2024-06-05, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
"Din lilla Satinär! Du sitter å håller på å göra satir!"
Klocka från Buttericks, gamla telefoner, renhorns kniv från Torsby marknad, kameran är en Canon EOS 300D (Från 2003 med enastående 6,3-megapixels) och guldlänken kommer från Glitter 😂😂

Kniven ska liksom utgöra lite hot så där. ”Passa dig din jäkla satinär! Annars kommer jag med kniven. Och mina gamla telefoner. Och jag kanske bånkar dig i skallen med min ruttna kamera. Och sedan slänger jag ett billigt armband på dig!”

Man fattar ju att kniven ligger där för att förstärka allvaret i det hon säger. Jag fattar. Hon är upprörd och vill vara lite hotfull. Men de andra grejerna? Va?!
2024-06-05, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Finns en sjuk grej hon gjort som kommer fucka sönder hennes liv på riktigt den dag det kommer ut. Man går väntar och väntar och väntar typ

Jamen berätta vad det är då. Väntar du alltså på att någon annan ska berätta? Vilka vet? Och när kan de då tänkas berätta det? Säg vad det är ba. Ingen bryr sig, men det är skoj att veta.

Emelie, du kanske kan berätta det själv? Så föregår du alla hatare och undviker ryktesspridning. Vad har du nu hittat på? Gissar att det är något olagligt.
2024-06-05, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Kniven ska liksom utgöra lite hot så där. ”Passa dig din jäkla satinär! Annars kommer jag med kniven. Och mina gamla telefoner. Och jag kanske bånkar dig i skallen med min ruttna kamera. Och sedan slänger jag ett billigt armband på dig!”

Man fattar ju att kniven ligger där för att förstärka allvaret i det hon säger. Jag fattar. Hon är upprörd och vill vara lite hotfull. Men de andra grejerna? Va?!

Hela smörgåsbordet av tattarprylar var för att visa hur mycke "dyra prylar" hon har eftersom hon lever pokerproffs liv (och att hon minsann inte alls är en fattig kärring skuldsatt+pank till 19e varje månad)
2024-06-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
"Din lilla Satinär! Du sitter å håller på å göra satir!"
Klocka från Buttericks, gamla telefoner, renhorns kniv från Torsby marknad, kameran är en Canon EOS 300D (Från 2003 med enastående 6,3-megapixels) och guldlänken kommer från Glitter 😂😂

Canon EOS 3000*
Analog systemkamera från 1999, såg en på tradera som fick 290 kr för en likadan bara någon dag sedan, så tips från coachen till Bumbi är sälj kameran och sug en kuk så har du 309 kr att spela för!
2024-06-06, 00:33
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Finns en sjuk grej hon gjort som kommer fucka sönder hennes liv på riktigt den dag det kommer ut. Man går väntar och väntar och väntar typ

Lägg ut.
2024-06-06, 00:51
Medlem
Vart ser man denna sjuka kärring ens? Hört att hon spelar bort sina o sina tittares pengar sen tigger efter mer, vore kul o se idioten
2024-06-06, 01:11
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Vart ser man denna sjuka kärring ens? Hört att hon spelar bort sina o sina tittares pengar sen tigger efter mer, vore kul o se idioten

Youtube, instagram, TikTok.

Kolla in missbumbi.se så får du all info du behöver veta.
2024-06-06, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Youtube, instagram, TikTok.

Kolla in missbumbi.se så får du all info du behöver veta.

Tycker sidan är ett riktigt roligt initiativ men hade gått och göra den så mycket bättre och mycket mer informativ.
Länkar till klipp med best of drottningen av dagcenter o.s.v
Lite fler roliga bilder osv.
Bra idé men inte så fullt utvecklad som jag hade önskat innan den ”lanserades”, man får ju hoppas utvecklaren/utvecklarna håller på att se över detta.

Annars är det nog inte mycket till hjälp eller käppar i hjulet för henne, har knappt hört henne nämna den i en jobbig benämning.

Så ett tips är att växla upp och det ordentligt.
2024-06-06, 13:39
Medlem
Satinär? 😂😂😂😂
2024-06-06, 16:56
Medlem
Muttisnaskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole

Den där kniven med handtag av hornimitation har varit med i matchen ett tag nu om man säger så..
Tveksamt om det går att skada någon allvarligt med den, minns att det knappt gick att skära slanggurka med den, så slö var den..

Bumbi klargjorde förut att hon behövde en ny kniv eftersom den var så slö, att knivar går att vässa tror jag ligger utanför hennes kompetensområde..

En knivsliparvideo vore på sin plats för att täppa till truten på mig, och styrka skrämseleffekten lite😄
2024-06-06, 20:12
Medlem
När ska hon få självinsikt? När ska hon inse saker? Vill slå henne med en stekpanna ibland så hon kommer tillbaka (om hon någonsin varit här) till verkligheten.
2024-06-06, 21:20
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
När ska hon få självinsikt? När ska hon inse saker? Vill slå henne med en stekpanna ibland så hon kommer tillbaka (om hon någonsin varit här) till verkligheten.

Ja det är rätt fascinerande hur swishbanditen fortfarande inte fattar att hennes "fans" består av typ 10 personer som verkligen gillar henne. Resten av folket är inte direkt där för att de hejar på henne.

Det är som att bevittna en härdsmälta i slowmotion.
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-06-06 kl. 21:23.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in