2024-05-22, 21:14
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Kan vara så!
Jag röntgade lungorna igår för dom trodde att dom hade hittat någon förändring på vänster lunga, vilket inte var fallet. Däremot så såg dom att jag hade ett litet förstorat hjärta! Det beror såklart på mina intag av Alkohol, Metylfenidat och bitvis Amfetamin.

Är du säker på att det inte var vänsterkammarhypertrofi? Det är inget ovanligt att att de substanser nu nämner kan orsaka det på sikt och är betydligt vanligare än att själva hjärtat förstoras.
Citera
2024-05-25, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Jag tog suboxonefilmerna bucklat när jag hade dom. Dom tas iaf upp mycket snabbare än tabletterna gör som smälter sublingualt och effekten får betydligt högre topp men jag upplevde samtidigt att effekten försvann också väldigt fort, så jag ville ha mer redan samma kväll. Sublinguala tabletter är helt klart att föredra!

Föredrar ni buprenorfinfilmerna eller de vanliga tabletterna?
Citera
2024-05-25, 13:14
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elskarknark
Föredrar ni buprenorfinfilmerna eller de vanliga tabletterna?

Tabletterna. Håller din effekt mycket längre!
Citera
2024-06-04, 20:14
Medlem
Hur stor är skillnaden på ruset om man snortar eller kör IV?
Citera
2024-06-10, 00:08
Medlem
blue-rats avatar
Jag hade lite Subutex inget speciellt längre. Men denna gången tog jag det med en muskelavslappnande. Låga doser på båda. Men tillsammans blev ett jävla rus. Brukar det bli så? Det kändes rätt praktiskt.
Citera
2024-06-11, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blue-rat
Jag hade lite Subutex inget speciellt längre. Men denna gången tog jag det med en muskelavslappnande. Låga doser på båda. Men tillsammans blev ett jävla rus. Brukar det bli så? Det kändes rätt praktiskt.

Min favvo kombo förr
Citera
2024-06-11, 08:57
Medlem
Någon som snortat espranor eller hur den stavas? Jag tar dem som vanligt varje dag men senaste veckan har bara tagit två gångr. Nu har jag dragit i mig det och tänkte testa se om subwn kan ge sig lite till känna. Ligger på 20. Iofs blir det så geggigt. Fattar att jag fått ut mer av det om de var vanliga subutex ✌️
Citera
2024-06-11, 20:45
Medlem
Thraxxs avatar
Kan jag ta min Mirtazapin till kvällen mot sömn efter Subutex?
Citera
2024-06-12, 15:42
Medlem
snart 48h sedan jag intog en sista dos som var <1mg. Det har blivit 3x8mg under 1,5 veckas tid. Känner inte av någon AT alls just nu, tänker att det borde ha börjat nu åtminstone men halveringstiden är alltså så lång att det kan dröja ytterligare dygn innan det sätter igång?
Citera
2024-06-12, 15:50
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tym
snart 48h sedan jag intog en sista dos som var <1mg. Det har blivit 3x8mg under 1,5 veckas tid. Känner inte av någon AT alls just nu, tänker att det borde ha börjat nu åtminstone men halveringstiden är alltså så lång att det kan dröja ytterligare dygn innan det sätter igång?
Korrekt. Kan ta några dagar innan man känner av avtändningen, pga halveringstiden.
Citera
2024-06-12, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Korrekt. Kan ta några dagar innan man känner av avtändningen, pga halveringstiden.

Det har gått ca 55h sedan sista dosen nu (råkar veta vad klockslaget var hehe). Inte för att det gör någon större skillnad när man talar om sub. Magen börjar väl bli lite halvkass, inte så mycket mer än så än. Återkommer med en uppdatering imorgon. Kanske kan vara intressant för någon att se ungefär hur lång tid det tar innan det sätter igång.
Citera
2024-06-14, 13:58
Medlem
Horverkets avatar
Är det någon som vet hur länge Buvidal kan spåras i urin/saliv?

Jag får månadsdos och funderar på hur länge en spruta kan spåras? Om jag till exempel ska byta jobb där ett läkarintyg krävs och jag inte vill att arbetsgivaren ska veta att jag får buvidal och därmed väljer att ”dra ut” på tiden med nästa spruta för att inte salivprovet ska visa positiv?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in