Citat:
Jag kan inte förställa mig hur hon mår dem sista sekunderna av hennes liv vetandes att hon blir mördad av Amin
Jag kan inte sluta tänka på den stunden då Saga har suttit och väntat på Amin den kvällen och sen när han slutligen kommer förbi henne då hon har varit så orolig och hur hon säkert är jätte glad att se honom men någonstans inser att han inte är där för att säga att han älskar henne och vill vara med henne, hon inser att han är där för att döda henne då hon börjar känna hur han stryper henne med den där lampsladden.
VARFÖR KUNDR HAN INTE BARA HA SKITIT I HENNE OCH IGNORERAT HENNE! ÄN ATT HA IHJÄL HENNE
Jag kan inte sluta tänka på den stunden då Saga har suttit och väntat på Amin den kvällen och sen när han slutligen kommer förbi henne då hon har varit så orolig och hur hon säkert är jätte glad att se honom men någonstans inser att han inte är där för att säga att han älskar henne och vill vara med henne, hon inser att han är där för att döda henne då hon börjar känna hur han stryper henne med den där lampsladden.
VARFÖR KUNDR HAN INTE BARA HA SKITIT I HENNE OCH IGNORERAT HENNE! ÄN ATT HA IHJÄL HENNE
Ja,som många andra killar ,eftersom de är upplärda att i Sverige är det kvinnans rätt att bestämma över om fostret skall få leva eller ej !
Finns ingen som helst rätt utav den blivande pappan att bestämma över det .
Därför borde alla killar/ karlar ifrån andra kulturer Akta sig noga för att ligga med svenska tjejer/ kvinnor ,
eftersom här i landet prioriteras ensamstående kvinnor med barn ;
just för att slippa bestämmande män som vill söndra och härska!
Allt för att kvinnor skall få lugn och ro i sin mammaroll !
Så det är bäst att karlar ifrån andra kulturer börjar uppskatta sina egna kvinnor bättre ; de som är upplärda att följa hederslagarna ifrån den kultur de är uppföda i .
Låt oss andra vara ,tack !
S*gas tanke innan hon blev dödad måste ha varit : - MITT BARN ! MITT BARN ! Skada inte mitt barn ! !

Fruktansvärt sorgligt !
Omänskligt !
Ps.
Vi är upplärda i skolan att vara självständiga ,kunna ta hand om oss själva utan en man ( vi kan till och med bli med barn nuförtiden utan en man )vi har blivit upplärda att kunna stå på egna ben utan någon slags beroende utav släkt och familj
Allt detta har gjort oss i det här landet alldeles för starka inombords för att stå ut med en nedlåtande man . Inget för oss .
Blir bara otrevligt . Sådana män utan respekt för kvinnan ( förutom deras egen mor ) är bara tråkigt och ger ingen möjlighet till eget intelligent tänkande .
Vi är för intelligenta för dessa män .
Vi har lärt oss att ifråga sätta männen i skolan ,och att leva på lika villkor sen typ 200 år tillbaka ,sedan kvinnan fick rösträtt osv.
Så akta er för oss.
I detta landet är alla lika mycket värda ; Kvinna som man.
Detta anser våra pappor som är upplärda likadant med att respektera kvinnor ; även om de är ogifta eller har barn sen tidigare med någon annan man .
Alla andra svenska svenskar tycker likadant ( kallas medmänsklighet ), så det är så det är .
Därför funkar inte sådana relationer ,med två olika kulturer.
Då måste man kunna jämna,och svenska kvinnor för allt i världen INTE bli bestämda över !
Vi har vår egen lön = våra egna pengar ,SÅ vi är inte beroende utav någon översittare till man . NOPE !
Svenska( riktiga svenska killar ) killar, gillar självständiga tjejer !
Vi ser inte ner på någon . Jo de som dödar någon ! De personerna tycker vi INTE om !!
Det viktigaste i vårat land är respekten till goda snälla människor .
De som dödar ( av heder ) är för oss som dassiga hundar som skall bo i öknen . Värdelösa !
Så tycker alla riktiga svenskar .
Så då kanske ni inser att problemen är så pass stora, när det gäller skillnaden på hur man lever - så det är lika bra att skita i varandra helt enkelt .
Senast redigerad av landbandy 2024-06-11 kl. 10:19.
Senast redigerad av landbandy 2024-06-11 kl. 10:19.