2024-06-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
Hur kan du veta detta eftersom du hänvisar till TikTok men ändå inte har någon länk att dela med dig?

Jag kan ju inte länka från TikTok eftersom jag inte har de, men skrev att hon heter Snygg_Alice
Citera
Medlem
AfS är givet, det behövs röras om i grytan och framförallt en swexit.
Ni som röstar SD, varför? Är ni rädda att vara rasister? Ser ni inte att SD inte har uppnått något i 14 år? De är bara intresserade att käbbla lite för att sitta på bekväma förmåner. Kontrollerad opposition.
Citera
Medlem
JymdKjams avatar
Viktigast av allt är att (c) åker ut ikväll.

Därefter kommer de tyna bort helt från inrikespolitiken med!
Citera
2024-06-09, 19:25
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Jag röstade på SD för någon vecka sen, kryssade ingen.
Citera
2024-06-09, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuppen
AfS är givet, det behövs röras om i grytan och framförallt en swexit.
Ni som röstar SD, varför? Är ni rädda att vara rasister? Ser ni inte att SD inte har uppnått något i 14 år? De är bara intresserade att käbbla lite för att sitta på bekväma förmåner. Kontrollerad opposition.

För att alla normalt funtade personer förstår att en röst på AFS är en helt meningslös och bortkastad röst. Lika mycket som valet hemmaplan 2018, 2022 som i EU-valet nu.

En röst på AFS är en röst som möjligör att vänsterextrimister får mer makt i EU.
Citera
2024-06-09, 19:29
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
SD såklart. Partiet som fick ner priset på bränsle. Var en viktig valfråga för mig förra valet.
Det får man faktiskt ge dem. 17,xx för diesel när jag tankade härom dagen. Ungefär 10 kr mindre än när det var som dyrast.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
För att alla normalt funtade personer förstår att en röst på AFS är en helt meningslös och bortkastad röst. Lika mycket som valet hemmaplan 2018, 2022 som i EU-valet nu.
Vi har alla att tacka som "meningslöst" röstade på SD 1998, 2002 och 2006 att dom faktist finns i riksdagen idag. Med de synsättet kan vi aldrig förändra något.

En kasselstrand i talarstolen med noll makt skulle ha större påverkan än vad SD har åstadkommit.
Citera
Medlem
Avengerssons avatar
Tror att många röstar som jag, mer resurser till att mota kriminaliteten, mer samarbete över gränserna för att mota kriminella, begränsa illegal invandring, kriminalisera hatbrott, mer arbete och att folk skaffar jobb istället för bidrag, bättre energilösningar, (men egentligen löjligt att EPA-traktorer ens nämns i det politiska manifestet
Citera
2024-06-09, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Precis, även fast AFS har en bättre politik än vad till och med SD har så hade det varit en bortkastad röst eftersom stora delar av svenska folket är grovt efterblivna och är inte mogna för en riktigt ordentlig återvandringspolitik.

Det vore idiotiskt att splittra upp oss SD mot AFS eftersom det i stort sett är samma parti, viktigt att SD blir så stora som möjligt i eu parlamentet och kan samarbeta med andra partier som vill ha ut islam från europa.

Drömmen är att AfS klara 4% spärren, dom skulle behövas i Svenska riksdag som en motvikt emot den vänsterliberala kägget.
Citera
2024-06-09, 19:31
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Viktigast av allt är att (c) åker ut ikväll.

Därefter kommer de tyna bort helt från inrikespolitiken med!
C åker nog tyvärr inte ut, men jag vågar hoppas på att L gör det.
Citera
2024-06-09, 19:32
Medlem
Röstar vanligen Moderat, men den här gången blev det en stödröst på Liberalerna. För ett starkt EU, för kompromisslös solidaritet med Israel och mot Putin och alla hans vidriga fascistlakejer runt om i vårt fina Europa.
Citera
2024-06-09, 19:33
Medlem
Litenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag kan ju inte länka från TikTok eftersom jag inte har de, men skrev att hon heter Snygg_Alice
Jag såg det i en annan tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in