2024-06-12, 23:00
  #10813
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
lejonmamma18

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Nä, Lejonmamma18 nu.

Men vad fan, hon har blockat mig, den mobbande haggan.

Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh

Marlene rantar på som vanligt. Maffia, doooddaaaa. Pedofileeer. Synd att man inte hör så mycket pga vind.

Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Kan inte fatta att mina skattepengar slängs på människor som Marlene och Kurt. Helt sinnessjukt vilket resursslöseri..

Ja och sen har hon mage att blocka en också så man VERKLIGEN inte får nåt som helst för pengarna, inte ens lite underhållning.

Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
I denna tråd som det härjar många galningar i som inte är intresserade av att höra den nyanserade bilden av soc

Nej varför i helvete skulle man vara i denna tråd då, den handlar inte om soc, varken den "nyanserade" eller nån annan bild. Men det är du bevisligen på tok för efterbliven för att greppa.
2024-06-12, 23:35
  #10814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Är inte någon socialarbetare utan hade för 10 år sedan ett konto på Lex Nova där kan man läsa domar i alla möjliga mål även gällande vårdnad, umgänge ,lvu osv.
När jag hade kontot kollade jag upp diverse ärende just för att jag inte trodde att det kunde vara möjligt att barn kunde omhändertas på de skäl föräldrarna uppgav på nätet som att de haft hål i kläderna en gång eller omaka strumpor en gång , visade sig i alla ärenden jag kollade att det föräldrarna sa inte stämde .
Kolla här hur sjuk du är, adina. Hittade här ett gammalt inlägg från dig. Hur sjukt är inte det?

Här ser man klart och tydligt hur du enbart väljer att tro på socialtjänstens utredningar och inte alls på föräldrarna. Du fattar liksom inte att om socialtjänsten får upplysning om ett hål i kläderna, då heter det i utredningen att barnet alltid har hål i kläderna o.s.v.
2024-06-13, 00:25
  #10815
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Men vad fan, hon har blockat mig, den mobbande haggan.





Ja och sen har hon mage att blocka en också så man VERKLIGEN inte får nåt som helst för pengarna, inte ens lite underhållning.



Nej varför i helvete skulle man vara i denna tråd då, den handlar inte om soc, varken den "nyanserade" eller nån annan bild. Men det är du bevisligen på tok för efterbliven för att greppa.

Ja det är galet att man inte får det man betalar för.. ska man behöva göra nya konton hela tiden?..

Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Kolla här hur sjuk du är, adina. Hittade här ett gammalt inlägg från dig. Hur sjukt är inte det?

Här ser man klart och tydligt hur du enbart väljer att tro på socialtjänstens utredningar och inte alls på föräldrarna. Du fattar liksom inte att om socialtjänsten får upplysning om ett hål i kläderna, då heter det i utredningen att barnet alltid har hål i kläderna o.s.v.

Sluta vara så besatt av Adina. Nästan lite läskigt.
Du skriver dessutom så mycket utan att få något sagt.
2024-06-13, 00:43
  #10816
Avslutad
Alltså mina ungar är för härliga. I dag har dom lekt "Sofia och socialtanterna". Det går ut på att den ena flickan tar den andras dockor och gömmer dom. Och sen springer den som blivit av med dockorna runt, runt i huset och på tomten och vrålar "Ge tillbaka mina baaarn", "Såss är en sekt" eller "Enskede Årsta Vantööör" om och om igen. Jag och mina väninnor skrattar så vi kräks nästan.

Ska banne mig köpa en sån här till dom så blir det ännu roligare: https://varuhus1.se/megafon-med-2-funktioner


Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Kolla här hur sjuk du är, adina. Hittade här ett gammalt inlägg från dig. Hur sjukt är inte det?

Exakt vad är sjukt med att ta reda på fakta, gå till grunden med saker och förkovra sig vilket är precis vad Adina gjort i inlägget du grävt fram?
__________________
Senast redigerad av Lailatjej 2024-06-13 kl. 00:51.
2024-06-13, 00:51
  #10817
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Alltså mina ungar är för härliga. I dag har dom lekt "Sofia och socialtanterna". Det går ut på att den ena flickan tar den andras dockor och gömmer dom. Och sen springer den som blivit av med dockorna runt, runt i huset och på tomten och vrålar "Ge tillbaka mina baaarn", "Såss är en sekt" eller "Enskede Årsta Vantööör" om och om igen. Jag och mina väninnor skrattar så vi kräks nästan.

Ska banne mig köpa en sån här till dom så blir det ännu roligare: https://varuhus1.se/megafon-med-2-funktioner


HAHA EÅV.
Du får bygga ett dockhus som är EÅV sockontor.
2024-06-13, 00:59
  #10818
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
HAHA EÅV.
Du får bygga ett dockhus som är EÅV sockontor.

Jaja. Vore kul om dom kunde få med nån av grannpojkarna att vara Sulle eller Kurt-Sune som kunde gå runt runt och se efterbliven ut och säga "Blöh blö blöh, göh bwö göh" också.

Önskar jag kunde filma och lägga upp när lillflickan stampar runt och vrålar "Enskede Årsta Vantör!" här men man vill ju inte outa sig med dom psyksjuka (och säkerligen våldsbenägna) hjon som hänger i tråden i.e. DrFilip, Kurt-Sune, Gubba-Klubba50 m.fl.
2024-06-13, 04:08
  #10819
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur tänker du att jag skadar barn , de föräldrar som diskuteras har haft sina barn omhändertagna mellan 4 och 8-10 år dvs långt innan någon förutom deras nära vetat om detta , Först när föräldtarna dök upp i lives visste någon vilka de var förutom de som blivit dömda som PistolM och G*lli som funnits i med i brottforum och Gs fall på svt .
Föräldrarna har gjort sig själva till en sorts offentliga personer , de har dessutom spridit info om sina egna barn på tiktok utan att tänka på vad som kan ske

På det sättet som du pratar om barn och människor visar att du inte är human. Omänsklig
2024-06-13, 04:08
  #10820
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Jaja. Vore kul om dom kunde få med nån av grannpojkarna att vara Sulle eller Kurt-Sune som kunde gå runt runt och se efterbliven ut och säga "Blöh blö blöh, göh bwö göh" också.

Önskar jag kunde filma och lägga upp när lillflickan stampar runt och vrålar "Enskede Årsta Vantör!" här men man vill ju inte outa sig med dom psyksjuka (och säkerligen våldsbenägna) hjon som hänger i tråden i.e. DrFilip, Kurt-Sune, Gubba-Klubba50 m.fl.


Är rassebruttan igång. Rassebruttan som jobbar som socionom och tar andras barn.
2024-06-13, 04:09
  #10821
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Det här är ett mycket konstigt släkte som tar statens parti i alla lägen. De dyker upp även när det gäller andra frågor där de inte tål mothugg. Det kan handa om pandemier som covid-19, migrationspolitik eller klimatet. Och de håller på precis likadant i alla frågor: Hänvisar till egna utvalda "experter" och enskilda studier som bekräftar deras egna bias och kallar alla som säger emot för "desinformatörer", "rasister", "klimatförnekare" osv.

Det konstiga med exempelvis masspsykosen Lilla hjärtat är att det finns officiell kritik från IVO mot kommunen och socialtjänsten, men svenska folket går istället till attack mot föräldrarna och vill inte se hur mycket fel som begåtts på kommunal nivå. Total masshyphos och en riktigt farlig sådan.

Vi litar för mycket på myndigheter i det här landet. Det är det stora problemet.

Den där masspsykosen är verklig. Det är så sjukligt folk som hejar på att göra illa andra
2024-06-13, 04:11
  #10822
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Du har ju inga som helst argument, liksom dina gelikar här i tråden.

Nej inga argument
2024-06-13, 05:58
  #10823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej

Exakt vad är sjukt med att ta reda på fakta, gå till grunden med saker och förkovra sig vilket är precis vad Adina gjort i inlägget du grävt fram?
Haha, du har ju en helt fantastisk humor när du är ironisk! 😃 Dett är ju precis raka motsatsen till vad adina gör, som blint tror på vartenda ord socialtjänsten skriver i sina utredningar som domarna grundar sig i. Men adina får fett betalt för att sitta och häcka här med sina snart 3.000 inlägg här i tråden.
2024-06-13, 06:06
  #10824
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
HAHA EÅV.
Du får bygga ett dockhus som är EÅV sockontor.
Ja precis, och icke att förglömma häxdockorna inne i dockhuset som kommer ut på fredagar för att åka ut och plocka barn, vilka barn som helst. Rena skräckdockhuset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in