, för mig handlar det om att Deniz har varit jäkligt bra, snarare än något annat. Då fick han chansen och han gjorde det bra. Jusef svarade upp på det och gör det fantastiskt bra när han kommer in. Den här gången gjorde jag väl rätt val, säger Kim Hellberg.
Och draget gav utväxling. Först vann Deniz Gül boll högt i plan och passade fram till Nahir Besaras 1–0-mål. Därefter pressade han Rasmus Sjöstedt till att slå in 2–0 bakom egen målvakt. Jusef Erabi hoppade in i andra halvlek och dödade matchen med 3–1 i 82:a.
– Jag är jättestolt över Deniz. Det är bara att vara ärlig, när jag såg Deniz i Marbella tänkte jag att han kommer inte spela en minut. Det såg ut att bli jäkligt jobbigt. Men så svarade han upp sista två veckorna och allt har liksom fallit på plats, säger Hellberg.