2024-07-30, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag är intresserad av vad du tror. Om du har den förmågan att tänka hypotetiskt. Det är inte en "knasig fråga".

Frågan är knasig eftersom du redan vet svaret.

Hur hypotetiskt jag än tänker kan jag inte finna något syfte med att få ett gäng obetydliga människor att framstå som psykiskt sjuka.
Citera
2024-07-30, 12:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Frågan är knasig eftersom du redan vet svaret.

Hur hypotetiskt jag än tänker kan jag inte finna något syfte med att få ett gäng obetydliga människor att framstå som psykiskt sjuka.

Missförstår du med uppsåt? Jag frågade om de andra mål än att göra oss psykiskt sjuka som du skrev. Vilka andra mål kan du tänka dig?
Citera
2024-07-30, 12:54
Medlem
Citat:
Missförstår du med uppsåt? Jag frågade om de andra mål än att göra oss psykiskt sjuka som du skrev. Vilka andra mål kan du tänka dig?

Ett av flera skäl till att jag är säker på att GS (som det är beskrivet i tråden) inte förekommer är att det saknas ett trovärdigt motiv. Organisationer och människor har helt enkelt vettigare saker för sig än att förfölja obetydliga människor i decennier.
Citera
2024-07-30, 13:47
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Ett av flera skäl till att jag är säker på att GS (som det är beskrivet i tråden) inte förekommer är att det saknas ett trovärdigt motiv. Organisationer och människor har helt enkelt vettigare saker för sig än att förfölja obetydliga människor i decennier.

Historian är fylld av obetydliga människor som blivit utsatta för GS-liknande operationer vilket jag skrivit om 100-tals gånger. Men fortsätt med dina provocerande påståenden att vi är "fel" och allt vi skriver är "fel" din GS-clown Det är typiskt vad GS-förövare gör har jag märkt av - vrider på varje ord och använder våra ord mot oss.
Citera
2024-07-30, 13:55
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Historian är fylld av obetydliga människor som blivit utsatta för GS-liknande operationer vilket jag skrivit om 100-tals gånger. Men fortsätt med dina provocerande påståenden att vi är "fel" och allt vi skriver är "fel" din GS-clown Det är typiskt vad GS-förövare gör har jag märkt av - vrider på varje ord och använder våra ord mot oss.

Ditt enda försvar är återigen att kalla folk för clown, det fullkomligt sprudlar om din intelligens när du kommer med så bra argument.
Helt rätt, historien är fylld av arbetsskygga människor och människor som har svårt att behålla även enkla jobb. Men de är experter på att skylla ifrån sina misslyckande på andra samt att söka bidrag för att samhället ska försörja dem.
Citera
2024-07-30, 14:05
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Ditt enda försvar är återigen att kalla folk för clown, det fullkomligt sprudlar om din intelligens när du kommer med så bra argument.
Helt rätt, historien är fylld av arbetsskygga människor och människor som har svårt att behålla även enkla jobb. Men de är experter på att skylla ifrån sina misslyckande på andra samt att söka bidrag för att samhället ska försörja dem.

Varje samhälle har människor som inte kan fylla arbetsmarknaden. Det är orealistiskt att tro att arbetsmarknaden kan ge jobb åt allihopa. AI-utvecklingen kommer förvärra situationen. Men jag som mjukvaruutvecklare sitter än så länge tryggt.

Det är också samhällets ansvar att bygga skyddsnät åt de utsatta och sårbara. Men inget relevant för GS annat än jag blir utsatt för GS-stimuli på arbetsplatser och redan under intervjuer.

Mitt företag som jag grundade med fyra andra har nästan gjort en miljard i omsättning på 12 år varav den största delen de senaste fyra åren och långt efter att jag gjorde exit på grund av GS-manipulation. Vad har du åstadkommit din GS-clown?
Citera
2024-07-30, 14:22
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Varje samhälle har människor som inte kan fylla arbetsmarknaden. Det är orealistiskt att tro att arbetsmarknaden kan ge jobb åt allihopa. AI-utvecklingen kommer förvärra situationen. Men jag som mjukvaruutvecklare sitter än så länge tryggt.

Det är också samhällets ansvar att bygga skyddsnät åt de utsatta och sårbara. Men inget relevant för GS annat än jag blir utsatt för GS-stimuli på arbetsplatser och redan under intervjuer.

Mitt företag som jag grundade med fyra andra har nästan gjort en miljard i omsättning på 12 år varav den största delen de senaste fyra åren och långt efter att jag gjorde exit på grund av GS-manipulation. Vad har du åstadkommit din GS-clown?

Nope, det finns att göra åt alla om man bara vill, AI kommer inte stjäla jobb från de som vill ha jobb. Det kommer förändra saker men då ni verkar ovilliga att arbeta nu så lär det inte bli skillnad från er sida.
Det är fult att ljuga att du har ett företag när du inte har det. Små och medelstora företag brukar årligen omsätta 10-500 miljoner per år, har du en total omsättning på bara en miljard så verkar det inte som ni driver det särskilt lönsamt. Skulle kanske inte hoppat av skolan helt enkelt.

Med tanke på att ditt enda argument är att kalla folk för clown så får man anta att du jobbar på en cirkus.

Vad jag tjänar är helt oviktigt och vad jag arbetar med är än mer oviktigt, ni kommer inte sluta tramsa och ljuga ihop historier som inte hänger samman oavsett det.
Citera
2024-07-30, 14:27
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Nope, det finns att göra åt alla om man bara vill, AI kommer inte stjäla jobb från de som vill ha jobb. Det kommer förändra saker men då ni verkar ovilliga att arbeta nu så lär det inte bli skillnad från er sida.
Det är fult att ljuga att du har ett företag när du inte har det. Små och medelstora företag brukar årligen omsätta 10-500 miljoner per år, har du en total omsättning på bara en miljard så verkar det inte som ni driver det särskilt lönsamt. Skulle kanske inte hoppat av skolan helt enkelt.

Med tanke på att ditt enda argument är att kalla folk för clown så får man anta att du jobbar på en cirkus.

Vad jag tjänar är helt oviktigt och vad jag arbetar med är än mer oviktigt, ni kommer inte sluta tramsa och ljuga ihop historier som inte hänger samman oavsett det.

Jag är uppriktig med dig. Svär på mina föräldrars grav. Förövrigt har jag en masterexamen inom företagsekonomi också utöver datateknikexamen.

Du har orealistisk syn på arbetsmarknaden och människan men inte helt oväntat eftersom du verkar vara empatistörd så du ser människor som boskap som måste arbeta för att ha värde. Typisk satanistisk värdering. Troligen är du en hardcaore kapitalist.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-07-30 kl. 14:45.
Citera
2024-07-30, 14:42
Medlem
Citat:

Samhället har ett skyddsnät för dig och andra TI. Kruxet är ju snarast att du inte vill ha hjälp utan föredrar i stället att hänga på konspirationsforum och chatta med likasinnade. Och på det sättet kommer din "GS-stimuli" inte att minska, snarast tvärtom. Ju mer skit du läser desto mer kommer dina vanföreställningar att öka.

Citat:
... GS-stimuli på arbetsplatser och redan under intervjuer.

Företag kallar dig till intervjuer för att de vill anställa folk. Inte för att slösa bort sin tid på att utöva "GS-stimuli" mot dig.

Citat:
... din GS-clown Det är typiskt vad GS-förövare gör har jag märkt av - vrider på varje ord och använder våra ord mot oss.

Varför är du så mån om att framställa dig själv som någon som lider av förföljelsemani? Att kasta ur sig beskyllningar om att folk som säger emot dig är "GS-clowner" säger mer om dig än de du vänder dig till. Tokstolle.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-30 kl. 14:50.
Citera
2024-07-30, 15:23
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Jag är uppriktig med dig. Svär på mina föräldrars grav. Förövrigt har jag en masterexamen inom företagsekonomi också utöver datateknikexamen.

Du har orealistisk syn på arbetsmarknaden och människan men inte helt oväntat eftersom du verkar vara empatistörd så du ser människor som boskap som måste arbeta för att ha värde. Typisk satanistisk värdering. Troligen är du en hardcaore kapitalist.

Var det också ett exempel på din enorma begåvning att så fort du blir ifrågasatt kalla folk för empatistörda?

Jag tror inte att du har dessa examen med tanke på hur du skriver här på Flashback, eller du kanske skriver medvetet dåligt?
Vad jag är har definitivt ingen betydelse för det du påstår sker med dig som du varken kan eller vill bevisa, du vill bara att samhället ska tycka synd om dig och försörja dig helt enkelt.
Det finns jobb till den som vill ta, det finns inte alltid det jobb man helst vill ha men det finns jobb att göra om man inte vill gå på bidrag. Det är ytterst få som inte kan arbeta på grund av skador eller sjukdom.

Lite nyfiken blev jag på vad datateknikexamen är som man har master i? Man brukar ha en masterexamen i datateknik men det vet ju du med din briljanta höga IQ med mera.

Vart sa jag att man måste jobba för att ha ett värde? Jag sa att om (du vet detta OM) man vill ha ett arbete finns det. Men jobbar man inte för att man som du inte vill jobba så ska man heller inte snylta på samhället för just då är man bara en parasit på samhället. Jag lägger gärna mina skattepengar på de som inte kan på grund av sjukdom eller funktionshinder men blir rätt lack på sådana som dig som skyller ifrån sig och inte vill jobba och anser att det är en rättighet att nyttja samhället man inte bidrar till.

Börjar klarna rätt bra varför du påstår du är förföljd med mera, ett sätt att slippa ansvar i samhället du bevisligen vill vara en del av fast ändå inte.

Klipp dig och skaffa dig ett jobb som man brukar säga, du kanske behöver ta om de där masters i datateknikexamen också för du verkar inte ha så bra koll på AI och sånt där.
Du får säga till din kompis som inte verkar klara av ett enkelt städjobb också att det är bara dennes fel och inte en hemlig organisation som ställer till det. Jag vet, det svider att ha ett ansvar för sig själv och det verkar svida extra hårt för er som mår lite halvtaskigt mest hela tiden.
Citera
2024-07-30, 18:06
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Då förstår jag varför du blir behandlad lite annorlunda än många andra targeted individuals eftersom du har yrkeskunskaper som dom inte har.

Dom vill inte upprepa samma misstag som gjordes i Sovjetunionen där dom gjorde sig av med allt kunnigt yrkesfolk och arkitekter vilket resulterade att dom låg långt efter tekniska utvecklingen i jämförelse med andra länder det tog väldigt lång tid innan dom fick tillbaka den kunskapen. Höghusen som byggdes under sovjet tiden håller på att vittra sönder går man in i dessa hus så ser man sprickor överallt.

Gang stalkar grupper består till största delen av skådespelare och clowner och dom saknar ofta speciall yrkes kunskaper precis som bolsjevikerna.

Har sett detta vid byggnads arbeten där finns typ 1 eller 2 som verkligen kan yrket resten är bara GS skådespelare som går runt med gula overaller och låtsas göra någonting.

Jag undrar om någon verkligen går runt och kollar om någon verkligen har de utbildningar som krävs för yrket har hört talas om att det existerar så kallade fejk läkare som inte har någon läkarutbildning och som arbetat som läkare på samma ställe i 15-20 år och när dom kommer på att dom inte var läkare så har dom slutat för flera år sedan.

Jag tror att detta fenomen tillhör gang stalking, arbetare inom många yrken som inte har den utbildning som egentligen krävs har stött på många sådana som inte verkar ha en aning om vad dom håller på med🤔

Speciellt en som var terapeut åt en nära släkting hittade jag några år senare på tinder och där var hon inte terapeut utan en media arbetare/journalist som bodde i Umeå

Men om man däremot inte har några speciella yrkeskunskaper som dom inte redan har så får man ett helt annat gang stalking program där man bland annat kan bli utsatt för total sexuell isolering vilket innebär att man är isolerad från kontakt med det motsatta könet detta kan vara ett väldigt hårt slag och driver många till självmord🤔

Jo har varit med om släkt som rekryterats till gang stalking nätverk man märker det men man vill inte tro att det är så, det var därför det tog lång tid innan jag tog avstånd från min mor.

Genom de här släktingarna får gang stalking nätverk den information som annars hade varit väldigt dyr att skaffa fram så när man bryter kontakt med en sådan släkting så är det till stor nackdel för dem som vill skaffa fram information.

Om man tittar på deras online aktiviteter så upptäcker man ganska snabbt att något inte är som det ska till exempel dom använder whatsap klockan 3 på natten.

Dessutom en enorm beteende förändring hon var till exempel väldigt religiös tidigare men så mitt i allt börjar hon slänga bort alla biblar som hon har i hemmet det är därför jag misstänker att gang stalking också inkluderar ockultism🙄

Min moder är också religiös och tror på astrologi och tarot-kort precis som många kvinnor. Ockultism är generellt sett definitionen på vad GS är - något som sker öppet men ingen bekräftar det. Vidare är det förankrat i nummer, symboler och tecken som anses vara speciella för hemliga sällskap och religioner. Numret 33 är signifikant för kristendomen och Frimurare då Jesus dog i den åldern och det är den högsta nivån i sällskapet. Den vanliga personen märker ofta inte av att samhället är uppbyggt av ockultism som tecken och nummer precis som GS verkar i samhället utan att den vanlige personen upptäcker det. Därmed finns det något i att vi GS-programmeras genom GS-stimuli att upptäcka det och de använder oftast information som är unik till oss för att informera att informationen sprids liksom jag märkte av det redan år 2013.

Ibland verkar det att GS är en form av språk våra GS-handlers använder för att informera oss att de är alltid närvarande och redogör vilken makt de egentligen besitter.

Varför tror du att hon slänger Bibeln? Har hon konverterats till satanist? Har hon sagt något om GS? Vad tror hon att du är utsatt för?
Citera
2024-07-30, 19:43
Medlem
Citat:
Min moder är också religiös och tror på astrologi och tarot-kort precis som många kvinnor. Ockultism är generellt sett definitionen på vad GS är - något som sker öppet men ingen bekräftar det. Vidare är det förankrat i nummer, symboler och tecken som anses vara speciella för hemliga sällskap och religioner. Numret 33 är signifikant för kristendomen och Frimurare då Jesus dog i den åldern och det är den högsta nivån i sällskapet. Den vanliga personen märker ofta inte av att samhället är uppbyggt av ockultism som tecken och nummer precis som GS verkar i samhället utan att den vanlige personen upptäcker det. Därmed finns det något i att vi GS-programmeras genom GS-stimuli att upptäcka det och de använder oftast information som är unik till oss för att informera att informationen sprids liksom jag märkte av det redan år 2013.

Ibland verkar det att GS är en form av språk våra GS-handlers använder för att informera oss att de är alltid närvarande och redogör vilken makt de egentligen besitter.

Varför tror du att hon slänger Bibeln? Har hon konverterats till satanist? Har hon sagt något om GS? Vad tror hon att du är utsatt för?

Det finns mycket runt gang stalking som kan vara svårt att förstå det är som ett hemligt parallelsamhälle som existerar runt oss och som tycks lyda under egna lagar 🤔

Ibland undrar man vad dom egentligen håller på med och mer djävulskt blir det desto mer man kollar upp information om dom.

Det är mycket med dessa människor som inte stämmer.

Det är precis som om dom spelar olika roller och låtsas vara olika personer vid olika tillfällen.

Detta fenomen uppdagades vid flera masskjutningar när samma person låtsades vara olika personer som bevittnat olika händelser de brukar kallas för crisis actors.

Finns bland annat ett företag som kallas visionbox som hyr ut crisis actors till olika tragiska händelser som är helt eller delvis iscensatt för att få det att se mer trovärdigt ut på tv 🤔

Jag tror att detta fenomen finns inom gang stalking också bland annat den där terapeuten som dykt upp under flera namn på tinder och naken bilder i grupper för singlar på Facebook varför hon gör detta har jag ännu inte förstått.

Verkar som många av dem inte orkar eller har samvete att hålla på med det här speciellt länge eftersom dom brukar försvinna ur ens liv efter 1-3 år 🤔

Vet inte om du har varit med om detta?

Min mamma är antagligen med i något ockult eller som du säger någon form av satanism vad det är har jag inte fått reda på och någon information kan jag inte räknat med från henne för hon är enormt förtegen.

Hon har inte direkt sagt något om gang stalking men hon verkar veta saker om mig och min ex fru som hon inte borde veta till exempel vid ett tillfälle när mitt ex var otrogen och saker som inträffade flera år senare.

Det verkar vara som min mor fick information av någon om vad mitt ex planerade.

När min bror blev kristen så vägrade hon att ta emot nattvarden vilket är väldigt konstigt hon som brukade lyssna på Christer Sjögrens andliga låtar flera gånger per dag förut men nu tycks hon ha blivit helt anti kristen.
Senast redigerad av Anders43J 2024-07-30 kl. 20:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in