2024-06-10, 09:19
Medlem
Pannkakor från Coop. Varför är jag inte förvånad.

Stek dina egna pannkakor HT. Det är inte ens svårt.
Citera
2024-06-10, 09:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle

Oj Klarar hon inte ens av att göra egen smet och steka. Katastrof
Bilden var dålig tycker jag. Stort hjärta i bilden
Senast redigerad av tindraninni 2024-06-10 kl. 09:31.
Citera
2024-06-10, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle

Jag har ätit de där pannkakorna och tycker själv de är ganska stabbiga mer än fluffiga. Och man behöver inte köpa halvfabrikat för att få fluffiga pannkakor.... Det är bara att vispa äggvitan separat först. Då vet man exakt vad de innehåller också. Jag är inte emot halvfabrikat men något så enkelt som pannkakor kan man väl åtminstone fixa själv.
Citera
2024-06-10, 09:40
Medlem
Storyn med pannkakorna är borta 😅
Citera
2024-06-10, 10:09
Medlem
Uncloaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP

Och ingen är förvånad. Mer regel än undantag att hon tar bort stories nuförtiden..
Citera
2024-06-10, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag har ätit de där pannkakorna och tycker själv de är ganska stabbiga mer än fluffiga. Och man behöver inte köpa halvfabrikat för att få fluffiga pannkakor.... Det är bara att vispa äggvitan separat först. Då vet man exakt vad de innehåller också. Jag är inte emot halvfabrikat men något så enkelt som pannkakor kan man väl åtminstone fixa själv.

Brukar köpa samma märke fast de pannkakorna som är som puffar typ, till barnen när vi ska på utflykt, snabbt och lätt. Barnen älskar dem och tycker de är roliga att äta, ratar hemlagade pannkakor när vi är iväg så helt klart ett bra mellanmål.
Men precis som du säger, stabbiga och smakar tillsatser 🙈 inget jag skulle köpa för att äta hemmavid.
Citera
2024-06-10, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP

Oj, här har jag missat nåt förstår jag. Vad var det för story?
Citera
2024-06-10, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Oj, här har jag missat nåt förstår jag. Vad var det för story?

En bild på Lars som sitter och klabbar med pannkakor som H säger att hon hittade på COOP och dom var så fluffiga och goda!
Citera
2024-06-10, 13:24
Medlem
Om någon nu glömt bort Hannas grova förlossningsskada så är hon snäll o påminner oss om detta på story igen😁😁😁
Citera
2024-06-10, 13:26
Medlem
Nu börjar vi om på förlossningsskadan zzzZzzZz . Gör något kul istället, ge oss en bild på L som gungar till exempel. Ingen bryr sig om din äckliga mopp.
Citera
2024-06-10, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekelek
Om någon nu glömt bort Hannas grova förlossningsskada så är hon snäll o påminner oss om detta på story igen😁😁😁

Du hann före 😂
Citera
2024-06-10, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Haha ja att gå in i SURVIVAL MODE så fort den andra föräldern är borta? 😂 Är det så hon känner det? Vanliga föräldrar är väl ensamma med sina barn jätteofta? Min man jobbar många helger och kvällar. Jag ser det mer som ”egentid” med min dotter.

Ja alla föräldrar som är föräldralediga är ensamma med sina barn medan den eventuella andra föräldern jobbar. Det finns ju inga andra som är hemma båda två. Det är fan bara HT och Keboff som har haft den förmånen. Ändå är det då otroligt krävande. Börjar bli provocerad ärligt talat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in