2024-06-06, 17:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Nu är rösten lagd. På afs. valsedlar fanns på plats redan.

Varför inte NMR? Du gillade ju Svegot och Magnus Söderman.
Citera
2024-06-06, 17:07
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Afs påstår att alternativmedia tystar ned Afs:
https://frihetsnytt.se/kasselstrands...ystar-ned-oss/
Citera
2024-06-06, 18:01
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Oavsett om Jeff Ahl borde det ena eller det andra så är det lite sent inför detta val eftersom det bara är ett par veckor kvar. Jag är kritisk mot AfS.

Sd är så stora och etablerade att de inte behöver några röster längre. Dessutom är Sd den typen av parti som tar avstånd i parti och minut när den liberala pressen knäpper med fingrarna. Jag har inte sett dem ta avstånd från syltfesten än, men jag är helt övertygad om att ingen i det partiet skulle våga säga att folk får heila och sjunga tramsvisor på fyllan. Att deras egna medlemmar internt inte får göra det är en sak, men att man ska hamna inför domstolen för detta är löjligt.

Nu är Kasslern all på arg alternativmedia, han påstår att alternativmedia är SD-styrd och därför tystar ner Afs. Vad säger du?
https://frihetsnytt.se/kasselstrands...ystar-ned-oss/
Citera
2024-06-06, 18:22
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Nu är Kasslern all på arg alternativmedia, han påstår att alternativmedia är SD-styrd och därför tystar ner Afs. Vad säger du?
Min spontana tanke är: vem är ens Gunilla Persson? Jag fick läsa mig till att hon tydligen har varit någon hemmafru i Hollywood. Mtp. att hon är så okänd så ser jag det som en ickenyhet och jag kan inte klandra altmedia för att de ignorerar det här. Fenomenet med kändisar som säljer memmohälsningar till AfS är dessutom lite uttjatat.

Hade AfS lyckats värva någon tung kändis som Zara Larsson eller liknande, då hade det förstås varit en annan sak för en annan liga. Min röst på AfS ligger kvar.
Citera
2024-06-06, 18:37
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Min spontana tanke är: vem är ens Gunilla Persson? Jag fick läsa mig till att hon tydligen har varit någon hemmafru i Hollywood. Mtp. att hon är så okänd så ser jag det som en ickenyhet och jag kan inte klandra altmedia för att de ignorerar det här. Fenomenet med kändisar som säljer memmohälsningar till AfS är dessutom lite uttjatat.

Hade AfS lyckats värva någon tung kändis som Zara Larsson eller liknande, då hade det förstås varit en annan sak för en annan liga. Min röst på AfS ligger kvar.

WhiskeyTango har en bra anledning till varför Afs inte är nåt för hardcore-folket:
(FB) Viva 2024 - Ultrahögerns första international
Citera
2024-06-06, 19:11
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
WhiskeyTango har en bra anledning till varför Afs inte är nåt för hardcore-folket
Jag är inte nazist så jag ligger nog närmare Sd/AfS än NMR i rasfrågor. Med det sagt så vill jag egentligen mest ge PK-eliten fingret, så det är inte jätteviktigt för mig om AfS är borgerliga eller inte. Min röst avgör ingenting i det här valet, jag vill bara jävlas med systemet.
Citera
2024-06-06, 19:15
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag är inte nazist så jag ligger nog närmare Sd/AfS än NMR i rasfrågor. Med det sagt så vill jag egentligen mest ge PK-eliten fingret, så det är inte jätteviktigt för mig om AfS är borgerliga eller inte. Min röst avgör ingenting i det här valet, jag vill bara jävlas med systemet.

Jag vill ge media och klägget fingret därför röstar jag på SD, liksom alla i min familj och de flesta av mina vänner gör.

SD tar kampen mot medieklägget.
Citera
2024-06-06, 19:19
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
SD tar kampen mot medieklägget.
Hur då? De öser ju pengar över SVT/SR.
Citera
2024-06-06, 19:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Hur då? De öser ju pengar över SVT/SR.

Media hetsar mycket mer mot SD än mot Afs.
Citera
2024-06-06, 20:06
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Röstade på AfS och Bernpaintner i EU-valet.

Röstlokalen i Östermalm jag besökte hade inga valsedlar för AfS (rimligtvis pga en strykande åtgång). Hade turligt nog med egna som placerades ut. Man vill ju inte att nån ska bli utan.
Det är exakt så som jag också kommer att rösta, men jag kommer att gå och rösta först på valdagen.

Hög energi på dagens torgmöte på Sergels torg i Stockholm. Det var mycket folk på plats och väldigt många som satt och tittade på livesändningen. Kul!
Citera
2024-06-06, 21:04
Bannlyst
Jag kollade på klippet när Gustav gick fram till en skrikande kulturmarxist. Det är exakt så vi ska göra. Vi ska absolut inte splittra vårt folk som Soros-globalister vill. Vi ska gå lugnt fram och prata med den vilsna tjejen. Vi ska inte bli upprörda när dessa dårar skirker sug min klitta. Vi ska lugnt krama om dom och ge dom det Sverige dom förtjänar. Precis som vilsna katter hatar oss först, sen när vi tämjt dom blir dom en del av hushållet.

Vi måste enas om folk och nation. Svenska folket. Inga mer splittringar som globalister gör med svartskallar och andra invandrare.

Gustav skötte det ok. Jag hade gjort det på ett annat sätt, jag hade bjudit in dom till partiet som protesterat och gett dom lite uppmärksamhet som många psykiskt sjuka förtjänar.

Ni som skriker är jättevälkomna. Det är ni vi skyddar också, men det skulle vara schysst och gott om ni gav oss lite beröm för det. Och inte skräna som vilsna katter. Men jag antar att även hyenors skrik ger uppmärksamhet för lejonen och björnen.
Senast redigerad av erytmenus-o 2024-06-06 kl. 21:17.
Citera
2024-06-06, 21:25
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Media hetsar mycket mer mot SD än mot Afs.
Då skulle jag säga att AfS hetsar mer mot PK-media än vad Sd hetsar mot PK-media. Sd sitter som ett gäng hanrejer och stödjer Tidölagets miljardrullning till SVT/SR. Det hade knappast AfS gjort om de hade lika många mandat.

Nu har de inte det, men det är ju egentligen bara en anledning till att rösta på dem - så att de får det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in