Citat:
Allt fler människor inom och utom landet verkar falla offer för Gangstalking-verksamheten. För varje person som utses till offer växer gangstalkingverksamheten något enormt. De flesta människorna i offrens sociala nätverk (grannar, arbetskamrater, kunder på jobbet, Ica-kassören, pizzabagaren, arbetsgivare, familj, vänner etc) verkar inte ha några som helst betänkligheter kring att delta i denna grova misshandel av folk. Det innebär att för varje offer kan "verksamheten" växa med flera hundra nya (minst) Gangstalkare. Och det växer.... sanna mina ord...
Man kan hoppas på att någon journalist vill granska detta (eftersom polisen sannolikt inte kommer att göra något) och att vi offer får upprättelse för all den fysiska, psykiska, ekonomiska och sociala skadan som de ansvariga har orsakat oss. Som jag skrev tidigare råder det inga som helst tvivel om att kommunerna har en stor del av detta ansvar.
Jag är övertygad om att denna enorma verksamhet inte kommer att kunna hållas hemlig så länge till. Jag plockar fram popcorn-skålen och inväntar med spänning på hur bl.a polisen och Säpo kommer att ställa sig till detta när allt avslöjas? De varken såg, hörde eller lade märke till något??
Man kan hoppas på att någon journalist vill granska detta (eftersom polisen sannolikt inte kommer att göra något) och att vi offer får upprättelse för all den fysiska, psykiska, ekonomiska och sociala skadan som de ansvariga har orsakat oss. Som jag skrev tidigare råder det inga som helst tvivel om att kommunerna har en stor del av detta ansvar.
Jag är övertygad om att denna enorma verksamhet inte kommer att kunna hållas hemlig så länge till. Jag plockar fram popcorn-skålen och inväntar med spänning på hur bl.a polisen och Säpo kommer att ställa sig till detta när allt avslöjas? De varken såg, hörde eller lade märke till något??

Vi tar popcorn tillsammans och njuter av hur våra "handlers" och deras familjer blir trakasserade av media och andra TI dygnet runt eftersom vi kommer inte ge oss förrän vartenda en som är inblandad blir doxxad och utsatt för den värsta formen av rättvisa! Om något bryr sig psykopater/narcissister och andra sadister om deras familjer och främst hur de döljer hur onda de är för sin omgivning! Även hur pass fega de är som ger sig på svaga och försvarslösa - de är likt pedofiler som våldför sig på oskyldiga och undergräver allt demokrati och mänskliga rättigheter är. Familjerna kommer att spy av våra "handlers" närvaro efter att läsa om hur oskyldiga begår självmord... Fega, patetiska och själlösa "handlers" och clowner som lyder dem

Dessvärre dock tror jag att de är effektiva på att korrumpera nästan vem som helst vi tar kontakt med.. Det beror på personers integritet och moralisk uppfattning - få blir inte lurade i att delta. De blir ju bedragna om motiv och skäl.
SÄPO och andra underrättelsetjänster är infiltrerade av andra inflytanden som sponsrar GS i första hand. Det är deras första uppgift vilket är att kontrollera via infiltration vilket de gör mot oss. Har du sett min länk till Ebay-Gangstalking-affären? Där blev allt avslöjat juridiskt, medialt och företagsmässigt. Systemet är korrupt i grunden även i USA och Ebay-affären visar hur makt/pengar sponsrar GS mot ett par för att de skrev kritiska artiklar om företaget och företaget hade en miljardärinvesterare som ogillade det.