2024-05-29, 16:13
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Han fick ju starta premiären i AS så då har han ju tagit enorma kliv sen dess.

Tur att Bajen skrattade bort 30 miljoner från Danmark Tror dumpens fiskare sitter och läser här om pojkmuskler och Bosse Andersson som snackar facetime med barn och slår till snart.

Minnet är såväl dåligt som kort, men detta är efter premiären:

I Hammarbys premiärelva tog Kim Hellberg ett oväntat beslut. Fjolårets genombrottsman Jusef Erabi fick inleda på bänken samtidigt som nyligen uppflyttade Deniz Gül tog hans plats i anfallet.

– Det är alltid ett svårt beslut när man har bra fotbollsspelare. Jusef är en fantastisk spelare, för mig handlar det om att Deniz har varit jäkligt bra, snarare än något annat. Då fick han chansen och han gjorde det bra. Jusef svarade upp på det och gör det fantastiskt bra när han kommer in. Den här gången gjorde jag väl rätt val, säger Kim Hellberg.

Och draget gav utväxling. Först vann Deniz Gül boll högt i plan och passade fram till Nahir Besaras 1–0-mål. Därefter pressade han Rasmus Sjöstedt till att slå in 2–0 bakom egen målvakt. Jusef Erabi hoppade in i andra halvlek och dödade matchen med 3–1 i 82:a.

– Jag är jättestolt över Deniz. Det är bara att vara ärlig, när jag såg Deniz i Marbella tänkte jag att han kommer inte spela en minut. Det såg ut att bli jäkligt jobbigt. Men så svarade han upp sista två veckorna och allt har liksom fallit på plats, säger Hellberg.
Citera
2024-05-29, 16:17
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Äh ryck upp dig!

Jag tror ni tar både Mjällby och oss inför uppehållet.

Det tror inte jag. Blir 0p och våran svit mot er bryts.

Citat:
Han fick ju starta premiären i AS så då har han ju tagit enorma kliv sen dess.

Tur att Bajen skrattade bort 30 miljoner från Danmark Tror dumpens fiskare sitter och läser här om pojkmuskler och Bosse Andersson som snackar facetime med barn och slår till snart.

För att tydliggöra så menar jag alltså "pojkmuskler" som något negativt. Så det inte blir några missförstånd.
Citera
2024-05-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fan vad fint det skall bli att bli rumpsamlagad av Mjällby idag. Sedan Paco out.
Du aldrig nöjd med någon tränare,va samma visa i fjol...
Citera
2024-05-29, 17:09
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Du aldrig nöjd med någon tränare,va samma visa i fjol...
Fast att vi var så dåliga med den truppen -23 är pinsamt svagt. Visst kan man finna en logik i att vi är ännu sämre nu med såpass mycket sämre offensiva spelare. Men att mittfältet inte fungerar är Pacos fel. Att laget kommer till matcher med tveksam inställning är Pacos fel. Att våran namnkunniga backlinje är så otroligt dålig är Pacos fel.

Att spelarna redan under första försäsongen med ny tränare protesterat mot den nya tränarens idéer är Pacos fel.

Paco skulle kunna bilda en superduo ihop med Alm. Al Maco skulle göra kaos med klubben dom tog över.
Senast redigerad av trazkei 2024-05-29 kl. 17:12.
Citera
2024-05-29, 17:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Fast att vi var så dåliga med den truppen -23 är pinsamt svagt. Visst kan man finna en logik i att vi är ännu sämre nu med såpass mycket sämre offensiva spelare. Men att mittfältet inte fungerar är Pacos fel. Att laget kommer till matcher med tveksam inställning är Pacos fel. Att våran namnkunniga backlinje är så otroligt dålig är Pacos fel.

Att spelarna redan under första försäsongen med ny tränare protesterat mot den nya tränarens idéer är Pacos fel.

Paco skulle kunna bilda en superduo ihop med Alm. Al Maco skulle göra kaos med klubben dom tog över.

Varför inte plocka in Alm då och låta Paco vara kvar?

Han lär ju ändå snart ryka från Peking…
Citera
2024-05-29, 17:33
Medlem
Citat:

Varför är allt pacos fel,spelarna har sin del med i skulden?
Vem vill du få in som tränare?
Stuart baxter?
Citera
2024-05-29, 18:18
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Minnet är såväl dåligt som kort, men detta är efter premiären:

I Hammarbys premiärelva tog Kim Hellberg ett oväntat beslut. Fjolårets genombrottsman Jusef Erabi fick inleda på bänken samtidigt som nyligen uppflyttade Deniz Gül tog hans plats i anfallet.

– Det är alltid ett svårt beslut när man har bra fotbollsspelare. Jusef är en fantastisk spelare, för mig handlar det om att Deniz har varit jäkligt bra, snarare än något annat. Då fick han chansen och han gjorde det bra. Jusef svarade upp på det och gör det fantastiskt bra när han kommer in. Den här gången gjorde jag väl rätt val, säger Kim Hellberg.

Och draget gav utväxling. Först vann Deniz Gül boll högt i plan och passade fram till Nahir Besaras 1–0-mål. Därefter pressade han Rasmus Sjöstedt till att slå in 2–0 bakom egen målvakt. Jusef Erabi hoppade in i andra halvlek och dödade matchen med 3–1 i 82:a.

– Jag är jättestolt över Deniz. Det är bara att vara ärlig, när jag såg Deniz i Marbella tänkte jag att han kommer inte spela en minut. Det såg ut att bli jäkligt jobbigt. Men så svarade han upp sista två veckorna och allt har liksom fallit på plats, säger Hellberg.
Tack så slapp jag googla.

Citat:

För att tydliggöra så menar jag alltså "pojkmuskler" som något negativt. Så det inte blir några missförstånd.
Ahaha nu slipper du en fultolkande Patrik Sjöberg som knackar på dörren. Nu kan du fokusera din oro 100% på matchen. Ska Lode spela sexa? Eller blir det fembackslinje?
Citera
2024-05-29, 18:19
Medlem
Londons avatar
Citat:

Tss. Lika troligt som att Fylking skulle pratat om Dollys lökar som något negativt i ”Ha ett underbart liv”
Citera
2024-05-29, 18:20
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Fast Erabi har faktiskt lagt ut någon häftig bild på instagram på sina pojkmuskler. Bara det är värt ganska mycket.

Du har alltid varit otroligt poetisk!
Jag får nog lägga över ansvaret på Bosse Andersson och hans lagbygge.

Där pratar vi ren och skär poesi.
Citera
2024-05-29, 18:22
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Tack så slapp jag googla.

Ahaha nu slipper du en fultolkande Patrik Sjöberg som knackar på dörren. Nu kan du fokusera din oro 100% på matchen. Ska Lode spela sexa? Eller blir det fembackslinje?
Såhär blir det. Ungefär. Möjligt att Amane blir något mer defensiv.

-----------Inoussa-------Chilufya

----------Amane-----------Dahbo

Barret-------------------------------Fridriksson
---------------Simon Gustafson-----

-------Lode------Hammar-------Hovland
Senast redigerad av trazkei 2024-05-29 kl. 18:27.
Citera
2024-05-29, 18:30
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Såhär blir det. Ungefär.

-----------Inoussa-------Chilufya

----------Amane-----------Dahbo

Barret-------------------------------Fridriksson
---------------Simon Gustafson-----

-------Lode------Hammar-------Hovland
Tack för klargörandet, har ni spelat så förut? Att Hovland får spela efter att ha hånglat med en flaska Explorer innan GAIS-matchen är enastående. Han borde få vila inför söndag
Citera
2024-05-29, 18:32
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Tack för klargörandet, har ni spelat så förut? Att Hovland får spela efter att ha hånglat med en flaska Explorer innan GAIS-matchen är enastående. Han borde få vila inför söndag
Jag klagade på Hovland under första delen av säsongen men innan GAIS-matchen var han våran bäste spelare typ 5 matcher på raken. Så han ska starta. Frågan är bara vem som petas när Zecevic är tillbaka? Lode?

Men denna uppställningen kommer täta försvaret rejält. Trots att vi ser offensivare ut. Grymt! Mycket hänger på wingbacksen bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in