Jag röstade SD men får erkänna att det inte var med entusiasm. Kände inte det fanns någon konkret anledning annat än att jag brukar rösta SD.
Antagligen var det fler som kände likadant.
Men ett SD på 13% innebär att det blir svårare få gehör för sina ståndpunkter, tyvärr. Är man 20% är man en kraft, har man 13% och är fjärde största parti är man ingen kraft utan en intresseförening.
Jag röstade inte, finns inga partier som vill lämna EU. Jag tänker inte ge EU mitt stöd genom att rösta i ett val jag anser vi inte ens borde vara inblandade i.
Sossarna och MP går framåt i Sverige. Det är pga såna som dig som röstar på ett ickeparti AfS. Skäms du inte?
Dom tre partierna som gick bakåt jämfört med förra EU-valet var Sd,Kd och Centern .
Du kanske ska fråga dig hur många Sd röstare som stödröstade på dom kristna sionisterna (Kd)
Jag röstade SD men får erkänna att det inte var med entusiasm. Kände inte det fanns någon konkret anledning annat än att jag brukar rösta SD.
Antagligen var det fler som kände likadant.
Men ett SD på 13% innebär att det blir svårare få gehör för sina ståndpunkter, tyvärr. Är man 20% är man en kraft, har man 13% och är fjärde största parti är man ingen kraft utan en intresseförening.
Som tur är har övriga länder röstat mer vettigt i dagens läge
Ni kommer aldrig vinna mot the deep state och genom demokratisk väg
Om bara nån generation framåt så kommer the deep state ha tvingats till förändring på ett eller annat sätt. Något som du säkerligen själv förstår innerst inne.
Om bara nån generation framåt så kommer the deep state ha tvingats till förändring på ett eller annat sätt. Något som du säkerligen själv förstår innerst inne.