2024-06-11, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkisen65
Dom skulle tydligen bo på ett lägenhetshotell den här gången och H har ingen aaaaning om vad som finns där mer än möjligtvis tvål!

Sen tänker jag att Lars säkert har vuxit ur hela sin sommargarderob tills nästa resa så den behöver nog uppdateras med!

Kanske bättre att hon försöker ta redan på vad för grejer som finns på det där lägenhetshotellet istället för att köpa på sig massa skit att ta med.
Men antar att det bara är ännu en ursäkt för att göra ytterligare en meningslös shoppingrunda.
Stackars Lars som får växa upp i kundvagnar på diverse varuhus…
Citera
2024-06-11, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Nu har hon berättat att den finns att hitta vid chokladpulvret så att alla vi andra vet var vi kan hitta denna fantastiska dryck som enligt Hanna var så jävla god. Vilken tuuuur 🥳
Inte konstigt att de går upp i vikt om de väljer att ständigt dricka massa kalorier
Citera
2024-06-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Kanske bättre att hon försöker ta redan på vad för grejer som finns på det där lägenhetshotellet istället för att köpa på sig massa skit att ta med.
Men antar att det bara är ännu en ursäkt för att göra ytterligare en meningslös shoppingrunda.
Stackars Lars som får växa upp i kundvagnar på diverse varuhus…

Känns oklart vad de skulle behöva för denna resan som de inte redan hade med sig på förra? Mer mat till L? Men det känns inte som man behöver köpa det redan eller ens på Gekås. 100 spänn på att lilla L snart är sjuk igen pga bli dragen runt bland en massa folk.
Citera
2024-06-11, 21:19
Medlem
Vill ändå ge HT lite cred som delade med sig av att hon gjort fillers. Tycker det var modigt gjort även om jag tycker ingreppet i sig är idiotiskt och inte hjälper dem komma närmare ett hus.
Citera
2024-06-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Ser ut som att de har köpt nappar på gekås. Hur många nappar behöver Lars? Känns som att Hanna visar upp att hon köpt nappar väldigt ofta?
Om man aldrig lämnar hemmet så försvinner väl inte heller napparna?

Och de bor ju för bövelen i egen lägenhet i Turkiet? Hur mycket saker behöver man ha med då?
Alla jag känner som har någon form av semesterboende har det mest nödvändiga på plats just för att slippa frakta saker fram och tillbaka.

Men Hanna har ju uppenbarligen problem med shoppingen. Tycker synd om henne, livet är så innehållslöst.
Och den där jordgubbsmjölken, det är att dricka rent socker. Hon kommer va överviktig inom året igen.
Aldrig sett en vuxen ha sån usel kosthållning förut.

Ja Lars borde väl kunna sluta med napp snart också. Är ju bara de 5 första månaderna en bebis har det starka sugbehovet, sen kan man avvänja nappen. Men nappen är väl ytterligare en lathetsgrej, lättare att bara stoppa in nappen i munnen än att tillfredsställa och trösta på mer krävande sätt.
Citera
2024-06-11, 21:30
Medlem
Hahahaha alltså jag är genuint intresserad av vad de köpte på Ullared som de bara ~måste~ ha till resan. De var PRECIS utomlands? VAD kan man ens tänkas behöva när man ska åka om en månad igen? Lars kan inte ha växt ur kläderna direkt? Vad är det för massa krafs som behövs hela tiden? Jag förstår verkligen inte.
Citera
2024-06-11, 21:35
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomblad1
Vill ändå ge HT lite cred som delade med sig av att hon gjort fillers. Tycker det var modigt gjort även om jag tycker ingreppet i sig är idiotiskt och inte hjälper dem komma närmare ett hus.

Hon var ju snarare tvungen, annars hade alla trott att antingen Kebabben börjat slå henne eller att hon ramlat på arslet på väg ner i hissen.

Ingen ser ju nån skillnad förutom blåmärkena så kanske hon ramlat på arslet ändå.
Citera
2024-06-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Hahahaha alltså jag är genuint intresserad av vad de köpte på Ullared som de bara ~måste~ ha till resan. De var PRECIS utomlands? VAD kan man ens tänkas behöva när man ska åka om en månad igen? Lars kan inte ha växt ur kläderna direkt? Vad är det för massa krafs som behövs hela tiden? Jag förstår verkligen inte.

Skulle precis skriva samma sak, kan man inte återanvända alla tusen saker som köpte till resan dom va på för några veckor sen? Är man verkligen tvungen att köpa upp en helt butik varje gång man reser? Jag packar ner pass, kläder, tofflor, badkläder, en handduk och ett par solglasögon. Behövs fan inte mycket mer än det, såklart barnets saker också men vad är det? Kläder och ombyten, blöjor, uvkläder och vagn typ. Hon konsumerar nog mer i månaden än vad vi alla i tråden gör tillsammans. 🥲
Citera
2024-06-11, 21:37
Medlem
Jag blev lite nyfiken på anledningen till varför H inte bor i lägenheten i Turkiet. Kanske hyrs den ut? Försökte googla mig fram till något annons, men hittade inget. Ska fortsätta forska vidare. Varför åker de ens till Turkiet igen om de inte ska bo i lägenheten? Upplev något annat som inte är en diktatur.

Hur som helst. När jag googlade så kom jag in i en tråd hos BB från 2022, alltså innan denna tråd skapades. Det diskuteras om hennes sätt att leva och lathet. Det har inte hänt mycket i hennes utveckling på 2 år.

Fann där information som är ganska intressant och som jag inte sett i denna tråden tidigare. Hon fick tydligen sina följare att swisha henne 25000:-. TJOGOFEM TUSEN!!!! Vem är hon?!

Länk: https://nyheter24.se/bloggbevakning/2022/10/01/oppet-spar-653/
Citera
2024-06-11, 21:37
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomblad1
Ja Lars borde väl kunna sluta med napp snart också. Är ju bara de 5 första månaderna en bebis har det starka sugbehovet, sen kan man avvänja nappen. Men nappen är väl ytterligare en lathetsgrej, lättare att bara stoppa in nappen i munnen än att tillfredsställa och trösta på mer krävande sätt.

Av mina fem barn så är det bara den yngsta (han är tre år idag) som använt napp. Och jag kan dessvärre skämmas för att han fortfarande älskar sina nappar NÄR han ska sova. Och ja, det där är bara en lathetsgrej, jag erkänner att jag och pappan är lata som inte fasat ut napparna än..
Citera
2024-06-11, 21:49
Medlem
Nu skall jag redigera samarbete - fan vad skoj också en min. Som uppdragsgivare hade jag inte uppskattat den attityden.
Citera
2024-06-11, 21:52
Medlem
FruKrokodils avatar
Hanna har minsann spelat in ett nytt inlägg som aldrig kommer visas. Precis som del två av hennes livshistoria.

Varför säger hon ens att hon gjort något som sen aldrig visas?

Förstår verkligen varför följarna ruttnat ur totalt på senaste tid.

Hur gick det förresten med de andra YT videosarna som skulle läggas ut på kanalen? Det är ju en månad sen..

Alltså, gå i pension nu Hanna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in