Citat:
Ursprungligen postat av
Jurkan143
Någon som kan uppleva skillnad på dem franska klassiska båtarna mot t ex svenska Subutex att de franska känns lite mer potenta ?
Vet inte om jag skulle säga att det är någon jätteskillnad, däremot så föredrar jag franska b8'or. The real deal, ren från annan skit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jurkan143
Vilka tycker ni är bäst nasalt ( svenska Sandoz ) nasalt eller franska . Man måste krossa dem svenska ordentligt för att få dem till fina smulor
Franska utan tvekan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jurkan143
Hur krossar man de svenska Sandoz sublinguala resorb tabletterna på bästa sett för att få så fina smulor, de franska b8 tycker jag är lättare att krossa och konsistensen blir annorlunda,
Är det någon som upplever tramadol tillsammans med sub att det inte biter ? Ska väl vara en av få opiater som inte krockar? Den här noddabdet på sub tycker jag efter flera års konsumtion är inte densamma som i början obviously

något som bostar Subutex ?
Kan inte säga att jag upplevt att sub och tram inte färgar. Jag har kört den kombon många gånger och kan ibland tycka att den är ganska nice. Sen så går det ju att slå igenom subben med andra opiater ändå, är bara en dosfråga.
På frågan om något boostar sub för att du ska nodda? Inget jag rekommenderar men bensodiazepiner gör det jobbet utmärkt, dock farligt om man inte har koll på vad man gör. Samma sak med Somadril, det är ett jävla tryck i de. Annars finns ju Lyrica eller någon bärs som du kan blanda in också. Lite efter smak, du får laborera dig fram. Du kan ju även typ ta Lergigan(Promethazine) som brukar göra en extra slö.
Det här med Grapejuice har jag aldrig kommit mig för att testa, låter hokus pokus. Ska väl dessutom inte boosta ruset utan endast förlänga tiden det sitter i men ställer mig tveksam till det. Fungerar för vissa och för andra inte.