2024-06-09, 12:45
Medlem
fredricomartins avatar
Röstat nationellt. Blir stor seger för nationella och Imorgon går de första fångtransporterna till Finspång där folkförrädare ska straffas.
Citera
2024-06-09, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Riktigt så enkelt är det inte tyvärr. Det finns blattar som har enklare försörjning, men som arbetar för att underminera den svenska befolkningen genom att skaffa 4-8 ungar och rösta på S, C, V och Mp i syfte att använda de offentliga medlen emot oss svenskar. De behöver inte nödvändigtvis vara kriminella, men de röstar S, C, V och Mp nu, men kanske Nyans om några år när blattebefolkningen är tillräckligt stor.

Därför måste alla muslimska blattar ut då majoriteten inte har skäl för asyl och en betydande andel lever på offentliga medel samt begår en störande påverkan på den svenska staten och dess befolkning och däri räknar jag inte blattar med svenskt medborgarskap.

Dåliga vandel skall vara att man kommer hit och överutnyttja Svenska välfärd med för många barn.
Citera
2024-06-09, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Swexit är ändå inte en eu-fråga.
Det är inte eu som beslutar om swexit, det är ett nationellt beslut.
Afs är tappade bakom flötet som går till eu-val på en fråga som inte eu beslutar om. Efterblivna åsnor!
Visst är det så men jag menade i riksdagsvalet som man kanske förstår när jag skrev våren/hösten 2026
Citera
2024-06-09, 12:55
Medlem
Jag har inte bestämt mig ifall jag ska rösta eller inte. Är det öppet till 20.00?
Citera
2024-06-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Jag trodde SD-anhängarna skulle stödrösta på L. Alla vet ju att om L åker ut så drar de sig ur Tidö-avtalet och då tar Maggan över igen. Men det kräver ju att man tänker i flera led och det är väl inte en sverigedemokrats starka sida.

Hur som helst går min röst till S förstås.🌹 Helén är en rivig EU-tant som får saker gjorda, så hon får gärna ta fighten en period till.

På vilket sätt menar du att EU-valet idag har att göra med Tidö-avtalet? Tidö-avtalet röstar en för eller emot i riksdagsvalet! Det är ingen fråga för EU! Du kan alltså lugnt rösta på andra borgerliga partier om du vill!
Logiskt tänkande är inte sossars starka sida!
Citera
2024-06-09, 12:56
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Jag har inte bestämt mig ifall jag ska rösta eller inte. Är det öppet till 20.00?
Javisst, masa dig iväg och rösta nu, och rösta rätt, allts SD i detta valet.
Citera
2024-06-09, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight

Står på ditt röstkort vad som gäller!
Citera
2024-06-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Dåliga vandel skall vara att man kommer hit och överutnyttja Svenska välfärd med för många barn.
Ja, i den bästa av världar, men problemet är ju att som det är nu ges ju barnbidrag utan begränsning. Ju fler barn man skaffar desto mer bidrag får man och så resonerar blattarna.

Som det är nu finns det inget som heter att man överutnyttjar välfärd med för många barn. Det pågår en utredning rörande detta, men vilka direktiv de har och vad de landar i vet jag ej, men lagstiftningen gör ju ingen skillnad på om det ges stöd till svenska barnfamiljer eller blattar varvid systemet fallerar ju fler blattar det finns.

Därför finns tre möjligheter, antingen avskaffar man välfärdssystemet, sänker skatterna och drar undan den finansiella mattan för blattarna och S, C, V och Mps förmåga att köpa blatteboskap, eller så skapar man ett A och B-lag där blattarna hamnar i sistnämnda grupp och måste kvalificera för offentlig välfärd eller slutligen att man gör sig av med blattarna genom att utvisa den absoluta majoriteten av dem.

M vill förmodligen gå på det första alternativet medan från min synvinkel så är de två sistnämnda mest lämpade då vi måste bli av med dem samtidigt som vi tar väck pull-faktorerna för blattefierad invandring.
Citera
2024-06-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfizervaxxslayer
Nej, det är ni som ska ut. Vi är så jävla trötta på er vaxxade jävla svenskar och eran ignorans så det är ta mig fan helt otroligt.

Jag röstade emot er.

Hur röstar du då?
Citera
2024-06-09, 12:59
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
På vilket sätt menar du att EU-valet idag har att göra med Tidö-avtalet? Tidö-avtalet röstar en för eller emot i riksdagsvalet! Det är ingen fråga för EU! Du kan alltså lugnt rösta på andra borgerliga partier om du vill!
Logiskt tänkande är inte sossars starka sida!

Oj, det är klart att du inte hängde med i resonemanget. Jag ska försöka dumma ner det lite mer. Om L åker ur EU-valet, alltså får mindre än 4% och förlorar sin enda EU-parlamentariker, så innebär det att väljarna inte accepterar deras samarbete med SD på hemmaplan och att deras vägval i förra riskdagsvalet därför var felaktigt. Då blir de tvingade, för sin egen överlevnad, att dra sig ur Tidö-samarbetet och lämna walkover till Maggan. SD förlorar då all makt de har över den nuvarande regeringen. Capish nu?
Senast redigerad av MarcoStar 2024-06-09 kl. 13:04.
Citera
2024-06-09, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvariumfiskarn
Då är rösten inlagd och för min egen del var valet lätt, Charlie Weimers stod högst upp på listan så jag slapp kryssa.
Men Ni andra som röstade, var ert val enkelt, hoppas och tror ni att rösten gör skillnad?

Jag vill i alla fall tro att det är vår skylldighet att rösta för annars är man inte riktigt kvalificierad att höja rösten vid debatt.

Vi som håller på SD måste helt enkelt rösta i det här valet, för annars lägger vi oss platt för MSM.

Så jag röstade.
Citera
2024-06-09, 13:01
Medlem
fredricomartins avatar
Till er som kan detta med rösträkning - Jag skrev ett långt manifest med politiska frågor på valsedeln - negrer ska ut, förrädare ska till finspång, kvinnlig rösträtt ska avskaffas, nordiska män ska bestämma etc. Hur räknas detta vid röstfördelning? Ger man poäng till alla partier som driver dessa frågor. Jag kan se att min valsedel är så välskriven att det borde ge minst 1500 röster till partier som AFS och kanske 40-50 röster till SD etc. Hur går bedömningen till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in