Citat:
Ursprungligen postat av
Riddar
Jag kan dock tycka att det mest tragiska är ni alla som ger henne syre. Hur orkar ni ens bry er?
Skit i henne och hon är borta på några veckor.
Jag kollar på Emelie Bumbi av samma anledning som jag tittar på tv programmet "I en annan del Köping."
Jag tycker att det kul att titta på utvecklingsstörda personer helt enkelt.
Stollarna i Köping är dock härliga! 🥰
Det är mer än man kan säga om cpmongot i Ängelholm.