Citat:
Ursprungligen postat av
emazet
Jag kan inte förställa mig hur hon mår dem sista sekunderna av hennes liv vetandes att hon blir mördad av Amin
Jag kan inte sluta tänka på den stunden då Saga har suttit och väntat på Amin den kvällen och sen när han slutligen kommer förbi henne då hon har varit så orolig och hur hon säkert är jätte glad att se honom men någonstans inser att han inte är där för att säga att han älskar henne och vill vara med henne, hon inser att han är där för att döda henne då hon börjar känna hur han stryper henne med den där lampsladden.
VARFÖR KUNDR HAN INTE BARA HA SKITIT I HENNE OCH IGNORERAT HENNE! ÄN ATT HA IHJÄL HENNE
Håller med dig om att dödsångesten måste ha varit fruktansvärd.
Tror du har rätt i stora drag i din målande beskrivning.
För att vara petig så bör vi justera händelseförloppet på några punkter.
Vad han sa till Saga när han väl dök upp vet vi inte, men han lämnade sperma i hennes trosor och andra DNA-spår på hennes kofta, kanske av kramar. Skulle tro att han drog någon snyfthistoria som gjorde Saga såpass lugn att hon stannade kvar i sängen. Am*n gick då troligen ut ur rummet, drog på sig sina arbetshandskar och smög tillbaka.
Han kvävde henne i vart fall medvetslös i sängen genom ett hårt tryck mot nacken, så hon fick urinavgång. Han drog sedan ner henne på golvet, kånkade dit marmorbordet och pressade det mot hennes hals så att hon slutligen avled.
Lampsladden placerade han dit efter döden. Sen rev han ut en del saker för att fingera en genomsökning.