2024-06-09, 14:41
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
En bortslösad röst! Good for you!

Nej, allt annat än att rösta på AFS är bortslösade röster.
Citera
2024-06-09, 14:42
Medlem
DonaldBidens avatar
En röst på Nyans är en röst för mänskligheten!
Citera
2024-06-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Swexit därmed blev det AFS för första gången.
Kryssade Roger Richthoff, för det är den politiker jag hört som tar DCA avtalet allvarligast.

Hur fan kan det var så tyst om det, vi ger bort stora delar av landet där amerikansk lag gäller. Där dom får lagra kärnavapen. Itan att vi inte får nåt i gengäld.
Vad borde vi fp tillbaka anser du 15 mulj per skaft i Sverige eller får vi bara rätten att hålla käft allt vi får ?
Citera
2024-06-09, 14:46
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Skitsnack!
Gå och rösta för att kicka ut småpartierna.
Här är listan på godkända partier:

https://data.val.se/euval2024/partier/anmalda

Blanka röster ogiltigförklaras och räknas inte.
Skriv vilket som av de godkända partierna utom C, L & KD på en blank valsedel och rösta dessa tre små skitpartier åt helvete. De här små skitpartierna som vippar på spärren får endast sina 4% om vi inte taktikröstar ut dom. Sitt inte på sofflocket.
Nu har du chansen och sparka ut skiten!
En taktikröst på kalle ankapartiet duger om du inte hittar nåt roligare att taktikrösta på.

Glöm inte legitimation.

va??
Jag har precis röstat och fått det bekräftat av valarbetarna i en av de tre lokaler i malmö som var öppna idag
Citera
2024-06-09, 14:50
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
ECR-gruppen är konservativa, det är mellanmjölk.
I princip alla partier i parlamentet är mellanmjölk
Man får ta det för vad det är och det är väl inget som säger att det inte kan ske förändringar i och sammarbeten mellan grupperna efter valet om styrkeförhållandens skiftar.

Lag och rättvisa och Italiens bröder är väl snäppet radikalare än SD, samtidigt som där finns en del mindre radikala partier i ID, känns lite slumpartat.. men det är kanske inställningen till Ryssland som skiljer dem åt.
Citera
2024-06-09, 14:51
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckoffplease
Jag röstade vänster...deal with it.

USCH

Det viktiga är att ni personröstar om ni röstar på riksdagspartierna. Det är sossepartier allihopa, så det är personröstningen som är viktig, samt vilken fråga personen brinner för.

Riksdagspartierna i EU har rövknullat Sverige sedan 1994
Senast redigerad av Gothenburger 2024-06-09 kl. 14:54.
Citera
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Jag har för första gången röstat i EU-valet. Tidigare val har jag inte brytt mig då jag i min enfald ansett det vara oviktigt. Jag ska erkänna att jag inte riktigt hade bestämt mig nu heller men TV4:s granskning av SD fick mig att slutligen lägga min röst på dem. Tack, TV4.
TV4 lär ju ha varit SDs bästa valarbetare den här valrörelsen.
Citera
Medlem
Är det idag? Jag råkade kasta mitt röstkort men EU-val låter väldigt tråkigt så det gör nog inte så mycket.
Citera
2024-06-09, 14:56
Medlem
Verkar mest som det är wt här inne som skryter om att dom skall rösta brunt..
Själv så tänkte jag först skita att rösta men det blir nog en röst på MP eller V
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jag röstade på Sd. Första gången jag röstade på Sd faktiskt. Vanligtvis brukar jag ligga på sofflocket på valdagen och peka finger åt systemet, men på grund av trollfabriken Kalla Faktas desinformationskampanj mot Sd var jag tvungen att lägga en proteströst. Hoppas Emil Hellerud får en valvaka han sent kommer att glömma.

Exakt samma här, tv4 fick mig upp ur soffan
Citera
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Du är inte ensam jag gjorde exakt samma sak fast jag inte hade tänkt rösta på idioterna.

Jag avstod personröst. Helst har jag inte röstat.. Jag undrar egentligen hur många som avstått från att rösta om det inte varit för Kalla Faktas lägligt placerade reportage?
Citera
2024-06-09, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Riktigt så enkelt är det inte tyvärr. Det finns blattar som har enklare försörjning, men som arbetar för att underminera den svenska befolkningen genom att skaffa 4-8 ungar och rösta på S, C, V och Mp i syfte att använda de offentliga medlen emot oss svenskar. De behöver inte nödvändigtvis vara kriminella, men de röstar S, C, V och Mp nu, men kanske Nyans om några år när blattebefolkningen är tillräckligt stor.

Därför måste alla muslimska blattar ut då majoriteten inte har skäl för asyl och en betydande andel lever på offentliga medel samt begår en störande påverkan på den svenska staten och dess befolkning och däri räknar jag inte blattar med svenskt medborgarskap.

Precis. Man behöver inte alltid vara kriminell, man bär ändå med sig sin stenålderskultur och klanmentalitet. Det är det som i sin tur leder till korruption och elände, i det långa loppet. Så bara för att man tilldelas ett kommunalt arbete eller klarar minimumspärren på cirka 14,000 i månaden så är det inte tillräckligt bevis på att man passar att leva i ett modernt och västerländskt samhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in