2024-06-09, 17:23
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinger99
Misstänker att det enda som intresserar överheten är valdeltagandet. (hur bra har de varit på att sälja in det här eländet till ”folket”)

Således vägrar jag att delta i detta valet.
Tror du de bryr sig?
De får lika många mandat ändå!
Masa dig iväg till vallokalen nu.
Här har du listan på godkända partier du kan skriva på en blank valsedel.

https://data.val.se/euval2024/partier/anmalda
Citera
2024-06-09, 17:27
Medlem
flytandelyckas avatar
Hela familjen har förtidsröstat på antingen SD eller M. Dock sämre valdeltagande bland släkt och vänner jämfört med riksdagsvalet har jag märkt. Vissa som sagt att de inte pallat och är för ointresserade. Detta är tyvärr röster som skulle gått till SD..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Jag stod och valde mellan SD och AfS.. Men valde SD , men tanke på att AfS chanser att komma in är minimala. Att AfS skulle göra copy cat på PP eller Juni listan och komma in är föga troligt. Bättre med ett starkt SD än inget alls.

TS bör addera på 20 år på årtalet i rubriken dock.

Har tidigare röstat SD, men i detta val blev det AFS ALTERNATIV FÖR SVERIGE.

SD har spårat ur och ändrat sin sakpolitik de senaste åren för att få käka köttbullemackor med Ebba och lunch med Kristersson..
Alternativ för Sverige är enda partiet som är för SWEXIT och slippa bli rånade på 40 miljarder kr per år i EU-medlemsavgift och att EU tar besluten och att EU-lag är över svensk lag.

Når av etablissemanget motarbetade AFS bara över 1% som har man gratis valsedlar i nästan EU och kommer garanterat in då om det inte sker redan ikväll.

Nu som ännu inte röstat ta med ID till vallokalen och rösta före kl 21.
Citera
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nckl
I givakt vid någon gräns? Nej. De är däremot varmt välkomna att prata med migrationsverket om sina asylskäl där det förhoppningsvis kommer att finnas bättre och bättre kompetens och rutiner för att bemöta och utreda asylskäl även när det kommer till HBTQ+ personer.
Ja kanske kan man tvinga dem se på bögporr för att se hur de reagerar.

Men men, klart hela världens diskriminerade Aidsnegrar och getknullande araber ska få komma hit och leva ut sina perversioner här, vi har ju inte nog med liberalism och dekadens som det är. Jävla gutmenschen.
Citera
2024-06-09, 17:28
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Brukar röstar borgerligt.

Men nu blev det V efter borglighetens folkmordspolitik.
Citera
2024-06-09, 17:28
Medlem
pinger99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Tror du de bryr sig?
De får lika många mandat ändå!
Masa dig iväg till vallokalen nu.
Här har du listan på godkända partier du kan skriva på en blank valsedel.

https://data.val.se/euval2024/partier/anmalda

”De” bryr sig klart om det är ett väldigt lågt valdeltagande. (såtillvida att propagandan måste justeras)
”De” bryr sig verkligen inte om att AfS får 20k röster.

Det är bluff alltihop ändå.
Citera
2024-06-09, 17:31
Medlem
Yoweris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Så du tyckte det var ett roligt "skämt" när sverigedemokraternas partihögkvarter sa framför kameran att de köpt domänen wakeuparabs.se för att på den uppvigla på arabiska att araber citat "måste göra våldsamt motstånd" mot svenskar?
Det gör vi till valet sa sverigedemokraterna!

Tycker du att det är bra att genom att uppvigla araber till terrordåd mot svenskar och att när araberna lyckas så ska svenskar skrämmas till att rösta på sverigedemokraterna för införande av mer kontroll och en polisstat med kameraövervakning överallt?
Är det så du vill att politiska partier ska värva väljare?

Ja
Citera
2024-06-09, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Jag stod och valde mellan SD och AfS.. Men valde SD , men tanke på att AfS chanser att komma in är minimala. Att AfS skulle göra copy cat på PP eller Juni listan och komma in är föga troligt. Bättre med ett starkt SD än inget alls.

TS bör addera på 20 år på årtalet i rubriken dock.
Bra tänkt!
Citera
2024-06-09, 17:33
Medlem
AfS blev det, krigshetsarpartierna kan dra åt helvete, ut med blattarna!
Citera
2024-06-09, 17:37
Medlem
hazard simpsons avatar
Afs blev det. Enda vettiga alternativet.
Citera
2024-06-09, 17:40
Medlem
Lade min röst på "UT".
Citera
2024-06-09, 17:41
Medlem
BernardLoutres avatar
Jag hade egentligen inte tänkt rösta (orkar inte, vad gör en röst för skillnad) men blev så djävla förbannad över det som de gjorde på TV4 med dessa "trollkonton" så jag gick och proteströstade på SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in