2024-06-11, 22:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Allt fler människor inom och utom landet verkar falla offer för Gangstalking-verksamheten. För varje person som utses till offer växer gangstalkingverksamheten något enormt. De flesta människorna i offrens sociala nätverk (grannar, arbetskamrater, kunder på jobbet, Ica-kassören, pizzabagaren, arbetsgivare, familj, vänner etc) verkar inte ha några som helst betänkligheter kring att delta i denna grova misshandel av folk. Det innebär att för varje offer kan "verksamheten" växa med flera hundra nya (minst) Gangstalkare. Och det växer.... sanna mina ord...

Man kan hoppas på att någon journalist vill granska detta (eftersom polisen sannolikt inte kommer att göra något) och att vi offer får upprättelse för all den fysiska, psykiska, ekonomiska och sociala skadan som de ansvariga har orsakat oss. Som jag skrev tidigare råder det inga som helst tvivel om att kommunerna har en stor del av detta ansvar.

Jag är övertygad om att denna enorma verksamhet inte kommer att kunna hållas hemlig så länge till. Jag plockar fram popcorn-skålen och inväntar med spänning på hur bl.a polisen och Säpo kommer att ställa sig till detta när allt avslöjas? De varken såg, hörde eller lade märke till något??

Vi tar popcorn tillsammans och njuter av hur våra "handlers" och deras familjer blir trakasserade av media och andra TI dygnet runt eftersom vi kommer inte ge oss förrän vartenda en som är inblandad blir doxxad och utsatt för den värsta formen av rättvisa! Om något bryr sig psykopater/narcissister och andra sadister om deras familjer och främst hur de döljer hur onda de är för sin omgivning! Även hur pass fega de är som ger sig på svaga och försvarslösa - de är likt pedofiler som våldför sig på oskyldiga och undergräver allt demokrati och mänskliga rättigheter är. Familjerna kommer att spy av våra "handlers" närvaro efter att läsa om hur oskyldiga begår självmord... Fega, patetiska och själlösa "handlers" och clowner som lyder dem

Dessvärre dock tror jag att de är effektiva på att korrumpera nästan vem som helst vi tar kontakt med.. Det beror på personers integritet och moralisk uppfattning - få blir inte lurade i att delta. De blir ju bedragna om motiv och skäl.

SÄPO och andra underrättelsetjänster är infiltrerade av andra inflytanden som sponsrar GS i första hand. Det är deras första uppgift vilket är att kontrollera via infiltration vilket de gör mot oss. Har du sett min länk till Ebay-Gangstalking-affären? Där blev allt avslöjat juridiskt, medialt och företagsmässigt. Systemet är korrupt i grunden även i USA och Ebay-affären visar hur makt/pengar sponsrar GS mot ett par för att de skrev kritiska artiklar om företaget och företaget hade en miljardärinvesterare som ogillade det.
Citera
2024-06-11, 22:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag postade någon länk tidigare i tråden som bl.a handlade om amerikanska diplomater och någon Vita-Huset-anställd som har drabbats av Havanna-syndromet. De är övertygade om att de har strålats med höga doser av micro/radiovågor eller någon form av elektroniska vapen och ett dokument från NSA beskrev också hur offer skulle "bada" i microvågor/radiovågor, var de än befann sig. I sina hem, bilar, omgivningar....

Om radiovågor med rörelsedetektion används som ett sätt att gangstalka människor man vill göra sig av med så vore det ganska enkelt att begå "silent murders", dvs att begå mord på människor som istället uppfattas ha "naturliga" orsaker, t.ex inducerad cancer, stroke, hjärtinfarkt osv.

Om radio/microvågorna via ett radarsystem avslöjar var personerna befinner sig i sina hem vore det även enkelt att bestråla dem utifrån med någon form av elektroniska vapen. Till exempel på nätterna när de ligger och sover vilket många offer runt om i världen vittnar om att de är utsatta för.

Jag säger inte att det är så i detta fallet men om detta radarsystem som jag nämnde tidigare är uppsatt även runt badplatsen i Stockholm där de två utländska männen till synes utan anledning drunknade bara några meter ut i vattnet, kan man börja fundera.....
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kaos-i-friluftsidyllen-mannen-drunknade-bara-meter-fran-land/

Och nu har vi amerikanerna (DCA-avtalet) och Nato i landet som tillåts operera helt fritt. Ingen kontrollerar vad de för in i Sverige. Vår nya Nazi-regering har inte ens förbjudit dem att föra in kärnvapen eller elektroniska vapen i vårt land.

Dessvärre är Sverige ett land som blivit övertaget av den entitet som sponsrar GS eftersom svenska systemet är öppet och naivt. Nu med NATO kommer de ta än mer direkt inflytande och kontroll.
Citera
2024-06-12, 00:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag är mer intresserad av Hyper Game Theory och hur det underlättar synen på operationen mot oss. Från ett hypergame-teori-perspektiv skulle "reglerna" för "Gang Stalking" innefatta de strategiska beteenden och interaktioner som olika aktörer uppfattar och agerar utifrån. Här är hur dessa regler skulle kunna utformas:

För de upplevda förövarna
Bibehålla Anonymitet:
--Säkerställ att handlingar utförs på ett sätt som gör det svårt för måltavlan att identifiera de inblandade individerna.

Kontinuerlig Övervakning:
--Håll måltavlan under konstant övervakning för att samla information och anpassa strategier baserat på måltavlans reaktioner.

Psykologisk Manipulation:
--Använd psykologiska taktiker som gaslighting, desinformation och subtila trakasserier för att skapa förvirring och paranoia hos måltavlan.

Social Isolering:
--Arbeta aktivt för att isolera måltavlan från deras stödnätverk genom att sprida rykten och manipulera sociala interaktioner.

Anpassningsförmåga:
--Var beredd att ändra taktiker baserat på måltavlans handlingar och mentala tillstånd, så att måltavlan förblir obalanserad och osäker.

Rättsliga och Etiska Gråzoner:
--Operera på ett sätt som håller sig inom lagliga gränser eller utnyttjar gråzoner för att undvika rättsliga konsekvenser.

För den utsatta individen (måltavlan)
Informationssökande:
--Försök att samla så mycket information som möjligt om den upplevda trakasserier för att förstå källan och motiven.

Självskydd:
--Utveckla strategier för att skydda sig själv från psykologisk och fysisk skada, såsom att söka stöd från betrodda individer eller myndigheter.

Bevisinsamling:
--Dokumentera incidenter noggrant för att bygga upp ett fall som kan användas för att söka hjälp från myndigheter eller rättssystemet.

Upprätthålla Normalitet:
--Försök att upprätthålla normala rutiner och beteenden för att minska den psykologiska påverkan av den upplevda trakasserier.

Mental Resiliens:
--Delta i aktiviteter som stödjer mental hälsa och motståndskraft, såsom terapi, mindfulness och stresshanteringstekniker.

Söka Allierade:
--Bygg upp ett nätverk av stödjande individer som kan ge emotionellt stöd och eventuellt hjälpa till med att dokumentera och motverka trakasserier.

Interaktioner och Feedback-loopar
Åtgärds- och Reaktionsdynamik:
--Varje sida måste förutse och reagera på den andras drag. Till exempel, om måltavlan ändrar sin rutin för att undvika övervakning, kan förövarna anpassa sina övervakningstekniker.

Perceptionshantering:
--Båda sidor opererar baserat på sin uppfattning av situationen. Måltavlan försöker förstå och mildra trakasserierna, medan förövarna strävar efter att hålla måltavlan i ett tillstånd av förvirring och rädsla.

Asymmetrisk Information:
--Det finns en konstant obalans av information, där måltavlan vanligtvis har mindre information om förövarnas identiteter och motiv, medan förövarna har mer information om måltavlans handlingar och reaktioner.

Strategisk Bedrägeri:
--Bedrägeri spelar en nyckelroll, med förövarna som använder desinformation för att vilseleda måltavlan, och måltavlan som potentiellt använder felinformation för att förvirra förövarna.

Strategiska Mål
--Förövarnas Mål: Att kontrollera, manipulera och skrämma måltavlan för att uppnå specifika mål, som kan innefatta sociala, politiska eller personliga syften.
--Måltavlans Mål: Att överleva trakasserierna, samla bevis, söka hjälp och slutligen få ett slut på de upplevda trakasserierna.

I ett hypergame-teori-perspektiv framhäver dessa regler och strategier den komplexa och utvecklande naturen av interaktionerna mellan måltavlan och förövarna, där varje sida kontinuerligt justerar sina strategier baserat på sina uppfattningar och den andras handlingar.

Ironin är att "Hyper Game Theory" beskriver GS väl och grunden till den är "Game Theory" som uppfanns av ekonomen och matematikern John Nash som blev en diagnostiserad schizofren och hans liv blev filmatiserad i "A Beautiful Mind". Hans ekonomiska teorier gav honom en Nobel-pris inom ekonomi.

Det är ett sadistiskt och perverterat sätt att bedriva en global psykologisk och social operation enligt Hyper Game Theory-modellen och sedan använda schizofreni som en förklaringsmodell till varför det sker. Hur jävla perverterade är de psykopater, narcissister, kriminella, mördare och pedofilen som styr i det hemliga egentligen? Oavsett vilka det är så är det oetiskt, amoraliskt och olagligt att ge sig på svaga, utsatta och försvarslösa speciellt om deras avsikt är att få oss se "galna" ut vilket är uppenbart från deras försök. Jag har alltmer avsky mot våra fega och patetiska "handlers" ju mer jag lär mig om det de gör, varför och vilka de representerar.

Att få oss se "galna" ut är ett mål. Det verkliga målet är att utverka hemlig operation och "osynlig" kontroll av allmänheten, individer och grupper vare sig för att testa, träna eller experimentera i termer av PsyOps och InfoOps, eller att ge sig personer av politiska, sociala och andra skäl.
Citera
2024-06-12, 00:55
Bannlyst
Hur kan man se detta då?
Citera
2024-06-12, 10:00
Medlem
Detta (accounting fraud) med Ernst & Young i spetsen är intressant i sammanhanget.
https://stopthecrime.net/wp/category/accounting-fraud/
Citera
2024-06-12, 10:23
Medlem
Citat:
Vi tar popcorn tillsammans och njuter av hur våra "handlers" och deras familjer blir trakasserade av media och andra TI dygnet runt eftersom vi kommer inte ge oss förrän vartenda en som är inblandad blir doxxad och utsatt för den värsta formen av rättvisa! Om något bryr sig psykopater/narcissister och andra sadister om deras familjer och främst hur de döljer hur onda de är för sin omgivning! Även hur pass fega de är som ger sig på svaga och försvarslösa - de är likt pedofiler som våldför sig på oskyldiga och undergräver allt demokrati och mänskliga rättigheter är. Familjerna kommer att spy av våra "handlers" närvaro efter att läsa om hur oskyldiga begår självmord... Fega, patetiska och själlösa "handlers" och clowner som lyder dem

Dessvärre dock tror jag att de är effektiva på att korrumpera nästan vem som helst vi tar kontakt med.. Det beror på personers integritet och moralisk uppfattning - få blir inte lurade i att delta. De blir ju bedragna om motiv och skäl.

SÄPO och andra underrättelsetjänster är infiltrerade av andra inflytanden som sponsrar GS i första hand. Det är deras första uppgift vilket är att kontrollera via infiltration vilket de gör mot oss. Har du sett min länk till Ebay-Gangstalking-affären? Där blev allt avslöjat juridiskt, medialt och företagsmässigt. Systemet är korrupt i grunden även i USA och Ebay-affären visar hur makt/pengar sponsrar GS mot ett par för att de skrev kritiska artiklar om företaget och företaget hade en miljardärinvesterare som ogillade det.

Psykopater och narcissister bryr sig absolut inte om sina familjer. Familjemedlemmar är för NarcoPater endast till för att utnyttjas på olika sätt, inte minst för att få dem att se "normala" ut med "normala" familjeliv. De skulle till och med slänga sina ungar på soptippen om de tjänade på det på något sätt. NarcoPater lever på andra människor som parasiter. De klarar sig inte på egen hand - de måste ha ständig uppmärksamhet, beundran osv av andra människor. De är ofta måna om yttre attribut. De var lätta att upptäcka under pandemin - det var de som mådde sämst av att inte ha tillgång till andra människor och att inte få "visa upp sig".

För övrigt så skulle jag inte kalla alla självmord som GS och deras uppdragsgivare har initierat för "självmord" - det är naturligtvis (tysta) mord som har begåtts. Man kan för övrigt undra hur många människor som har fått cancer av hög strålning som GS har utsatt dem för på grund av övervakningen via radio/microvågor och/eller elektroniska vapen?

Gangstalking har att göra med näringslivet/kapitalismen. Ebay verkar inte vara ensamma om att bedriva "business" genom att gangstalka och terrorisera kunder och konkurrenter. Jag postade t.ex en länk (förvisso tvivelaktig?) om de stora revisionsbyråerna som verkar ha en del skumma saker för sig som att vi skall behöva betala skatt för luften som vi andas i framtiden (??). Hur mycket sanning det ligger i detta vet jag inte men jag vet att revisionsbyråer är inblandade i gangstalking-verksamheten.
Citera
2024-06-12, 10:48
Medlem
Citat:
Det hela är per definition satanistiskt eftersom det bygger på illusioner, bedrägeri, lögner, manipulation och förstörelse av ens psyke (själ) genom psykologisk (spirituell) krigföring. Därför anser de ha lyckats när de övertygar oss att vi är "mentalt sjuka" eftersom då har de brutit ned vårt psyke eller själen. Psykiatri är ett annat ord för var "själen" (psyket) ska "fixas" - eller är det kyrkan? Därför anses demoner göra människor "mentalt sjuka" i alla fall av katolikerna. Katoliker finns överallt i höga positioner inom underrättelse, militär och myndigheter speciellt i t.ex. USA där det här drivs från.

De som inte klargör att det här är olagligt, oetiskt, trakasserier, skadligt, dödligt, mordförsök etc. är med på deras "sida" eftersom de möjliggör operationens existens. Här deras riktiga operativa mål vilka är relativt öppna för de flesta som deltar under längre tid (lägg märke hur vi konstant attackeras av 2-4 olika personer här på FB som bara irrationellt "hatar oss likt demoner" där en har "evil" i sitt namn):

Haha, ja de är ju rätt irriterande. Precis som de är på gatan. Däremot rädd för att det inte räcker med något ställningstagande. Jag tror att det enda man kan göra är att förnedra dem med våld. Därför ska man ha som tumregel att inte titta på någon man misstänker syssla med den här skiten, GS.

Det jag tror många upplever som jobbigt är att behöva stänga av sig. Om du hade sett dem så hade du inte kunnat sluta våldsfantisera. Det är personer som är helt slut som människa som blir utnyttjad och det väcker bara samma våldsreflexer vem som än lyckas med att se dem.

Man ser dem normalt inte därför att det är svart istället som man ser, i alla fall i sinnet. Även om man tror sig se GS på gatan så är det gatans fel och inte sinnets, om de inte lyckas värva en. Ingen normal människa ser skiten tills de förlorar förståndet.

Det satanistiska du nämner var dock huvudskälet till att jag svarade. Jag tror det är fel benämning. Satanism är väldigt snävt inriktad verksamhet på bögsex. Däremot det du försöker säga är kanske att det är liksom typiskt onda människor som håller på med GS. Min tro: Folk på gatan är beprövat slut som människa. Det kan bero på sinnessjuka/isolering, kön/ålder eller svåra personliga misslyckanden. De som bestämmer GS däremot tror jag inte är "onda" eller slut, de har antagligen blivit uppfödda från grunden till att göra sitt jobb.

Jag beräknar att det kan vara samma personer som leder GS sedan uppåt 20 år tillbaka.
Citera
2024-06-12, 11:04
Medlem
Citat:
Psykopater och narcissister bryr sig absolut inte om sina familjer. Familjemedlemmar är för NarcoPater endast till för att utnyttjas på olika sätt, inte minst för att få dem att se "normala" ut med "normala" familjeliv. De skulle till och med slänga sina ungar på soptippen om de tjänade på det på något sätt. NarcoPater lever på andra människor som parasiter. De klarar sig inte på egen hand - de måste ha ständig uppmärksamhet, beundran osv av andra människor. De är ofta måna om yttre attribut. De var lätta att upptäcka under pandemin - det var de som mådde sämst av att inte ha tillgång till andra människor och att inte få "visa upp sig".

För övrigt så skulle jag inte kalla alla självmord som GS och deras uppdragsgivare har initierat för "självmord" - det är naturligtvis (tysta) mord som har begåtts. Man kan för övrigt undra hur många människor som har fått cancer av hög strålning som GS har utsatt dem för på grund av övervakningen via radio/microvågor och/eller elektroniska vapen?

Gangstalking har att göra med näringslivet/kapitalismen. Ebay verkar inte vara ensamma om att bedriva "business" genom att gangstalka och terrorisera kunder och konkurrenter. Jag postade t.ex en länk (förvisso tvivelaktig?) om de stora revisionsbyråerna som verkar ha en del skumma saker för sig som att vi skall behöva betala skatt för luften som vi andas i framtiden (??). Hur mycket sanning det ligger i detta vet jag inte men jag vet att revisionsbyråer är inblandade i gangstalking-verksamheten.

GS är tekniskt sett ett business attribut. Det finns otroligt bra berättelser om historien och rötterna på en amerikanska forum. Svenska myndigheter är en business och de handlar med kristus - därav GS i Sverige. Ett medborgerligt intresse.

De som bestämmer vet vem som kommer ta livet av sig och vem som inte gör det. De lyder bara order när de orsakar att personer dör. Det är uppenbart att de flesta som tillhör GS inte har någonstans att ta vägen och om de "råkar" börja reflektera över det så får de självklart svåra psykiska problem. Tänk på att många inom svenska GS är gamla. Vem som lever och vem som dör bestäms alltså helt säkert i förväg. Jag gissar att minst 90 % av alla GS dödsoffer var framavlade för att dö sina respektive dödsfall, så att de ändå inte hade haft något annat syfte på jorden även om man lyckades stoppa eller ta bort GS.

Viktigast att understryka angående Narcopaterna är att de är svårt sinnessjuka och lider av uppåt 20 % reducerad hjärnmassa jämfört med friska personer. Tycker du har en väldigt livlig observationsförmåga och sätter helt rätt ord på dem. Typiskt för GS att kärnpunkten står åt sidan hela tiden, med en massa finurliga definitioner som kringgår... Ja...

Glöm inte att en av de största riskerna för dem som håller på är att bli deprimerade. De gör egentligen ingenting, jagar upp sig och har roligt jämt och saknar framtid. Enligt min beräkning så måste Spionerna i Houston som bestämmer över skiten ha häcken full hela dagarna med att förhindra folk från att falla i depression rent kliniskt. Så att, det är antagligen deras främsta arbetsuppgift.
Citera
2024-06-12, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigantiskoverallt
Hur kan man se detta då?

Det de tvingar en att se i början är jättestarkt. Det kan vara frågan om mord eller samtal (kan ses som två ytterligheter). Till slut hittar du på allt du ser själv och då kan du bara ta hjälp av autentisk GS för att veta.

Man vänjer sig vid att de är med en överallt hela tiden och det är därför att de pekar ut och mobbar folk som inte jobbar/tillhör GS så mycket de kan.
Citera
2024-06-12, 11:23
Medlem
Citat:
Ironin är att "Hyper Game Theory" beskriver GS väl och grunden till den är "Game Theory" som uppfanns av ekonomen och matematikern John Nash som blev en diagnostiserad schizofren och hans liv blev filmatiserad i "A Beautiful Mind". Hans ekonomiska teorier gav honom en Nobel-pris inom ekonomi.

Det är ett sadistiskt och perverterat sätt att bedriva en global psykologisk och social operation enligt Hyper Game Theory-modellen och sedan använda schizofreni som en förklaringsmodell till varför det sker. Hur jävla perverterade är de psykopater, narcissister, kriminella, mördare och pedofilen som styr i det hemliga egentligen? Oavsett vilka det är så är det oetiskt, amoraliskt och olagligt att ge sig på svaga, utsatta och försvarslösa speciellt om deras avsikt är att få oss se "galna" ut vilket är uppenbart från deras försök. Jag har alltmer avsky mot våra fega och patetiska "handlers" ju mer jag lär mig om det de gör, varför och vilka de representerar.

Att få oss se "galna" ut är ett mål.
Det verkliga målet är att utverka hemlig operation och "osynlig" kontroll av allmänheten, individer och grupper vare sig för att testa, träna eller experimentera i termer av PsyOps och InfoOps, eller att ge sig personer av politiska, sociala och andra skäl.

De är fruktansvärt perverterade och de har absolut inga som helst gränser för vad de kan göra mot folk. Gangstalkarna startar grova förtalskampanjer om offren och attackerar ALLT i offrens liv i syfte att förstöra både hemliv, yrkesliv, familjeliv och det sociala livet. De förtals-kampanjar på det sätt som de tror skall skada mest.

De gör offren utbrända och utmattade genom att sabotera allt i offrens liv, terrorisera, gangstalka, hacka datorer, mail, bankid och telefoner och anklagar t.ex sedan offren för att "inte kunna sköta sina jobb" eller inte kunna sköta sina hem. De skapar ett eller flera narrativ och sedan ser de att förstöra offrens liv i syfte att få de falska narrativen att stämma med förtalet.

När offren inte längre orkar städa hemma så fotar GS in genom fönstren för att "bevisa" att offret är en slusk som "aldrig städar". Men offren kan ha varit pedanter i hela sina liv innan de fick sina liv förstörda av GS. Om GS har skapat narrativet att offret är alkoholiserad så ställer man sig utanför Systembolaget och fotar när offret kommer ut därifrån. Då har man "bevisat" eller åtminstone skapat misstanke om att förtalet nog kan stämma och bilderna sprider man vidare.

Skulle offret göra minsta lilla misstag (på jobbet eller något annat) så blåses det upp till enorma proportioner bland chefer och arbetskamrater. TI måste hela tiden tryckas ned, smutskastas och förtalas och hittar man ingen smuts så måste man skapa det. Man invaderar offrens hela liv och ser till att de övervakas dygnet runt och överallt. Det finns alltid något att hitta som de kan använda till offrens nackdel på de mest absurda sätt.

Sen, som du skriver, sprider de förtal om att offren är "galna" eller har blivit "psykiskt sjuka", "deprimerade" osv. Man skapar alltså ett rent helvete för offren och anklagar dem sedan för att må dåligt av andra skäl än gangstalkingen som har förstört alla aspekter av deras liv.

Man skall lyssna när NarcoPater anklagar andra människor för det är oftast sig själva de beskriver. Och alla som på något sätt är inblandade i Gangstalking är givetvis riktigt sjuka och psykiskt störda människor. Inga normala friska och sunda människor njuter av att medvetet förstöra andras liv. Där kan vi snacka Galenskap. På riktigt.
Citera
2024-06-12, 11:50
Medlem
mvpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigantiskoverallt
Hur kan man se detta då?

"Gang stalking", "targeted individuals" etc. är termer människor med paranoid schizofreni använder online när de är i en förnekelseperiod. Det är lite tragiskt. Tyvärr så gör dessa forum att de får vatten på sin kvarn då de möter likasinnade.
Citera
2024-06-12, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
GS är tekniskt sett ett business attribut. Det finns otroligt bra berättelser om historien och rötterna på en amerikanska forum. Svenska myndigheter är en business och de handlar med kristus - därav GS i Sverige. Ett medborgerligt intresse.

De som bestämmer vet vem som kommer ta livet av sig och vem som inte gör det. De lyder bara order när de orsakar att personer dör. Det är uppenbart att de flesta som tillhör GS inte har någonstans att ta vägen och om de "råkar" börja reflektera över det så får de självklart svåra psykiska problem. Tänk på att många inom svenska GS är gamla. Vem som lever och vem som dör bestäms alltså helt säkert i förväg. Jag gissar att minst 90 % av alla GS dödsoffer var framavlade för att dö sina respektive dödsfall, så att de ändå inte hade haft något annat syfte på jorden även om man lyckades stoppa eller ta bort GS.

Viktigast att understryka angående Narcopaterna är att de är svårt sinnessjuka och lider av uppåt 20 % reducerad hjärnmassa jämfört med friska personer.
Tycker du har en väldigt livlig observationsförmåga och sätter helt rätt ord på dem. Typiskt för GS att kärnpunkten står åt sidan hela tiden, med en massa finurliga definitioner som kringgår... Ja...

Glöm inte att en av de största riskerna för dem som håller på är att bli deprimerade. De gör egentligen ingenting, jagar upp sig och har roligt jämt och saknar framtid. Enligt min beräkning så måste Spionerna i Houston som bestämmer över skiten ha häcken full hela dagarna med att förhindra folk från att falla i depression rent kliniskt. Så att, det är antagligen deras främsta arbetsuppgift.

Jag har läst en del amerikanska forum som bl.a beskriver gangstalkarna "på gatan" så att säga. De som förföljer folk från sina bilar och till fots, förföljer TI:s in i affärer och överallt. Och det är en träffande beskrivning att gangstalkers "går på gatan" för de har sålt sina kroppar (och sina själar)....

Inte så konstigt att de är deprimerade eller kommer att falla in i depression förr eller senare. Det kan säkert kännas som ett roligt och enkelt "jobb" att tvinga sin närvaro och sitt feta GS-nylle i TI:s ansikten på daglig basis men innerst inne måste de känna sig värdelösa? Och i takt med att Ti:s får allt mer info om dem och förstår vad det hela går ut på så måste GS också förstå hur vi ser på dem om inte våra äcklade blickar avslöjar det.

GS går i arv. Oftast till söner som när de blir gamla nog övertar farsans lilla "verksamhet". Det handlar om mer än bara gangstalking, t.ex droghandel och andra perversiteter.

Och för GS här i tråden som undrar om vi TI:s är "så jävla speciella" - ja, det är vi såklart. Om vi inte vore det skulle vi få vara ifred. Det är alltså en ära att vara TI.

Det gäller att "follow the money" om man vill avslöja denna kriminella verksamhet. Jag är ganska säker på att skattebetalarna står för en hel del av gangstalking-notan via kommunerna, polisen och det militära.
Senast redigerad av FiF 2024-06-12 kl. 12:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in