Citat:
Ursprungligen postat av
one.and.only
Jag har inte ens funderat på att beställa efter höjningen.
Höjningen kan säkert bero på att många kanske beställer för en liten summa men ofta istället. Då blir det ju dyra fraktkostnader för dem men att höja så mycket på en gång och att det inte höjdes för alla samtidigt irriterar mig en aning.
De verkar dock vara desperata av att få mig att handla. Varje gång jag gått in för att kolla prisjustering så har de ersatt det exklusiva erbjudandet om rabatter (de vill bara att jag ska tillåta att de trakasserar mig med erbjudanden till min mobil) med ett snurrhjul med 100% tillbaka.
Ja nu har de gjort bort sig med 280 kronors tröskeln. Jag hade kunnat tänka mig att göra ett köp nu eftersom jag behöver ett par saker men det är samma sak i kundkorgen som för några dagar sedan och folk klagar på dem på trustpilot. De kommer att förlora många kunder på sin nya policy och jag ifrågasatte redan för en månad sedan innan höjningen om det var hållbart för dem att fortsätta med låga priser, rabatter, lätt reklamation och gratis frakter och returer. Det var det inte.
Temus svar till dem säger
Hej, Temu har fastställt ett lägsta beställningsbelopp för att kunna erbjuda våra kunder ett bredare urval av produkter till lägre priser, eftersom kostnaden för att skicka små beställningar är betydligt högre. Vi vill uppmuntra dig att överväga att lägga till fler produkter för att uppnå tröskelvärdet för lägsta beställningsbelopp. Bästa hälsningar,
Det låter spännande med ett snurrhjul med 100 % tillbaka, jag har inte appen så jag har inte koll på erbjudanden.