2024-06-09, 23:29
Avslutad
Kan alla jävla nationalister hålla käften nu?

Ni kommer aldrig vinna mot the deep state och genom demokratisk väg
Citera
2024-06-09, 23:32
Medlem
Jag röstade SD men får erkänna att det inte var med entusiasm. Kände inte det fanns någon konkret anledning annat än att jag brukar rösta SD.
Antagligen var det fler som kände likadant.

Men ett SD på 13% innebär att det blir svårare få gehör för sina ståndpunkter, tyvärr. Är man 20% är man en kraft, har man 13% och är fjärde största parti är man ingen kraft utan en intresseförening.
Citera
2024-06-09, 23:37
Medlem
Prokloss avatar
Ja, alla ni lallande idioter här på FB som röstat tror ni verkligen att er röst kommer göra real skillnad?

Allt detta är spel, att rädda kvar skitpartier som KD, Centern och Liberalerna är bortkastad tid…
Senast redigerad av Proklos 2024-06-09 kl. 23:44.
Citera
2024-06-10, 00:10
Medlem
Macron upplöser parlamentet och utlyser nyval!
Citera
2024-06-10, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jag röstade inte, finns inga partier som vill lämna EU. Jag tänker inte ge EU mitt stöd genom att rösta i ett val jag anser vi inte ens borde vara inblandade i.

AfS vill lämna EU.
Citera
2024-06-10, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidTension
Sossarna och MP går framåt i Sverige. Det är pga såna som dig som röstar på ett ickeparti AfS. Skäms du inte?

Dom tre partierna som gick bakåt jämfört med förra EU-valet var Sd,Kd och Centern .
Du kanske ska fråga dig hur många Sd röstare som stödröstade på dom kristna sionisterna (Kd)
Citera
2024-06-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Jag röstade SD men får erkänna att det inte var med entusiasm. Kände inte det fanns någon konkret anledning annat än att jag brukar rösta SD.
Antagligen var det fler som kände likadant.

Men ett SD på 13% innebär att det blir svårare få gehör för sina ståndpunkter, tyvärr. Är man 20% är man en kraft, har man 13% och är fjärde största parti är man ingen kraft utan en intresseförening.

Som tur är har övriga länder röstat mer vettigt i dagens läge
Citera
2024-06-10, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Kan alla jävla nationalister hålla käften nu?

Ni kommer aldrig vinna mot the deep state och genom demokratisk väg

Om bara nån generation framåt så kommer the deep state ha tvingats till förändring på ett eller annat sätt. Något som du säkerligen själv förstår innerst inne.
Citera
2024-06-10, 00:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svedjo88
Om bara nån generation framåt så kommer the deep state ha tvingats till förändring på ett eller annat sätt. Något som du säkerligen själv förstår innerst inne.
När det föds miljoner nya blattar för varje år?
Citera
2024-06-10, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
AfS vill lämna EU.

Afs är inget parti. Det är en liten klubb som hatar utlänningar och leds av en metrosexuell stockholmare och hans dressmanbög till sidekick
Citera
2024-06-10, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Afs är inget parti. Det är en liten klubb som hatar utlänningar och leds av en metrosexuell stockholmare och hans dressmanbög till sidekick

Tror han är från Valdemarsvik.
Citera
2024-06-10, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
AfS vill lämna EU.

Jag skulle aldrig rösta på AfS. Det är en samling idioter som enbart är ute efter höga löner i EU/Riksdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in