2024-06-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Precis Hon spenderar jättemycket pengar. Hus är inte ens att tänka på. Förresten vart tog del 2 ang syskonförsök vägen? Vi som hade poppat popcorn 😅😅
Ja jag har ätit upp mina så det blir till att poppa nya när del 2 kommer. När nu det blir.....men jag är beredd 😂
Citera
2024-06-11, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Ja jag har ätit upp mina så det blir till att poppa nya när del 2 kommer. När nu det blir.....men jag är beredd 😂
Hahahaha samma här 😅😅😅
Citera
2024-06-11, 20:25
Medlem
Alltså Hanna… jordgubbsdrycksmjölk?!! På riktigt, hon är verkligen 5 år gammal.
Citera
2024-06-11, 20:26
Medlem
Komiskt att hon lägger ut att de håller på och spara och så åker de till gekås och är där 7h.
Grejer till resan. Vad är det exakt de behövd till resan?
Hon är en shopaholic och mytoman.
Citera
2024-06-11, 20:36
Medlem
Ser ut som att de har köpt nappar på gekås. Hur många nappar behöver Lars? Känns som att Hanna visar upp att hon köpt nappar väldigt ofta?
Om man aldrig lämnar hemmet så försvinner väl inte heller napparna?

Och de bor ju för bövelen i egen lägenhet i Turkiet? Hur mycket saker behöver man ha med då?
Alla jag känner som har någon form av semesterboende har det mest nödvändiga på plats just för att slippa frakta saker fram och tillbaka.

Men Hanna har ju uppenbarligen problem med shoppingen. Tycker synd om henne, livet är så innehållslöst.
Och den där jordgubbsmjölken, det är att dricka rent socker. Hon kommer va överviktig inom året igen.
Aldrig sett en vuxen ha sån usel kosthållning förut.
Citera
2024-06-11, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Ser ut som att de har köpt nappar på gekås. Hur många nappar behöver Lars? Känns som att Hanna visar upp att hon köpt nappar väldigt ofta?

Och de bor ju för bövelen i egen lägenhet i Turkiet? Hur mycket saker behöver man ha med då?
Alla jag känner som har någon form av semesterboende har det mest nödvändiga på plats just för att slippa frakta saker fram och tillbaka.

Men Hanna har ju uppenbarligen problem med shoppingen. Tycker synd om henne, livet är så innehållslöst.
Och den där jordgubbsmjölken, det är att dricka rent socker. Hon kommer va överviktig inom året igen.

Dom skulle tydligen bo på ett lägenhetshotell den här gången och H har ingen aaaaning om vad som finns där mer än möjligtvis tvål!

Sen tänker jag att Lars säkert har vuxit ur hela sin sommargarderob tills nästa resa så den behöver nog uppdateras med!
Citera
2024-06-11, 20:43
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr

Ja, hon har redan nu börjat öka ordentligt i vikt pga att hon tänjt ut magsäcken med läsk och skräpmat.

Enligt säkra uppgifter (Dr Now) så är det endast fem procent som lyckas hålla sin vikt efter en GBP operation utan terapi och gå till botten med grundproblemet varför maten missbrukas.

Hon har ju uppenbart beroendeproblem
oavsett om det gäller shopping eller mat.
Citera
2024-06-11, 20:44
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkisen65
Dom skulle tydligen bo på ett lägenhetshotell den här gången och H har ingen aaaaning om vad som finns där mer än möjligtvis tvål!

Sen tänker jag att Lars säkert har vuxit ur hela sin sommargarderob tills nästa resa så den behöver nog uppdateras med!

Var ju väldigt mycket skräp i Ullareds påsen. Typ ostbågar/popcorn etc (eller vad det än må vara).

Ska de fylla resväskorna med snacks eller vad?
Citera
2024-06-11, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkisen65

Varför i hela friden ska man bo på lägenhetshotell när man har en lägenhet redan? Herregud vad korkat
Citera
2024-06-11, 20:49
Medlem
Citat:
Varför i hela friden ska man bo på lägenhetshotell när man har en lägenhet redan? Herregud vad korkat

Det är säkert för trångt i deras lägenhet den här gången också....
Citera
2024-06-11, 20:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Gissar att även morsan flyttar in på lägenhetshotell "för det blir så trångt i vår egen lägenhet".
Slutar med att ingen bor i lägenheten i rent Theorin resonemang. Det är inga skarpingar vi pratar om här direkt.
Citera
2024-06-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Alltså Hanna… jordgubbsdrycksmjölk?!! På riktigt, hon är verkligen 5 år gammal.
Nu har hon berättat att den finns att hitta vid chokladpulvret så att alla vi andra vet var vi kan hitta denna fantastiska dryck som enligt Hanna var så jävla god. Vilken tuuuur 🥳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in