2024-06-06, 21:31
  #9973
Medlem
Riddars avatar
Jag kan dock tycka att det mest tragiska är ni alla som ger henne syre. Hur orkar ni ens bry er?
Skit i henne och hon är borta på några veckor.
2024-06-06, 21:52
  #9974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
När ska hon få självinsikt? När ska hon inse saker? Vill slå henne med en stekpanna ibland så hon kommer tillbaka (om hon någonsin varit här) till verkligheten.

Hon är schizofreni, det kommer inte hända. Hon kommer inte bli normal.
2024-06-06, 22:53
  #9975
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Hon är schizofreni, det kommer inte hända. Hon kommer inte bli normal.

Mer hennes utvecklingsstörning som är problemet. Finns många med schizofreni som klarar av sina liv. Hon har utvecklat narcissism dock och det gör att hon har extremt svårt att tycka hon gör fel eller kan göra fel.
2024-06-06, 23:06
  #9976
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Mer hennes utvecklingsstörning som är problemet. Finns många med schizofreni som klarar av sina liv. Hon har utvecklat narcissism dock och det gör att hon har extremt svårt att tycka hon gör fel eller kan göra fel.

Det är lite knepigt det där med schizofreni, det är väl en diagnos man inte riktigt vet så mycket om och mest troligt är väl det man kallar för schizofreni en massa olika diagnoser man inte riktigt klarar att skilja på idag. Men du har nog rätt, hennes problem är en utvecklingsstörning, troligtvis har hon inte ens typisk schizofreni utan det är hennes utvecklingsstörning som gör att hon har utvecklat psykoser och restsymptom.
2024-06-06, 23:40
  #9977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Mer hennes utvecklingsstörning som är problemet. Finns många med schizofreni som klarar av sina liv. Hon har utvecklat narcissism dock och det gör att hon har extremt svårt att tycka hon gör fel eller kan göra fel.

Lite svårt för henne med tankre på svagbegåvningen och att hon konstant gör fel hela tiden.
2024-06-07, 09:54
  #9978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det är lite knepigt det där med schizofreni, det är väl en diagnos man inte riktigt vet så mycket om och mest troligt är väl det man kallar för schizofreni en massa olika diagnoser man inte riktigt klarar att skilja på idag. Men du har nog rätt, hennes problem är en utvecklingsstörning, troligtvis har hon inte ens typisk schizofreni utan det är hennes utvecklingsstörning som gör att hon har utvecklat psykoser och restsymptom.


Hon har dock symptom för det. Hon hör röster, ser saker och är paranoid. Så helt fel är inte diagnosen ställd. Sedan märker hon inte själv att hon svarar på sina röster ibland har jag sett i olika lives.
2024-06-07, 09:59
  #9979
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Lite svårt för henne med tankre på svagbegåvningen och att hon konstant gör fel hela tiden.


Även om hon är lågbegåvad så kan man ändå ha självinsikt. Hon får inte lära sig vad som är rätt och fel då hon inte får behandling för sitt tillstånd. Bara en spruta för sin schizofreni som uppenbarligen inte hjälper. Ängelholms vård överlag sviker henne och hon får sitta och babbla både manisk och sjuk helt fritt. Det är inte av elakhet man vill ha bort henne utan hon är en bokstavlig fara för sig själv och andra. Har skrivit det innan. Hade hon inte varit lågbegåvad hade hon fått diagnosen sociopati. För hon är känslokall, manipulativ, narcissistisk och allt hon gör är för sin egen vinning. Hon har inte förmågan att sätt sig in i andras känslor. Hon har inte empati. Men tack vare att hon inte är så intelligent så har hon inte förmågan att fysiskt skada människor så hon även har paranoia.
2024-06-07, 18:21
  #9980
Medlem
Hennes live på Insta nu alltså. Vilken underhållning!
2024-06-07, 18:28
  #9981
Medlem
Muppetys avatar
Jag vill gå på Bumbi-safari!

Jag bor nästan granne med henne, o träffar på henne då o då. Men på vilka platser brukar hon vara på när hon är ute o filmar? Graffiti café har jag sett många skriva, brukar hon vara där?

Sen har jag sett att i hennes videor till sina låtar är det lite dansande nere på å-promenaden och under Nybron, här nere intill Rönne å.

Hon verkar dock vara vaken hela nätterna, o då antar jag att hon sover på förmiddagarna. Alltså precis tvärtemot mig. Vilka tider brukar hon vara ute?


Kommer inte att stalka henne, bara se lite vad hon har för sig o när hon spelar in videor. Man kanske t.o.m. kan få vara med i en? Eller måste man "låna" ut pengar till henne då?

Än så länge har jag inget otalt med henne, mer än att hon önskade att sådana som jag (autister) skulle dödas...
2024-06-07, 18:29
  #9982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Även om hon är lågbegåvad så kan man ändå ha självinsikt. Hon får inte lära sig vad som är rätt och fel då hon inte får behandling för sitt tillstånd. Bara en spruta för sin schizofreni som uppenbarligen inte hjälper.

Den hjälper nog, men är sällsynt att psykospatienter blir helt friska.
2024-06-07, 18:32
  #9983
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
Jag kan dock tycka att det mest tragiska är ni alla som ger henne syre. Hur orkar ni ens bry er?
Skit i henne och hon är borta på några veckor.

Jag kollar på Emelie Bumbi av samma anledning som jag tittar på tv programmet "I en annan del Köping."

Jag tycker att det kul att titta på utvecklingsstörda personer helt enkelt.

Stollarna i Köping är dock härliga! 🥰

Det är mer än man kan säga om cpmongot i Ängelholm.
2024-06-07, 18:32
  #9984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Ja det är rätt fascinerande hur swishbanditen fortfarande inte fattar att hennes "fans" består av typ 10 personer som verkligen gillar henne. Resten av folket är inte direkt där för att de hejar på henne.

Det är som att bevittna en härdsmälta i slowmotion.




Nu var du lite för generös 🤣 max 2 st

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in