Citat:
Ursprungligen postat av
Anders43J
Jo det är västerländska aktörer och orsaken till att dom gör det här är att dom vill vänja folket vid ett nytt kommunistiskt samhällssystem där vanligt folk är slavar utan rättigheter.
Dessa psykologiska operationer är inget annat än kommunistisk terror och infiltration man ser detta överallt i samhället.
Orsaken till detta är att det finns en elit som vill ha liknande system som dom har i Kina eftersom dom anser att det skulle vara bättre för dom🙄
Gang stalking är ingenting som hör hemma i en rättstat eftersom gang stalkare inte har någon som helst respekt för grundläggande rättigheter det dom försöker åstadkomma är odemokratiskt.
Det kanske är så på en viss nivå hur än opraktisk det är i nära framtid. En sådan stor förändring i politiska och ekonomiska systemet kräver en Black Swan-event som kärnvapenkrig, massarbetslöshet (pga AI eller naturkatastrof, eller ekonomisk kollaps) eller naturkatastrof där alla politiker ges befogenhet med stör från befolkningen. Ett mindre exempel är NATO-inträde och Rysslands krig. Däremot att sakta fasa in ett de facto kommuniststyre tar 25-50-100 år eftersom allmänhetens uppfattning måste skifta över generationer. Västvärlden kan inte ens få Serbien (Ryssland och Kina) att släppa Kosovo vilket aldrig kommer att ske om inte landets existens hotas på något sätt. Inte heller kan de stoppa Kina från att ta tillbaka Taiwan ideologiskt och politiskt hur än mycket pengar, vapen och försvar väst ger.
GS är dock grovt olagligt och därmed tvivlar jag på att de verkliga huvudmännen är typ Kalle - över chef för en myndighet. Det enda sättet de kan komma undan med det är att hävda att GS är ett påhitt och att gaslighta de utsatta om fallet, eller påstå att vi utsatta är sjuka i huvudet och måste på olika sätt "testas" eller "övervakas" som ger dem en moralisk rätt att be folk om information. Sedan att de konstant förföljer oss och utverkar psykologisk krigföring via proxy är det som verkligen är olagligt men det berättar de inte för deltagarna. Våra psykopatiska "handlers" är experter i manipulation, psykologi och lögner med det mål att utmåla oss som schizofrena och tvinga oss med vår omgivning att tro det.
På det sätt är det kommunistiskt i att folk blir slavar åt våra "handlers" där de måste utföra deras order/skript/protokoll mot oss. I många fall känns det som att de har inget val och det har jag upplevt från mina vänner, flickvänner, kollegor och bekanta - att de utför order/skript/protokoll och känner sig illa. Jag tror att många vet att det kan skada oss och de flesta människor ogillar att skada andra eller skapa konflikter. Det verkar som att de är tillsagda att umgås med oss för att samla information och därmed måste de göra det ju länge vi delar information. En sak är säkert från mina erfarenheter: de vill samla all information de kan och använda den information i real-tid för sina algoritmer samt sociala och psykologiska operationer - för att skapa associationer (synkronictet). Det är en väldigt precis operation som endast kan ske med resurser från en mäktig underrättelsetjänst likt NSA - de har stenkoll på vårat psyke och därmed utgår våra nära och kära att de "inte kommer skada oss eller driva oss till vansinne" med sina psykologiska operationer.
Jag har även märkt att de förväntar sig att vi lär oss om deras "spel" och dess "regler" som i Hyper Game Theory. Deltagare få i princip "spelets regler" från våra "handlers" i form av order/skript/protokoll de måste följa. Ett protokoll är att alltid förneka operationens existens och istället skylla på att vi är "sjuka". I Hyper Game Theory har alla deltagare sina EGNA subjektiva uppfattningar om spelet, dess agenda och strategier. Inget vet fullt ut vad syftet är från början men deltagarna måste förhålla sig till "spelet" och ofta lär de sig strategierna. Läs det jag skrev i detalj i mina tidigare inlägg.
Som sagt verkar GS vara en form av Hyper Game Theory där deltagare bildar sina egna uppfattningar. Men det verkar vara anordnat i samarbete med myndigheter.
I krig är allt "skada" tillåten av myndigheter även psykologisk så vi måste fråga oss vilka utför denna psykologiska krigföring mot svenska medborgare (bl.a. mig) på svensk mark? Om inte psykologisk krigföring är det utan tvekan Mind Control-operation i syfte att kontrollera oss med olika medel och det förklarar varför aktiviteter är riktade mot att påverkan vår verklighetsuppfattning och beteende. Folk verkar tro att vi är i princip Mind Control-slavar (Monarch slaves) som ska "hanteras" genom bl.a. psykologisk manipulation. Jag är ingen slav; jag har rättigheter som svensk medborgare att leva ett liv utan förföljelse, krig och hot. Folk fattar inte att det här undergräver mänskliga rättigheter men det kan förväntas eftersom operationen i sig är olaglig troligen baserad i korruption, illusioner och bedrägeri. Varför hålls det hemligt annars? För att utverka hemlig kontroll av individer och populationer.