2024-06-10, 13:55
Medlem
Men alltså, om det gör så ont att ha på sig jeans, varför har man det? Finns bekvämare kläder att ta på sig som fortfarande är snyggt så som långkjol, linnebyxor eller andra dressade byxor.
Citera
2024-06-10, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekelek
Om någon nu glömt bort Hannas grova förlossningsskada så är hon snäll o påminner oss om detta på story igen😁😁😁

Jag är inte så kunnig inom området. Men försvann inte besvären för att sedan komma tillbaka igen? Låter konstigt för en förlossningsskada. Hon sökte ju vård för det för inte så länge sedan och var på ett besök? Och nu klagar hon på att det är lång väntetid. För att hon ska träffa dem igen?!
Citera
2024-06-10, 14:31
Medlem
polka-maskinens avatar
Hurra till trådens 1000 sidor! 🎉
Citera
2024-06-10, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag är inte så kunnig inom området. Men försvann inte besvären för att sedan komma tillbaka igen? Låter konstigt för en förlossningsskada. Hon sökte ju vård för det för inte så länge sedan och var på ett besök? Och nu klagar hon på att det är lång väntetid. För att hon ska träffa dem igen?!

Minns jag fel? Men visst nekade hon gynundersökningen som BM ville göra vid återbesök och prat om förlossningsskadan.

För att sedan inte nämna den alls och sen poppade den upp och hon drog en egenremiss?
Citera
2024-06-10, 16:28
Medlem
Måste ändå ge HT och tidigare Fanni en eloge för att deras stoj och stök underhållit oss i 1000 sidor, kanske inte i den kanalen de hade som målsättning men trafik är ju trafik!
Citera
2024-06-10, 17:03
Medlem
Uncloaks avatar
En selfie på lilla familjen i hissen ger verkligen ingenting.

Vart är ni på väg? Har ni gjort något kul? Liksom CONTENT än en intetsägande bild. Så otroligt tråkigt.
Citera
2024-06-10, 17:23
Medlem
Nä men alltså ingen chans att bilden på Lars och Hanna sovandes hand i hand är en riktig bild tagen av Keboff utan att Hanna vet om det.
Citera
2024-06-10, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Minns jag fel? Men visst nekade hon gynundersökningen som BM ville göra vid återbesök och prat om förlossningsskadan.

För att sedan inte nämna den alls och sen poppade den upp och hon drog en egenremiss?

Ja det gjorde hon.. så idiotiskt så det finns inte
Citera
2024-06-10, 17:36
Medlem
Någon som vet varför man inte kan se på alla inlägg hur många likes de har? Är det någon inställning hon gjort för att man inte ska se att det är för få likes på vissa eller? På tex SL: IG ser man på alla inlägg.
Citera
2024-06-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Nä men alltså ingen chans att bilden på Lars och Hanna sovandes hand i hand är en riktig bild tagen av Keboff utan att Hanna vet om det.

Precis min tanke gällande bilden, så otroligt medvetet tagen bild som Hanna ska få till en spontan ”perfekt” bild…
Citera
2024-06-10, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Haha men herregud. Man ser ju typ på ögonen att hon blundar medvetet och inte sover.😂

Tacka vet jag RIKTIGA såna bilder! Vi har en drös som vi har tagit under åren tillsammans med barnen där man somnat efter amning i konstig position eller där man springer efter ett barn eller har suspekta fläckar på sina nya kläder utan att veta om det förräns långt långt senare. Inget som nånsin når instagram, bara för oss att minnas. Minnas en verklighet vi fått uppleva.
Inte nåt stageat, påhittat och fejk.

ALLT Hanna gör känns fejk.

Utmaning till dig Hanna! Lägg upp riktigt jävla content nån gång. Sluta tramsa dig!
Citera
2024-06-10, 19:14
Medlem
Hanna har ju hur många bilder som helst där hon har både jeans och jeansshorts på sig så vad menar hon med att hon nästan aldrig har jeans på sig??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in