2024-06-07, 18:01
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sork3n
Du som ändå verkar ha koll, har cannabis någon dålig påverkan på en tripp med muscimol gummies ? Jag har hört lite olika kring rökandet när man käkar amanita ser du
Nej det gör väl att du snear lättare om du är benägen att göra det på bara weed.

Men som Stenhård viking så lär det bara göra allt så mycket ”bättre”
Citera
2024-06-08, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Nej det gör väl att du snear lättare om du är benägen att göra det på bara weed.

Men som Stenhård viking så lär det bara göra allt så mycket ”bättre”

Okej fair enough. Det är som att röka med vanliga cubensis då antar jag.

Jag är erfaren med vanliga cubensis och toppisar men muscimol blir första gången denna helgen så jag vet inte vad jag ska förvänta mig.
Min sambo käkar sertralin, men som du säger så kan hon tydligen också äta detta så vi ska äta detta ihop och vill ba ha lite koll du vet 😁
Citera
2024-06-08, 12:23
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Lite sugen på att testa detta. Det känns som en helt ny klass av droger som jag inte snuddat vid. Låter som en blandning av phenibut och ketamin så som det beskrivs.

Men frågan är – kan man verkligen kalla det för en psykadelisk drog? Det låter snarare som ett anxiolytiskt preparat som ger delirium vid högre doser?

Anxiolytiskt --> psykedeliskt --> delirium.
Jag har haft egodöd på Pantherina t.ex.

Citat:
Okej fair enough. Det är som att röka med vanliga cubensis då antar jag.

Jag är erfaren med vanliga cubensis och toppisar men muscimol blir första gången denna helgen så jag vet inte vad jag ska förvänta mig.
Min sambo käkar sertralin, men som du säger så kan hon tydligen också äta detta så vi ska äta detta ihop och vill ba ha lite koll du vet 😁

Är det din första gång ska du ge fan i att röka cannabis kombinerat med muskimol, muskimols verkan håller i runt 5-10 timmar.

Det är ÖVERHUVUDTAGET inte likt cubensis. Muskimol är en GABAergisk dissociativ.
Citera
2024-06-08, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Anxiolytiskt --> psykedeliskt --> delirium.
Jag har haft egodöd på Pantherina t.ex.

Är det din första gång ska du ge fan i att röka cannabis kombinerat med muskimol, muskimols verkan håller i runt 5-10 timmar.

Det är ÖVERHUVUDTAGET inte likt cubensis. Muskimol är en GABAergisk dissociativ.

Okej jag tänkte skippa att röka under tiden.

Jag har 2 st 4pack med muscimol gummies som ska motsvara 5mg och vi tänkte äta varsin påse men inte allt direkt

Kan man äta mat senare under ruset ?

Kan sertralinet påverka kroppen negativt pga ssri mediciner i combo med dessa gummies ?
Citera
2024-06-08, 16:50
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Okej jag tänkte skippa att röka under tiden.

Jag har 2 st 4pack med muscimol gummies som ska motsvara 5mg och vi tänkte äta varsin påse men inte allt direkt

Kan man äta mat senare under ruset ?

Kan sertralinet påverka kroppen negativt pga ssri mediciner i combo med dessa gummies ?
Aa jag brukar få bättre effekt om jag tar dom 30 min efter måltid än på tom mage. Ta allt direkt, det går inte att builda på ruset sådär. Jag testade 4 pack påsen du snackar om och de gav inte den bra effekten som andra märken har. Så ha inte så jävla mycket respekt för dom gummisarna. Dock så kan du bli heeelt psykotisk och få mycket deleriska insikter om du tar för mycket
Citera
2024-06-08, 17:03
Medlem
Citat:
Aa jag brukar få bättre effekt om jag tar dom 30 min efter måltid än på tom mage. Ta allt direkt, det går inte att builda på ruset sådär. Jag testade 4 pack påsen du snackar om och de gav inte den bra effekten som andra märken har. Så ha inte så jävla mycket respekt för dom gummisarna. Dock så kan du bli heeelt psykotisk och få mycket deleriska insikter om du tar för mycket

Okej tack för tipset. Jag har även någon påse muscimol 2 pack. Köpte nåra billigt i veckan. Är dessa bra ?
Annars har jag bara dom från high company eller vad dom heter. (Choklad)

Jag tänkte inte ta så mycket. Mest bara testa och se vad det är för något men ett paket hade räckt för mig en kväll. Men min sambo har aldrig trippat så jag vet inte om detta skulle va en skit bra idé att äta ett helt paket direkt. Hon får nog testa en godis ist för flera 👍🏽
Senast redigerad av Sork3n 2024-06-08 kl. 17:09.
Citera
2024-06-08, 17:26
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Okej tack för tipset. Jag har även någon påse muscimol 2 pack. Köpte nåra billigt i veckan. Är dessa bra ?
Annars har jag bara dom från high company eller vad dom heter. (Choklad)

Jag tänkte inte ta så mycket. Mest bara testa och se vad det är för något men ett paket hade räckt för mig en kväll. Men min sambo har aldrig trippat så jag vet inte om detta skulle va en skit bra idé att äta ett helt paket direkt. Hon får nog testa en godis ist för flera 👍🏽
The high company är inte muscimol om det är ”magic mushrooms” (iaf inte för 2 månader sen, då var det någon psiloscibyn analog eller annat. Vet inte om det är det fortfarande då det står muscimol på deras hemsida. Det kan vara en sköld mot lagen. Testa dig fram du kommer inte dö
Citera
2024-06-08, 17:34
Medlem
Citat:
The high company är inte muscimol om det är ”magic mushrooms” (iaf inte för 2 månader sen, då var det någon psiloscibyn analog eller annat. Vet inte om det är det fortfarande då det står muscimol på deras hemsida. Det kan vara en sköld mot lagen. Testa dig fram du kommer inte dö

Nä jag vet att dom inte är muscimol.

Hehe nä självklart vet jag att jag inte kommer dö😅 jag e lite nyfiken på vad som skulle va bra. Hur funkar toleransen ? Alltså är det som med psilocybin att jag inte kan ta samma dos igen i närmsta veckorna?
Citera
2024-06-08, 17:39
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Nä jag vet att dom inte är muscimol.

Hehe nä självklart vet jag att jag inte kommer dö😅 jag e lite nyfiken på vad som skulle va bra. Hur funkar toleransen ? Alltså är det som med psilocybin att jag inte kan ta samma dos igen i närmsta veckorna?
Jag antar att det inte är så som psylo, det är kanske liiite som det på lång sikt. Men det är bara vad jag tror. Men inte i samma grad. Tror detta är något personligt.
Citera
2024-06-08, 17:49
Medlem
Citat:
Jag antar att det inte är så som psylo, det är kanske liiite som det på lång sikt. Men det är bara vad jag tror. Men inte i samma grad. Tror detta är något personligt.

Ah okej jag hänger med ! Vilket märke va din favorit ?
Citera
2024-06-08, 19:52
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ah okej jag hänger med ! Vilket märke va din favorit ?
Förmodligen freds gummies ST eller Hero
Citera
2024-06-10, 07:05
Medlem
Haha alla dessa muskimol gummies som säljs just nu är ju fake ingen av dem innehåller de minsta lilla muskimol utan majoriteten innehåller psilocibyn analoger och/eller pregabalin(tro det eller ej) med det sagt vart är Sverige påväg?😂 första gången personligen jag kommer med i kontakt som har falsk innehållsförteckning, klagar inte haha tyckte bara det var något komiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in